Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita jotka ei oo olleet ikinä töissä

Vierailija
10.09.2025 |

?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä mene. Työnteko on häpeällistä rahalle alustumista.

Ihminen tarvitsee rahaa elääkseen. Jostain se leipä on tienattava. Eri asia, jos esim. elää omavarais taloudessa ja kasvattaa itse ruokansa. Mää oon aina tehnyt töitä, jos työpaikkaan on ollut mahdollisuus. Jo 14-vuotiaana jaoin mainoksia tienatakseni taskurahaa. Sittemmin siirryin kesätöihin ja aikuisena pidempiaikaisiin työsuhteisiin.

Vierailija
82/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tarvetta käydä töissä. Rahaa on tilillä tarpeeksi ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tarvitsee rahaa elääkseen. Jostain se leipä on tienattava. Eri asia, jos esim. elää omavarais taloudessa ja kasvattaa itse ruokansa. Mää oon aina tehnyt töitä, jos työpaikkaan on ollut mahdollisuus. Jo 14-vuotiaana jaoin mainoksia tienatakseni taskurahaa. Sittemmin siirryin kesätöihin ja aikuisena pidempiaikaisiin työsuhteisiin.

Kyllä. Se on kannattanut sinua ja sopinut sinulle. Ihmiset on erilaisia ja työt on erilaisia. Palkat on kannattamattomia ja osa ihmisistä on kapitalisteja. Ne haluaa saada jotain työstä suhteessa menetettyyn vapaa-aikaan.

Vierailija
84/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut vakituisessa työsuhteessa. Nuorena tein opintojen ohella kesätöitä ja vastaavia. Sairastuin nuorena ja jäin eläkkeelle kolmikymppisenä. Olen saanut elää mielenkiintoisen elämän tukien mieheni työuraa, josta tulikin erinomainen. 

N57

Vierailija
85/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässynlässyn.

Vierailija
86/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Kannattaa myös muistaa, että laiskuus ja persous päihteille ovat tutkitusti merkkejä äkykkyydestä.

Vierailija
87/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Kannattaa myös muistaa, että laiskuus ja persous päihteille ovat tutkitusti merkkejä äkykkyydestä.

No jos 595€/kk on sinulle kiva raha niin siitä vaan. Minä saan roskakuskinakin monta kertaa enemmän. Totuus on ettet osaa edes autoa ajaa ja joudut tyytymään leipäjonotasoon elämässä.

Vierailija
88/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos 595€/kk on sinulle kiva raha niin siitä vaan. Minä saan roskakuskinakin monta kertaa enemmän. Totuus on ettet osaa edes autoa ajaa ja joudut tyytymään leipäjonotasoon elämässä.

Osaan kyllä ajaa, mutta vähän riskipeliä kun kortti on kuivumassa.

Vierailija
89/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! En ole ollut koskaan töissä.

Vierailija
90/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on, Ap. Itsellä ikää joulukuussa 23v. Paljos sinulla aloittajalla?

Vierailija
91/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aioin alkaa Hesarin-jakajaksi, mut aamuyöllä kun kello herätti ja katoin ikkunasta ulos niin satoi räntää. Ajattelin että paskat ja menin takas peiton alle.

Vierailija
92/92 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene töihin vaikka maksettais.

Miksi?

Miksi tuhlata yksi ja ainoa elämä työhön? Voi elää mukavastikin.

Minusta ei ole mukava olla 4 seinän sisällä tekemättä mitään, siihen päälle vielä jos ei ole perhettä tai kavereita, eikä sitten rahaakaan

Kyllä te työukkelit ja akkelit ootte erikoista sakkia, muita vaihtoehtoja ei ole kuin joko käydä orjahommissa tai sitten istua neljän seinän sisällä? Useimmilla tuntemillani työttömillä on mitä laajimmat sosiaaliset piirit, perhettä ja harrastuksia kun ei ole työtä joka kuluttaisi kaiken ajan. Luottotiedottoman ei tartte laskuista huolehtia, kaikki mitä tulee jää omaan taskuun. Lisäks rahaa saa helposti

No sittenhän sinä teet töitä jos myyt jotain