Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

läskit pinoon

Vierailija
22.09.2008 |

Nyt rehellisesti mistä läskit on tullu!

Itse syön liikaa ja juon liikaa kaljaa. Liikkuminen ei kiinnosta ja pitsaa on niin helppo tilata kotiin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuin, kun jouduin liikuntakieltoon. (otin sen totaalisena liikkumiskieltona) istuin kotona sairaslomalla ja söin, söin söin, lähinnä makeeta, keksejä ym

Sen jälkeen olen saanut vielä kolma lasta lisää (yksi yllätysvaaveli mukana) Nyt psyykkaan itteäni laihikselle, liikuntaa en edelleenkään paljon kerkeä harrastamaan, kun olen lähestulkoon yksinhuoltaja. Syömisellä pitäs yrittää saada kilot pois. Herkkuja en nykysin syö, mutta annoskoot ovat liian suuria, tiedän sen. Rakastan hyvää ruokaa.

Vierailija
2/19 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljan,hampurilaisten ja pitzojen piikkiin. Ja laiskaan liikkumiseen.

168/80

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- liiasta alkoholista. Kesällä se oli pari pulloa kaljaa ja lisäksi vielä pari pulloa siideriä viikossa liikaa. Tykkään lisäksi punaviinistä, joka tuo läskejä mun kroppaan.

- Karkkia ei mene kauheasti, mutta välillä sortuu muutamaan ylimääräiseen suklaapatukkaan.

- Iltasyöminen. Ei se syöminen nyt muuten ole paha, mutta kun haluaa herkutella jollain pikkuhyvällä, vaikka jäätelöllä.

Ruoka-annoskoot ovat sopivan kokoisia, sieltä ei tule läskiä. Lisäksi liikun "riittävästi", jos vain noista yllämainituista "liikaa" jutuista pääsisi eroon.

Vierailija
4/19 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

102 kg ja pituutta on kertynyt 184 cm.

Vierailija
5/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

156cm/100kg

Vierailija
6/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin itseäni hoikempana kun kaverini. Ja peilistäkin näin hoikemman naisen

Kaverini 166cm ja 75kg, itse 168cm ja 120 kg

Nyt tosin "vain" 100 kg :)

Vierailija
7/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puolet hoikempi kolme vuotta sitten, aloin syömään suklaata vaikeassa elämäntilanteessa ja se oli menoa..! Levy meni päivässä plus limsat ym.

Vierailija
8/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- syön paljon karkkia ja sipsejä (palkitsen pitkien päivien jälkeen)

- olen laiska liikkumaan, vaikka joistain lajeista tykkään kuin hullu puurosta (kilpailin ennen)

166 cm ja 98 kg

Vierailija
9/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrassaan järkyttävän näky, isotkin miehet purskahtavat itkuun nähdessäni minut

Vierailija
10/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla. Mutta miten jaksatte kantaa nuo läskinne??

Vierailija
11/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteitakin löytyy kivasti jos tietää mistä ostaa. Isoin ongelma ovat muut ihmiset törkeän asenteensa kanssa :(.

Vierailija
12/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minne kannettais, se on eri kymysys.

Vierailija
13/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Syödä mutustan koko ajan jotain, keksejä ja sensemmoista. En liiku tarpeeksi.

Vierailija
14/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei on aika kamalaa painaa 100kg

Ei millään pahalla. Mutta miten jaksatte kantaa nuo läskinne??

Mä jaksan ainakin hyvin, juoksen, tanssin ja ratsastan, eikä tunnu missään. Seksielämäkin sujuu mallikelpoisesti (ainoat hankalammat ajat ovat olleet loppuraskaudet). Mies normaalipainoinen (urheilija).

Ai niin, ja mä kyllä laihdutan myös, eli joku päivä taas olen ihan painoindeksin sisällä, sen lupaan!

terv. se 166/98

Vierailija
15/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mässytän suklaata ja karkkia, joka ilta jotain niin kauan että on paha olo :(

Vierailija
16/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa suklaata. 162/68. Liikun aika paljon, mutta syön siis liikaa.

Vierailija
17/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/72,5

mutta syy selvä: karkki ja jätski ja joskus myös pulla. Syön illalla kun ahistaa työasiat yms. (isä myös kuolemansairas, sekin painaa), karkin syöminen turruttaa.

Jos saisin iltamässytyksen pois niin laihtuisin jo pelkästään sillä, koska muut ruokailutottumukset on normaalit ja hyötyliikun (työmatkat)

Vierailija
18/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kaikki herkut maistuu (suklaa, karkit, keksit...). Elämä on stressaavaa. Muun muassa lapsettomuusongelmat ahdistaa.. ja painonnousu sen kun vaan estää raskautumista.... yhyy.........

t:162cm/80kg

Vierailija
19/19 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

* liika olut ja punaviini

* liian suuret annokset

* epäsäännöllinen syöminen, naposteluherkut

Jos en liikkuisi, painaisin varmasti sata. Onneksi olen luonnostani liikkuvaista sorttia. Tosin pahin tilanne on juuri vyötärönseudulla. Kil kal kil kal, hälytyskellot soi!

171/80

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme