Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te 40-50 -vuotiaat olette löytäneet iloa enää tulevaan?

Vierailija
09.09.2025 |

Olen vaipunut niin pahaan masennukseen että vaeltelen jo hautausmaalla ja junaradan varrella katselen ohikiitäviä junia iltahämärässä. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn löytämään tyytyväisyyttä tähän hetkeen tai aivan lähitulevaisuuteen. Tulevaisuudessa tulee iloa, jos on tullakseen. Minulle riittää tyytyväisyys ja tavallinen olo. En tarvitse iloa kovin usein.

Vierailija
42/46 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh!? Parasta aikaa elämässä. Työelämässä ei tarvitse enää todistella mitään. Lapset liki aikuiset. Talous ja parisuhde kunnossa. Kunto/terveys ei rajoita vielä mitään. Oon nyt 48v

Eikä ole. 40v, ei työelämässä, ei terveyttä, ei parisuhdetta tai perhettä ei harrastuksia, EI MITÄÄN! Yli 40v elämä ON FUCK YOU!!

Niinpä. Surkeasti menee meillä yksinäisillä, joiden työura ei ole koskaan oikein alkanutkaan ja toimeentulo saadaan kelasta. Tasan ei käy nallekarkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh!? Parasta aikaa elämässä. Työelämässä ei tarvitse enää todistella mitään. Lapset liki aikuiset. Talous ja parisuhde kunnossa. Kunto/terveys ei rajoita vielä mitään. Oon nyt 48v

Mikä työ? Lapset??

Vierailija
44/46 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustokakusta ja cavasta

Vierailija
45/46 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin eräs päivä, että alkoholi ei helpota oloa vaan vain pahentaa sitä. Olin ahdistunut koska odotin, että voi taas juoda olutta.

Lopetin ja aloin uudelleen nauttia elämästä. Viimeksi näin tapahtui ennenkuin aloitin teininä.

Vierailija
46/46 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettämällä aikaa mahdollisimman paljon ulkomailla ja etenkin talvella.