Millainen ihminen fanittaa K-markettia?
Kommentit (11)
Ei kai kukaan erityisesti kauppaa "fanita". Kyllä voi olla mieltymys, mutta en ole kuullut että kukaan fanittaisi K-Marketia kuin laulajaa
Minä fanitan K-kauppiaita, niillä on rohkeutta ja munaa antaa potkut tuosta noin vain vaikka kehitysvammaisille työntekijöille. K-kauppias ei anna yhdenkään kehvanan seistä menestyksensä tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä fanitan K-kauppiaita, niillä on rohkeutta ja munaa antaa potkut tuosta noin vain vaikka kehitysvammaisille työntekijöille. K-kauppias ei anna yhdenkään kehvanan seistä menestyksensä tiellä.
Sinäkin olet kehvana, kun puhut kauppiaista. Ymmärrätkö lukemaasi? Lue aloitus uudestaan, huomaat että siinä puhutaan K-marketista! Tsemppiä suojatyöhösi :)
En fanita mutta käytän vain K-Marketia, koska se on lähikauppani. Vieressä olisi myös K-Citymarket mutta se on minulle liian iso ja sekava, ja arvostan omaa aikaani niin paljon etten viitsi tuhlata sitä haahuillakseni hehtaarihallissa. Lähistöllä on myös pari Alepaa mutta ne ovat ihan surkeita. S-Market lopetti enkä pitänyt senkään valikoimasta. Tämä tilanne Helsingissä, Ruoholahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeä kapitalisti, joka vastustaa osuuskauppa-aatetta.
Jostain on ihmisen ruokansa ostettava.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan erityisesti kauppaa "fanita". Kyllä voi olla mieltymys, mutta en ole kuullut että kukaan fanittaisi K-Marketia kuin laulajaa
Kyllä mulla on K-Supermarket Ylivedon mainoksia seinällä ja kauppiaasta ottanut fanikuvia. On tuoretta, on upeeta, rakastan. Käyn päivittäin, joskus kahdesti. Aina on ystävällinen henkilökunta vastassa. Semmoista saa rahalla.
Mutta tosiaan aloitus olikin K-merketeista.
Millainen ihminen kyselee tuollaisia?
Ei ole kummoinen sisältö elämässä jos pitää yhtään mitään kauppaa fanittaa... Tynnyriasukkeja.
Ainakin itse fanitan niitä kauppiaita, jotka potki sen keharin ulos. On siinä pariskunnassa kuulkaa munaa kun näyttää, ettei ilmaisella työvoimalla rikastuta!
Kiihkeä kapitalisti, joka vastustaa osuuskauppa-aatetta.