Mikä TEE on oikeasti hyvää? Teen ystävät, suositelkaapas!!
Kommentit (12)
Tykkään perinteisistä Twiningsin tee-lajeista.
Uutuuksista Rooibos-teet ovat oikein mainioita, ihan se Liptonin Rooiboskin.
Mango-tee on aina ollut yksi suosikki.
Jotain keksiä tai vaikkapa croissanttia?
Millaista se sitten lienee? :D
ap
Ai niin ja onko ne haudutettavat muruteet hyviä, mitä niitä nyt on " Keisarin morsianta" ja " Tiikerin päiväunta" ym ym?
Itse kun en teetä juo ollenkaan.
Mitä on hajuvesitee? :D
Niin ja entäs ne muruteet kuten Keisarin morsian tai Tiikerin päiväuni, onko ne mistään kotoisin?
Itse kun en saata teetä juoda lainkaan.
ap
Tää kone herjas jotain ja luulin ettei tullut tota ekaa kyssää....
ap
Hyviä lajeja on aika monta. Itse tykkään darjeelingeista. Myös japanilaiset senchat on hyviä, samoin valkoinen tee. Rooiboksesta käy melkein yhtä hyvin pussitee kuin haudutettu. Täytyy vain muistaa antaa liota purun tai pussin tarpeeksi pitkään että sen marjan maku tuntuu.
jos pitää hyvää teetä tarjota ja jonkinlaisella tyylillä, niin miettisin Earl Greyn tai Rooiboksen välillä. Rooibos on tuore juttu ja Earl grey taas perinteinen.
Haudutettu aina miljoona kertaa parempaa kuin pussista, mutta ei se mikään välttämättömyys ole. Ihan hyvää pussiteetkin nykyään on.
teen kanssa sitruunaisia kaurakeksejä, nam :)
hyviä myös rooibos-teet, chai-tee, tiikerin päiväuni, karibian aurinko.
Teen kanssa en yleensä syö mitään, mutta jos haluaa niin voi tarjota vaikka jotain keksiä.
Tykkään makeasta teestä ja sen kanssa mieluusti syön jotain suolaista. Haudutettu tee on hyvää, mutta liian väkeväksi haudutetusta en tykkää.
Ja aina mieluummin pussista kuin haudutettuna, sillä en tykkää ollenkaan väkevästä teestä..
Tiesittekö, että joskus muuten on arvioitu miesten gay-taipumusta tuolla Earl Grey -teellä? Tosi mies kun ei kuulemma siihen koske!;)
Mitä pientä makeaa tai suolaista teen kanssa?
Jos kahvin kanssa joku ottaisi suklaata, niin mitä teenjuoja haluaa teen kanssa?