Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te 40-50 -vuotiaat olette löytäneet iloa enää tulevaan?

Vierailija
09.09.2025 |

Olen vaipunut niin pahaan masennukseen että vaeltelen jo hautausmaalla ja junaradan varrella katselen ohikiitäviä junia iltahämärässä. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vain. Ilo on valinta. 

Vierailija
2/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävistä ja perheestä.

Harrastuksista ja matkailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisyys. Ajattelu. Mielikuvitus. Uni. Kirjat, oppiminen, telepatia, muiden seuraaminen mitä sanoo. Luonto ja kotona värit, luonnon materiaalit. Vesi, ranta. Lämpö, toivo, välittäminen.

Vierailija
4/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon televisiota ja syön herkkuja aamusta iltaan.

Vierailija
5/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksumalla nuorisoa. Katkeruus voi tuottaa myös iloa.

Vierailija
6/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vain. Ilo on valinta. 

Narsistin puhetta.

Vierailija
7/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kivoja vaatteita ja tavoittelen tyylikkään harmaantuneen rouvan imagoa.

Vierailija
8/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh!? Parasta aikaa elämässä. Työelämässä ei tarvitse enää todistella mitään. Lapset liki aikuiset. Talous ja parisuhde kunnossa. Kunto/terveys ei rajoita vielä mitään. Oon nyt 48v

Vierailija
9/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis elämähän on parhaimmillaan, ja kohta siintää eläkeikäkin jo, mikä voi olla vielä hauskempaa. Töissä sujuu, lapset aikuisia, talous alkaa vihdoin olla voiton puolella, voi tehdä mitä haluaa. Olen vahva ja kestävä ja osaan vaikka mitä. Voin karsia elämästäni ikävät asiat vaan pois.

Vierailija
10/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista harrastuksista. On näet tavoitteita. Hanki omasi ja yritä toteuttaa.

Vierailija
11/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iloja paljoakaan tässä elämässä. Onneksi on pimeitä töitä niin saa rahaa. Muuten olenkin aina yksin kotona.

Vierailija
12/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilystä ja pyöräilystä. Ihan huippua ajella pyörällä ja kuntokin kun kasvaa niin mielikin piristyy. Pyörälenkkiin kun vielä yhdistää nuotiolla istumisen niin kyllä mieli lepää 

Vierailija
13/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis elämähän on parhaimmillaan, ja kohta siintää eläkeikäkin jo, mikä voi olla vielä hauskempaa. Töissä sujuu, lapset aikuisia, talous alkaa vihdoin olla voiton puolella, voi tehdä mitä haluaa. Olen vahva ja kestävä ja osaan vaikka mitä. Voin karsia elämästäni ikävät asiat vaan pois.

Eläkeikä siintää vaan et saavuta sitä. Olet säästänyt ja jättänyt elämäsi elämättä jotta voit nauttia rahoista keski-iän kynnyksellä. Eipä kuulosta hyvältä minun mielestäni. T:M47

Vierailija
14/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin sinkku naisesta kun oma akka pihtaa römpsäänsä koton mutta jakaa sitä kyllä kylillä.

M69

Vierailija
15/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffoista,,peleistä,taljajosesta,RC autosta.

Vierailija
16/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuo on ikäsidonnaista. Muutenkin ikäkriisit johtuvat mielestäni enemmän toteutumattomista haaveista kuin iästä.

T. Tulevaisuudenuskoinen viisikymppinen

Vierailija
17/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku menee hyvin päähän. Iloa ja valoa!

Vierailija
18/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä näin vanhempana on varaa kataa enemmän rahaa harrastuksiin kuin nuorena.

Vierailija
19/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysymällä pois somesta ja katsomalla vain iloisia tv-ohjelmia, liikuntaharrastus

Vierailija
20/38 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh!? Parasta aikaa elämässä. Työelämässä ei tarvitse enää todistella mitään. Lapset liki aikuiset. Talous ja parisuhde kunnossa. Kunto/terveys ei rajoita vielä mitään. Oon nyt 48v

Kuka tykkää mistäkin. Itse pidin enemmän nuoruudesta. Terve järki oli taka-alalla ja oli kuolematon. Hauskaa oli ja hienoja hetkiä riitti. Nyt järkeä on tullut enemmän päähän ja kroppa muistuttaa välillä kuolevaisuudesta. Raha ei tuo onnea eikä työelämä korvaa opiskelijaelämää.