Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat korvatulpat nukkumiseen?

Vierailija
10.09.2025 |

Mitkä on teidän kokemuksen mukaan parhaat korvatulpat nukkumiseen? 

Joudun joka yö käyttää korvatulppia, kun naapurista kuuluu ääniä ja herään siihenkin, kun omat lapset käy yöllä vessassa. Tähän asti olen käyttänyt korvakittiä, mutta sitä joutuu ostaa uutta jatkuvasti, kun menee nopeasti likaiseksi. Normaalit vaahtomuovikorvatulpat ei mahdu mun korvakäytäviin. Oliskohan jotain muita yoimivia vaihtoehtoja?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia korvatulpista?

Vierailija
2/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulitupot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytössä korvatulpat. Teen yövuoroja ja joskus nukun kun perhe on kotona, tai haluan nukkua kun he vasta heräävät kouluun/töihin. Apteekistakin saa kestotulppia. Testaamalla vaan selviää mitkä itselle on parhaat. Jokuset piti itsekkin ostaa, et löyty hyvät omiin korviin.

Vierailija
4/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parempaa keksinyt vielä kuin tuo korvakitti. Rasittavaa kun sitä joutuu aina ostamaan lisää.

Vierailija
5/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sitä niitä pestäviä kestotulppia jos ovat hyvät.

Vierailija
6/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toiseen korvaan ei lkorvatulpat asetu. 

Oon luovuttanut ja käytän vaan sanallisia kuulosuojaimia nukkuessani. Hyvin on toimineet. Oon käyttänyt ihan jotain halpiksia, kunnes sain sitkeän ihottuman korvan eteen. Googlasin, voiko kuulusuojaimille olla allerginen. Voi. 

Tilasin vähän paremmat ja kalliimmat kuulosuojaimet netistä. Nää on Beretta merkkiset ja jestas kuin on hyvät! Näillä ei elämä edes ahdista.

Vierailija
7/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.happyearsearplugs.com/

Kannattaa tilata se kokeilusetti, mikä koko sopii. Pitkäikäiset ja ei koske aamulla korviin kuten tulpilla.

Vierailija
8/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut parhaiten ihan Kiinasta tilatut pyramidin malliset tulpat mitkä on vielä halpojakin. Löytyy googlaamalla.

Niitä vaahtomuovisia en ole ikinä saanut sopimaan korviin mitenkään hyvin, apteekin muovautuvaa en ole kokeillut hintansa takia ja tosiaan kaikenlaisia kokeilin ennen noita pyramideja.

Vierailija
9/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Bilsom, koko L. Mutta apteekissa kalliita ja iso pakkaus pitäisi tilata kaukaa, olla myös raha valmiina. Riippuu myös korvan koosta. Treella Sokoksen apteekki myi niin isoa korvatulppaa, että korviin tuli ongelmaa kun yritin tunkea. Yleensä pienuus muissa ollut ongelma tai ohuus.

Vierailija
10/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Bilsom 303S -tulpat. Ahtaat korvakäytävät.

Vierailija
11/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tilata se kokeilusetti, mikä koko sopii. Pitkäikäiset ja ei koske aamulla korviin kuten tulpilla.

En käytä joka yö, sitä ei kokemusta, mutta satunnaissin par kertaa kk äänekkäisiin hotelliöihin todella hyvät ja huomaamattomat kylkinukkujallekin.

Vierailija
12/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä joka yö, sitä ei kokemusta, mutta satunnaissin par kertaa kk äänekkäisiin hotelliöihin todella hyvät ja huomaamattomat kylkinukkujallekin.

Ja sanoisin että näistä kannattaa aloittaa, ovat tosi hyvät.

Vierailija
13/30 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileäpintaiset kertakäyttöiset oranssit/keltaiset ovat parhaat. Niitä on monta valmistajaa ja montaa kokoa. Voi myös leikellä halutessaan pienemmiksi. Ostin joskus vuosia sitten itselle mieleisiä pahvilaatikollisen. Oli tukkupakkauksessa yllättävän halpoja.

Vierailija
14/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tilanneet täältä? Onko hyvät?

https://bollsen.fi/product/life/

Vierailija
15/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tilanneet täältä? Onko hyvät?

https://bollsen.fi/product/life/

Vai onko höpö höpö nuo?

Vierailija
16/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olisi hyvät korvatulpat ettei kuulu kuorsaus? :D

Vierailija
17/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökin filtteristä saa kun halkaisee pään ja litistää. Mutta eipä suositella kun siitä voi tulla se keuhkosyöpä.

Laita vain ylempään korvaa ja alempi tyynyä vasten, niin ei tule kipeäksi. Käy kehnompikin tulppa.

Vierailija
18/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😴💤💤💤

Vierailija
19/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt kittiä parempaa, kallista on mutta minun korviin riittää kun puolitan yhden pallon. Sitten kun siihen alkaa tarttua pölyä niin ikään kuin kuorin sen pölyn pois pinnasta niin että ohut kerros kittiäkin irtoaa, näin saan jatkoaikaa. 

Lopulta puhdistan tuolla metodilla ja yhdistän ne kaksi tulppaa yhdeksi jota voin vielä käyttää.

Vähärahainen keksii konstit :D

Vierailija
20/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olisi hyvät korvatulpat ettei kuulu kuorsaus? :D

Perinteiset keltaiset EARit ovat kaikkein parhaat ja tehokkaimmat tulpat.