Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla masentunut.

Vierailija
23.10.2025 |

Kerron vähä itsestäni noin 40 v mies asun Vantaalla ja  taidan olla masentunut. On kaikenlaista ongelmaa elämässä, tuntuu että olen kuopassa, lähdetään hyvistä asioista on vakituinen työ missä viihdyn ja se on hyvä, mutta kaikkee ongelmia olen tehnyt elämässä ja tuntuu pahalta miks on niin käynyt, juon paljon alkoholia melkein joka vloppu. Mulla on huonoja kavereita jotka juo paljon, mä olen heittänyt niitä pihalle ja tuntuu ettei ole ollenkaa kavereita enään. No on ollut peliongelmia ja hävinnyt tuhansia euroja, olen velkakierteessä ja velka ei lyhene, velkaa 45 tuhatta, ulosotossa en ole. No kaikenlaisia mt ongelmia on, ihmiset ei enää jaksa minua, seurustelen kyllä ja se hyvä mut koen olevani ulkopuolinen ja vähän yksin. Olen pitkä mutta kaljuuntunut ja kaljamaha en ole, on sanottu et ota itseäs niskasta kiinni ja muuta ittees ja tee asioille jotain, no on aika vaikeeta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut itselleni apua nyt ja eilen kävin puhumassa asioista.

Vierailija
2/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha ihmisiä ei kiinnosta jos on ongelmia ja masennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä olit muutamia päiviä sitten 41v ja nyt olet 40v?

Välillä olet 194cm ja välillä 185cm?

Ootko ihan sekaisin?

Vierailija
4/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä hieman masennukselle. Ei masentuneelle voi sanoa, ota itseäsi niskasta kiinni, ei se auta. Itse olen monen vuoden ajan masennuksesta kärsinyt. Se tulee ja menee. Diagnoosit on. Valitettavasti en osaa auttaa sinua, kuten en itseänikään. Minulla ulkoiset asiat on ok kunnossa, avioliitto, lapset, työ, asunto. Mutta, niin vain pään sisällä on harmaata ja tahmeaa. Lähetän sinulle halauksia.

Vierailija
5/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä olit muutamia päiviä sitten 41v ja nyt olet 40v?

Välillä olet 194cm ja välillä 185cm?

Ootko ihan sekaisin?

No en ole sekaisin, kuinka kehtaat edes väittää noin?

Vierailija
6/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota enemmän kaljaa, helpottaa. 

Vierailija
7/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä hieman masennukselle. Ei masentuneelle voi sanoa, ota itseäsi niskasta kiinni, ei se auta. Itse olen monen vuoden ajan masennuksesta kärsinyt. Se tulee ja menee. Diagnoosit on. Valitettavasti en osaa auttaa sinua, kuten en itseänikään. Minulla ulkoiset asiat on ok kunnossa, avioliitto, lapset, työ, asunto. Mutta, niin vain pään sisällä on harmaata ja tahmeaa. Lähetän sinulle halauksia.

Ei mullakaa nyt niin huonosti mene on töitä ja semmosta, mutta koen itseni surulliseksi ja ulkopuoliseksi.

Vierailija
8/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän sanoit jo että naiset ei kiinnostu ja nyt kerrot että seurustelet naisen kanssa?

Vierailija
9/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain että elämä pyörii ympyrää mikään ei muutu ja kaikki junnaa samaa rataa vuodesta toiseen.

Vierailija
10/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän sanoit jo että naiset ei kiinnostu ja nyt kerrot että seurustelet naisen kanssa?

En ole mitään sanonut ja mulla on nainen.

Vierailija
11/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tässä tekisi tuntuu ettei ole mitää tehtävissä, velkaa niin paljon ettei saa mitää vuosikausiin, huonoja kavereita, en tiedä mistä uusia jne.

Vierailija
12/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jotain hommata elämässä, mutta masentaa ku on niin paljon velkaa ja ei kovin isot tulotkaan.

Vierailija
13/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, onko tämä nyt joku joka jauhaa täällä täyttä sontaa joka päivä vai oikea aloitus?

Vierailija
14/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut apua ja odotan masennuslääkettä.

Vierailija
15/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, onko tämä nyt joku joka jauhaa täällä täyttä sontaa joka päivä vai oikea aloitus?

Sontaa onko sun elämäs sit kaikki niin hyvin??????

Vierailija
16/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen olevani hyvin ulkopuolinen ja jopa erilainen kun koen olevani aika yksin nykyään, kun heitin mun huonot kaverit pihalle ja hyvä niin.

Vierailija
17/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hyvä niin että saan nyt apua, näillä mennään.

Vierailija
18/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ensimmäisenä se alkoholin lipittäminen, se sotkee sun aivokemiat pahasti, ja aiheuttaa just masennusta. 

Vierailija
19/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ensimmäisenä se alkoholin lipittäminen, se sotkee sun aivokemiat pahasti, ja aiheuttaa just masennusta. 

Se on mulle vaikeeta kun se on ongelma olen tehnyt sitä jo vuosia ja vuosia

Vierailija
20/29 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et ihmiset ei halua olla munkaa tekemisissä ja multa puuttuu harrastus, haluan ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa menee salille, vois mahakin pienentyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän