Onko täällä muita jotka ei oo olleet ikinä töissä
Kommentit (92)
Minä olen ollut työelämässä neljä vuotta, ja siitäkin on jo 10 vuotta. Olen 38-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene töihin vaikka maksettais.
Miksi?
Koska työnteko on perseestä.
Työnteko on tunnetusti sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä. Tuhon on olemassa kelakorvaukset ja te tuki.
Pakkoliikkeet pysyvät noilla poissa
Ihan varmasti kun tietää kuinka paljon naiset keksitävät tekosyitä minkä takia juuri joten ei tarvi töitä tehdä mutta muiden täytyy tehdä enemmän että riittä myös näille jaettavaa
Minä, en ole pitkään aikaan ollut.
Elämä on. En ole oikein päässyt elämään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minä, en ole pitkään aikaan ollut.
Elämä on. En ole oikein päässyt elämään kiinni.
En oikein enää ehkä haluakaan. Elän niin omissa maailmoissani. Aika masentunut olen jatkuvasti.
jaahas komukat täällä taas miettimässä miten saada Suomi nousuun :D
Olin jo alle 14-vuotiaana tehdastöissä yhden tilin välin.
Työurani pituus oli 44 vuotta. Menin 20- vuotiaana 1. vakituiseen työpaikkaan, jossa oli 64-vuotiaaksi asti. Vasta aivan viimeiset vuodet olivat raskaat.
Mielestäni olen silti elänyt täysipainoisempaa ja antoisampaa elämää kuin ystävättäreni, joka oli koko tämän ajan kotona.
N65
Vierailija kirjoitti:
Suomi on paska paikka, joka joutaakin hävitä maapallolta.
Isomman Itämeren puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo alle 14-vuotiaana tehdastöissä yhden tilin välin.
Työurani pituus oli 44 vuotta. Menin 20- vuotiaana 1. vakituiseen työpaikkaan, jossa oli 64-vuotiaaksi asti. Vasta aivan viimeiset vuodet olivat raskaat.
Mielestäni olen silti elänyt täysipainoisempaa ja antoisampaa elämää kuin ystävättäreni, joka oli koko tämän ajan kotona.
N65
Voi sitä noinkin itseään kusettaa.
Näitä lukiessa aloin toivomaan että työttömien tukileikkurin terät pidetään terävänä.
Ei laiska leipää tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa aloin toivomaan että työttömien tukileikkurin terät pidetään terävänä.
Ei laiska leipää tarvii.
Valtio orjuutti yhdeksän vuotta kestävään aivopesuun. En ole saanut tästä vieläkään mitään korvauksia. Tuet ovat jokseenkin kuppainen kompensaatio.
Vierailija kirjoitti:
Työnteko on kommunismia, v'tun idari.
Näinhän se menee