Tavallinen kunnon mies kainuusta. Mutta naiset taitaa kaikki olla hesassa?
Niin. Olisi meitä tavallisia janttereita vielä tähteellä. Tosin pelkkä seksi ei vaan riitä suhteen perustaksi.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, ettei Kainuussa olisi naisia, vaikka niitä yhtä tavallisia kuin sinä itse. Taidat siis valkata...?
On niitä, mutta jos naiset ajattelee etteikö miehiä olisi. Kyllä on ja ihan tavallisiakin vieläkin.
En ajatellut lähteä sinne huonohampaista, vyötärölihavaa konekuskia hakemaan.
N
Minulla on kainuulainen mies. Ei juopottele, ei metsästä (ei edes salaa), ei aja p****rallia, eikä ole koskaan käynyt Venäjällä (muualla maailmassa kyllä). Hauska, turvallinen, luotettava, ja minun silmiin niin mahdottoman komea. Yhteistä taivalta on takana liki 30 vuotta. Päivääkään en vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin naisia ei kainuun ukot kiinnostele. Ellet nyt sitten satu olemaan feministi soijapoika.
Noin kerrotaan, että oma arvomaailma on persutyypillinen ja feodaaliaikainen. Hyi.
*Minulta 0 kpl kainuulaisten/
idän miesten
disautteluviestejä. 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin naisia ei kainuun ukot kiinnostele. Ellet nyt sitten satu olemaan feministi soijapoika.
Näin. Kannattaa leikkiä ainakin aluksi jotain soijaa...
Ei kannata. Kaltaistesi valehtelevien teeskentelijöiden takia miehiä ei enää haluta. Eikä suakaan kun paljastut. Olet häpeäksi ja haitaksi koko miessukupuolelle.
Arvo
Ankiat on ajat kun Persut ei aukaise rajaa Persumielisille aikamiespijille.
Silloin kun raja oli auki, niin riitti naisia ja viinaa köyhemmälkekkin korven kulkijalle Kostamuksessa.
Valitsit siis tissimissin ulkonäön perusteella. Ja sitä sait mitä hait.