Kuinka ryhdyt riisumaan naista jota et vielä koskaan ole rakastellut?
Kun olla jomankumman kodissa, olkkarissa, kynttilä vielä lepattaa ruokapöydällä kostean illallisen jälkeen.
Kommentit (45)
Usein nainen riisuutuu oma-aloitteisesti kunnes alusvaatteet ovat enää jäljellä. Usein noiden kanssa hyväily kestääkin jonkin aikaa jolloin mielikuvitus menee jo pidemmälle. Itse pidän hieman hitaammasta riisumisesta, ainakin ensimmäisellä kerralla. Tuolloin on hieman jännitettävää mitä sieltä vaatteiden alta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi illallinen on ollut kostea? Kun seksi on mielessä, korkeintaan rentouttava viinilasillinen tai kaksi on sopiva ja auttaa jännityksen hallinnassa ja estojen poistossa. Ettei mene kännisähellykseksi.
"Kostea illallinen" on sellainen jossa tarjoillaan siten että naisesta tulee helposti kostea, eli hänen peffa ei mene olalleensa.
Kannattaa toimia siten, että se nainen haluaa tosissaan, niin silloin se riisuu itse itsensä ihan oma-aloitteisesti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa toimia siten, että se nainen haluaa tosissaan, niin silloin se riisuu itse itsensä ihan oma-aloitteisesti...
Naisia jotka haluavat tosissaan seksiä, siis seksiä vain puhtaan seksuaalisen himon takia, ei ole lainkaan olemassa, mutta naiset ikäluokassa 11-15v ovat lähellä sitä, koska heitä kiinnostaa oppiminen ja uudet kokemukset enemmän kuin miehen taloudellinen asema. Heitä vanhemmat naiset, jotka miehen edessä riisuvat itsensä oma-aloitteisesti, tekevät niin muista kuin syistä seksuaalinen himo.
Sut on ilmiannettu eteenpän.
Aikoinaan tutustuin naiseen, joka jo eka kerralla hänen luonaan vieraillessaan tarjoili kahvia ja pullaa pillu paljaana. Jonkinlainen pusero oli vielä silloin päällä, mutta ei mennyt aikaakaan, kun kaivoi mahtavat tissinsäkin ulos liiveistä ja tunki niitä tissejä sitten suuhuni nuoltavakseni.
Vierailija kirjoitti:
Paita ylös ja housut alas..
M40
Taikka ulos. Mies vain harvoin jää pihtaavan naisen palvelijaksi.
Ei tarvitse riisua mitään. Hameen helmaa vähän ylös ja stringejä sivuun.
Oli kauan tyylinä että riisuin pelkästään tyttöystävän housut yleensä farkut ja pikkuhousut ja jätin ne roikkumaan toiseen nilkkaan samalla kun hän jo makasi mun alla. Nykyään ei ole aivan niin kiire pillulle ja dominoimaan. Haluan riisua naisen, joskus jää jotain vaatekappaleita päälle. Aloitan silti aina housujen napista, usein ne on ne farkut. Pitää olla määrätietoinen ja itsevarma.
Luulin saavani kivoja unia tästä ketjusta mutta täähän on ihan surkea. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa tosissaan vain silloin kun hän haluaa tulla raskaaksi.
Jaa että kuinka. Yleensä teen huolellisen suunnitelman ja koitan miettiä, että miten jonkun vaatteen saa pois. Joskus naisilla on ihmeellisiä virityksiä yllään ja pitää vähän miettiä, että miten se oikein riisutaan.
Pääasia kuitenkin on, että saadaan se väylä vapaaksi p*lluun. Muu on hienostelua.
Saksilla. Muuten menee liikaa aikaa. Tietysti luvalla.
Vierailija kirjoitti:
Naisia jotka haluavat tosissaan seksiä, siis seksiä vain puhtaan seksuaalisen himon takia, ei ole lainkaan olemassa, mutta naiset ikäluokassa 11-15v ovat lähellä sitä, koska heitä kiinnostaa oppiminen ja uudet kokemukset enemmän kuin miehen taloudellinen asema. Heitä vanhemmat naiset, jotka miehen edessä riisuvat itsensä oma-aloitteisesti, tekevät niin muista kuin syistä seksuaalinen himo.
Jännä kun mulla on pitkäaikaistyötön mies jonka ainoat omaisuudet on vanha auto ja ikivanha talo. Ja haluan häntä ja hänen huomiotaan ja ihailuaan.. raskaanakaan en ole koskaan ollut ja se olisi pahin painajainen eli sekään ei ole se motivoiva voima 🤔
Mikähän se sitten olisi, salaa himoitsen hänen työkkärirahojaan ja yritän niitä häneltä vietellä hmmm
(Itse ketjun aiheeseen sanon sen verran ettei ne huikeat kolme miestä joista mulla on kokemusta ole kukaan oikeastaan ehtineet riisua mua vaan kun olen sitten itse halunnut seksiä niin vaatteet ovat vähentyneet omatoimisesti)
Kunhan pillu on kunnolla paljaana ja hyvin esillä, muut vaatteet saavat olla päällä.
Naisena se hidas riisuminen on just se juttu, joka lisää himoa. Näistä kirjoituksista jää vaikutelma, että sitä parempi, jos naisella ei olisi edes vaatteita päällä, et pääsisi suoraan panemaan.
Ohis, mutta itse ainakin haluan syödä vasta seksin jälkeen, ja etenkään en halua juoda alkoholia ennen seksiä - se haittaa seksuaalista nautintoa.
Itsenäinen nainen osaa ottaa itse vaatteet pois!! Patriarkkaatti taas alistaa naisia.