Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä sit olette siitä, että häät pidetään hääparille vieraalla paikkakunnalla?

Vierailija
09.04.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaanko nykyisin useinkin ennen naimisiinmenoa vielä erikseen?

Vierailija
2/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on sen verran useasti tullu muutettua ja sukukin on ympäri maata. Mutta häät ihan randomilla vedetyssä paikassa tuntuis kans oudolta. Joku syy siis pitäis olla pitää ne jossain, jos ei oo kummankaan kotipaikka. Eli jos mä joskus meen naimisiin, niin miehen kotipaikka ois varmaan se paras ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty jos siellä asuu puoli sukua, tai en oikein ymmärrä silloinkaan. Eikö luontevimmalta tunnu pitää häät omalla paikkakunnalla, ainakin silloin jos sen koko lystin itse maksaakin.

Vierailija
4/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huitsin nevadassa vain sen takia, että hääpari ei raski maksaa tiloja lähempää. Ja vieraat joutuvat sitten kulkemaan taksilla/jäämään yöksi jne. Mutta muuten ei väliä. Itse mennään naimisiin nykyisessä asuinkaupungissamme, vaikka olen itse kotoisin jostain aivan muualta.

Vierailija
5/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vieras paikkakunta, niin silloin ajattelisin että paikkakunta on valittu juhlapaikan perusteella. Esimerkiksi pääkaupunkiseudulla jotkut pitävät häänsä esim. Kirkkonummella, vaikka ovatkin esimerkiksi Helsingistä kotoisin ja asuvat siellä parhaillaan. Kirkkonummella on paljon juhlapaikkoja.

Mutta hiukan erikoista olisi se, että hääpaikka olisi valittu ihan randomina. AP: kuinka vieras paikkakunta on kyseessä?

Vierailija
6/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vieras paikkakunta, niin silloin ajattelisin että paikkakunta on valittu juhlapaikan perusteella. Esimerkiksi pääkaupunkiseudulla jotkut pitävät häänsä esim. Kirkkonummella, vaikka ovatkin esimerkiksi Helsingistä kotoisin ja asuvat siellä parhaillaan. Kirkkonummella on paljon juhlapaikkoja.

Mutta hiukan erikoista olisi se, että hääpaikka olisi valittu ihan randomina. AP: kuinka vieras paikkakunta on kyseessä?

Vierailija
7/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi asuinseudultamme n. 200km:n päässä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi