Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen kunnon mies kainuusta. Mutta naiset taitaa kaikki olla hesassa?

Vierailija
09.09.2025 |

Niin. Olisi meitä tavallisia janttereita vielä tähteellä. Tosin pelkkä seksi ei vaan riitä suhteen perustaksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, ettei Kainuussa olisi naisia, vaikka niitä yhtä tavallisia kuin sinä itse. Taidat siis valkata...?

Vierailija
2/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella, ettei Kainuussa olisi naisia, vaikka niitä yhtä tavallisia kuin sinä itse. Taidat siis valkata...?

On niitä, mutta jos naiset ajattelee etteikö miehiä olisi. Kyllä on ja ihan tavallisiakin vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Kaukovaarako se siellä kirjoittelee?

Vierailija
4/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nuoruudessani ollut muutaman vuoden naimisissa kainuulaisen kanssa. Lapsen tosi erilaiset geenit olivat sen liiton hyvä puoli.

Vierailija
5/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin naisia ei kainuun ukot kiinnostele. Ellet nyt sitten satu olemaan feministi soijapoika.

Vierailija
6/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tosin pelkkä seksi ei vaan riitä suhteen perustaksi." 

Ei riitä ei. Minulla ainakin oli kriteerit että harrastaa ainakin likipitäin samoja asioita kuin minä (vapaalasku, suunnistus, maastopyöräily), ei ole täysin vihapersu, eikä dissaa kasvissyöntiäni. Tuo viimeinen oli hankalin. Mutta löysin sitten kivan laskettelijamiehen ja hänen kanssaan ollaan vuosi jo vietetty yhdessä.

Vierailija
7/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Kainuun mies ja ihana oli

Vierailija
8/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttele sinä juntti vaan siellä junttilassasi. Sinua ei kaipaa kukaan nykymaailmassa...

Vierailija
9/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin naisia ei kainuun ukot kiinnostele. Ellet nyt sitten satu olemaan feministi soijapoika.

Näin. Kannattaa leikkiä ainakin aluksi jotain soijaa...

Vierailija
10/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä juuri pois muuttaneena voin sanoa, että siellä naiselle parisuhde on jotain muuta kuin se ihminen, luottamus, rakkaus, kumppanuus. Heille se on hyöty ja status. 

Vierailija
11/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyttele sinä juntti vaan siellä junttilassasi. Sinua ei kaipaa kukaan nykymaailmassa...

T: Akateeminen nainen?

Vierailija
12/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tosin pelkkä seksi ei vaan riitä suhteen perustaksi." 

Ei riitä ei. Minulla ainakin oli kriteerit että harrastaa ainakin likipitäin samoja asioita kuin minä (vapaalasku, suunnistus, maastopyöräily), ei ole täysin vihapersu, eikä dissaa kasvissyöntiäni. Tuo viimeinen oli hankalin. Mutta löysin sitten kivan laskettelijamiehen ja hänen kanssaan ollaan vuosi jo vietetty yhdessä.

Kappas, uusi ja raikas tapa ilmoittaa maailmalle olevansa kasvissyöjä. Monelle yksi syy dissata kasvissyöjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan