Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa

Vierailija
10.09.2025 |

Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html

Kommentit (8290)

Vierailija
8181/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä ihmeen asehullussa. Määrittele ensin asehulluus. Ja määrittele sitten kristillisyys. Ja selvennä lopuksi miksi määrittelemäsi asehulluudessa ei ole mitään kristillistä. Ja jos ei ole niin pitäisikö siinä olla. Tikanheitossakaan ei ole mitään kristillistä. Uskon silti että kristilliset ihmiset heittävä tikkaa."

En tosiaankaan määrittele. Jos et sen vertaa tiedä mitä asehulluus tai kristillisyys tarkoittaa, syytön minä siihen olen. 

Vierailija
8182/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että äiti on kertonut poikansa alkaneen puhumaan "vasemmistolaisia juttuja", eli esim. sellaisia, että homotkin ovat ihmisiä (koska sattui olemaan itse sellainen). Ystävä sanoi lehdistölle, että Robinsonissa oli paljon sellaista mistä hänen vanhempansa eivät tienneet mitään ja ettei hän ollut mitenkään vasemmistolaisesti suuntautunut henkilö.

Kirk oli sitä mieltä että homotkin on oikeistolaisia ja konservatiiveja ja ovat tervetulleita hänen leiriinsä. Myös transsukupuolet. 

Siksi tässä ei joku nyt täsmää, että ampuja olisi ampunut homoystävällisen kristityn oikeistokonservativisen keskustelijan?

Myös persut on homoystävällinen puolue, vaikka muuta väitetään. 

Persuissa on monenlaista väkeä. Sekalaisin puolue mitä on. Työttömät, duunarit ja pienyrittäjät, joita ei yhdistä mikään muu, kuin kristillinen viha.

Sillä perusteella aika hassua väittää persuja homoystävälliseksi puolueeksi vain sillä perusteella, että pari omaa homouttaan vihaavaa on liittynyt puolueeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8183/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama huutaa täällä, että Kirk joutui ammutuksi mielipiteidensä takia, mutta samaan aikaan myös ettei Kirk sanonut ikinä mitään pahaa seksuaalivähemmistöistä,eikä kenestäkään. 😅

Pitää määritellä paha. Kirk ei kannattanut transoikeuksia siltä osin että lapsia puoskaroitaisiin transuiksi, transihmisiä menisi vastakkaisen biologisen sukupuolen wc/pukuhuoneisiin jne. 

Varmasti se on jonkun transaktivistin mielestä pahaa.

Eli Kirkin seksuaalivähemmistöistä öyhötys antaa syyn unohtaa sen "Suomi on Venäläinen" ihan täysin? 

Luulen että Kirk oli niin älykäs että hän ajatteli ensisijaisesti Suomen etua asiassa. Meillä on Paasikiven ja Kekkosen linja ollut vähän pidempään kuin huumesotaa ja nollatoleranssia on käyty ei menestyneesti. Ongelmat on vain kasvaneet ja ihmisiä kuolee kaduille. Niin Paasikiven ja Kekkosen linja toimi yllättävän hyvin. Suomeen lensi vain yksi ohjus tänä aikana. 

Nyt on tapahtunut ilmatilan loukkauksa paljon ja ehkä Kirk tiesi mitä mieltä Trump on NATO:sta ja Euroopan puolustamisesta? Vasemmistohan tiesi Suomessa saman ja varoitteli asiasta, että NATO on tavallaan turha, koska Trump on tiettyä mieltä ja näkee sen kuluna USA:lle.

Hän ei välttämättä väitänyt suomalaisia venäläisiksi, mutta että meillä on vahva liitto venäjään. Putin itsekin yllättyi Suomen reaktioista Ukrainan aikaan. 

Ehkä he eivät ajatelleet niin että me feikataan ystävyyttä, vaan arvioivat sen todelliseksi ystävyydeksi joka on jatkunut yli puolivuosisataa. 

NATO katkaisi ne suhteet. Ja millaiset suhteet meillä on ollut USA:n kanssa`?

Kirk oli ehkä kaukaa viisas ja rehellinen todetessaan ettei USA välttämättä välitä yhtään ja halua olla babysitter venäjän ja suomen välillä, jos jotain syttyy.

NATO oli hänen mielestä virhe. Hänet tunnetaan keskustelijana kärkkäistä mielipiteistä ja monipuolisista vaihtoehdoista. 

Häneltä hieno veto kertoa totuus ettei ehkä demareiden NATO:on liittyminen ollut hyvä veto. 

Se että suomalaiset kaikki ei tästä mielipiteestä tykkää, nin se on voi voi. Ei siitä nyt pidä alkaa ketään ampumaankaan. 

Tosiasia on että Venäjän kanssa pitää voida tulla toimeen jatkossakin. Tämä on se fakta ja NATO oli siinä mielessä aika sairaan huono veto.

Vierailija
8184/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel-keissihän tämä on.

Vierailija
8185/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Missä ihmeen asehullussa. Määrittele ensin asehulluus. Ja määrittele sitten kristillisyys. Ja selvennä lopuksi miksi määrittelemäsi asehulluudessa ei ole mitään kristillistä. Ja jos ei ole niin pitäisikö siinä olla. Tikanheitossakaan ei ole mitään kristillistä. Uskon silti että kristilliset ihmiset heittävä tikkaa."

En tosiaankaan määrittele. Jos et sen vertaa tiedä mitä asehulluus tai kristillisyys tarkoittaa, syytön minä siihen olen. 

Yritä nyt ainakin määritellä asehulluus. Uskon että sinusta tuntuu että sanoit jotain ytimekästä fiksua, mutta voisitko vähän tarkentaa sitä, mitä oikein tarkoitit.

Vierailija
8186/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uskon, että äiti on kertonut poikansa alkaneen puhumaan "vasemmistolaisia juttuja", eli esim. sellaisia, että homotkin ovat ihmisiä (koska sattui olemaan itse sellainen). Ystävä sanoi lehdistölle, että Robinsonissa oli paljon sellaista mistä hänen vanhempansa eivät tienneet mitään ja ettei hän ollut mitenkään vasemmistolaisesti suuntautunut henkilö."

Lähdettä kaivataan edelleen.

Ettekö te milleniaalit osaa muuta jankuttaa. 

Vierailija
8187/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama huutaa täällä, että Kirk joutui ammutuksi mielipiteidensä takia, mutta samaan aikaan myös ettei Kirk sanonut ikinä mitään pahaa seksuaalivähemmistöistä,eikä kenestäkään. 😅

Pitää määritellä paha. Kirk ei kannattanut transoikeuksia siltä osin että lapsia puoskaroitaisiin transuiksi, transihmisiä menisi vastakkaisen biologisen sukupuolen wc/pukuhuoneisiin jne. 

Eli Kirkin seksuaalivähemmistöistä öyhötys antaa syyn unohtaa sen "Suomi on Venäläinen" ihan täysin? 

Luulen että Kirk oli niin älykäs että hän ajatteli ensisijaisesti Suomen etua asiassa. Meillä on Paasikiven ja Kekkosen linja ollut vähän pidempään kuin huume

No niin kaalirotta pakkaa taas kimpsunsa ja kampsunsa ja painuu vit tuun täältä vaikka tappelemaan viimeisestä voipaketista.

Vierailija
8188/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uskon, että äiti on kertonut poikansa alkaneen puhumaan "vasemmistolaisia juttuja", eli esim. sellaisia, että homotkin ovat ihmisiä (koska sattui olemaan itse sellainen). Ystävä sanoi lehdistölle, että Robinsonissa oli paljon sellaista mistä hänen vanhempansa eivät tienneet mitään ja ettei hän ollut mitenkään vasemmistolaisesti suuntautunut henkilö."

Olen Gen X ja pidän lähteitä luotettavampana kun randominettianonyymien heitot. Joten lähdettä edelleen kaivataan.

Vierailija
8189/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston  elättäminen vaatii kohtuuttomat verot. Ovat myös uhka demokratialle ja älyä vaativille palveluille jos lapsia tekevät.

Vierailija
8190/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuissa on monenlaista väkeä. Sekalaisin puolue mitä on. Työttömät, duunarit ja pienyrittäjät, joita ei yhdistä mikään muu, kuin kristillinen viha.

Sillä perusteella aika hassua väittää persuja homoystävälliseksi puolueeksi vain sillä perusteella, että pari omaa homouttaan vihaavaa on liittynyt puolueeseen.

Mutta siis keskustelu kanssani on kuin täytekakku. Sinä olet maukas lisä siihen ja tykkään näistä kommenteista tosi paljon. Joskus haaveilen jotain tuollaista kakun päälle, kuin nyt tuli. Kiitos siitä ystäväni. Säästyy paljon työtä. 

Persut on kuin irtokarkkipussi. Sieltä löytyy kaikille vähän jotain ja joskus ei mitään, mutta toisinaan jotain ja aina annetaan toivoa paremmasta.

Vierailija
8191/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston  elättäminen vaatii kohtuuttomat verot. Ovat myös uhka demokratialle ja älyä vaativille palveluille jos lapsia tekevät.

Eniten työttömiä äänestäjiä on persuissa.😂

Vierailija
8192/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Kirk oli niin älykäs että hän ajatteli ensisijaisesti Suomen etua asiassa. Meillä on Paasikiven ja Kekkosen linja ollut vähän pidempään kuin huume

Hyi hitto, miten typerät perustelut persuiigori keksi. Että pitäisi äkkiä alkaa luottaa maahan, jolla on tapana hyökätä naapurimaihin ilman syytä. 

Vierailija
8193/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Ajattelin vaatii järkeä. Tyhjien fraasien toistaminen vassareiden tapaan ei vaadi  mitään. 

Vierailija
8194/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät. Ajattelin vaatii järkeä. Tyhjien fraasien toistaminen vassareiden tapaan ei vaadi  mitään. 

Iigorin käsin veivattava käännöskone meni taas rikki.

Vierailija
8195/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt ainakin määritellä asehulluus. Uskon että sinusta tuntuu että sanoit jotain ytimekästä fiksua, mutta voisitko vähän tarkentaa sitä, mitä oikein tarkoitit.

En yritä, enkä voisi. Voit jankuttaa näitä määrittelymantrojasi jollekin milleniaalille, sehän sinäkin selvästi olet. 

Vierailija
8196/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te Gen Z kykene koskaan tuottamaan sitä lähdettä kun sitä kysytään? Onko lähteen kysyminen teille henkistä väkivaltaa?

Vierailija
8197/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis keskustelu kanssani on kuin täytekakku. Sinä olet maukas lisä siihen ja tykkään näistä kommenteista tosi paljon. Joskus haaveilen jotain tuollaista kakun päälle, kuin nyt tuli. Kiitos siitä ystäväni. Säästyy paljon työtä. 

Persut on kuin irtokarkkipussi. Sieltä löytyy kaikille vähän jotain ja joskus ei mitään, mutta toisinaan jotain ja aina annetaan toivoa paremmasta.

Mitä nyt viedään tuet köyhiltä ja oikeudet työntekijöiltä. "Ihan varmasti kokoomus pakotti meidät siihen, uskokaa nyt!"

Vierailija
8198/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä, enkä voisi. Voit jankuttaa näitä määrittelymantrojasi jollekin milleniaalille, sehän sinäkin selvästi o

Eli olet vahvasti jotain mieltä, mutta et kykene määrittelemään mitä mieltä olet. Check.

Vierailija
8199/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä, enkä voisi. Voit jankuttaa näitä määrittelymantrojasi jollekin milleniaalille, sehän sinäkin selvästi o

Onko generaatio Z edustaja taas ahdistunut kun kysytään että mitä tarkalleen ottaen tarkoitat, sen sijaan että epämääräiset heittosi pitäisi ottaa jonain universaaleina totuuksina?

Vierailija
8200/8290 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin kaalirotta pakkaa taas kimpsunsa ja kampsunsa ja painuu vit tuun täältä vaikka tappelemaan viimeisestä voipaketista.

Kirk puhuu nyt mun kautta tästä asiasta. Puolustan hänen näkemyksiä ja sivistynyttä keskustelua sinä et katkaise mitenkään. Kaikilla on yhtäläinen oikeus kertoa näkökulmia.

Ne ei ole minun näkökulmia, mutta täytyyhän asiaa voida valottaa eri varjoisista kulmista ja nähdä ne erilaiset sävyt. 

Muutenhan voi sanoa että Kirk oli järjetön väittäessään moista ja hänen kannattajat on sitä mieltä että mies oli nero.

Totuus on että Suomi rikkoi Paasikiven ja Kekkosen menestyneen ja pitkän sammaloituneen vakaan varman järkkymättömän linjauksen! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi