Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia etäsuhteesta?

Vierailija
09.04.2007 |

Kirjoittelinkin muutama päivä sitten tästä miehestä, joka asustaa ulkomailla. Noh,nyt sit päädyttiin siihen pisteeseen, että vois kattoo mitä tästä säädöstä tulee. Miestä ehkä hieman hirvittää se, että mulla on lapsi, mutta päätettiin edetä tosi hitaaaaaaaaaaaaasti ja katsoa, mihin se riittää. Mies on siis suomalainen, opintojensa vuoksi ainakin pari vuotta vielä ulkomailla. Jännittää aivan kamalasti, ja tietty nyt on vatsa täynnä perhosia.

Kaipailisin kokemuksia muilta etäsuhteessa elävältä. Nyt ei omassa päässä järki kulje. ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinlasku oli hel*tinmoinen ja ikävä välillä kamala,epäluulokin vaivasi kauheesti ja päädyttiin sitten menemään naimisiin ;D

t. naimisissa kuudetta vuotta

Vierailija
2/3 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri elää etäsuhteessa tällä hetkellä ja sain eilen tietää että pettää miestään ihan mennen tullen, koska näkevät niin harvoin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan. Tää kuvio on niinkin outo, että ollaan siis melkein oltu yhessä joskus 4 vuotta sitten. Nyt siis vahnigossa törmättiin netissä ja tässä sitä ollaan... Onhan tää hassu tilanne, mut ajattelin, et nyt aluks katellaan tilannetta. Onhan meillä molemmilla aika erilainen arki. Kesällä mies tulee Suomeen ja voihan tietty olla, että se kovastikin kauhistuu... Hui. Mä en yhtään osaa ajatella aivoillani. Ja tää tuntuu niin kummalta, kun tekis mieli halata ja suukottaa ja vaikka mitä, eikä se ookaan tossa vieressä. No, kai tähänkin tottuu... Siis nää mun fiilikset on melkein teinimäisiä. *puuuuuuuuuuuuuuh*

ap