Kuinka ryhdyt riisumaan naista jota et vielä koskaan ole rakastellut?
Kun olla jomankumman kodissa, olkkarissa, kynttilä vielä lepattaa ruokapöydällä kostean illallisen jälkeen.
Kommentit (47)
Kumpikin riisutaan toisemme alushoususilleen. Sitten halaillaan ja hyväillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään joulupaketti ole. Eiköhän jokainen saa omat vaatteet kätevimmin pois.
Tilanteissa joissa ensikerran olen rakastellut kaunottaren kanssa, ei yhdessäkään ole käynyt niin että kaunotar olisi itse riisuuntunut minun ollessa paikalla. Muutaman kerran on käynyt niin että kaunotar on tullut luokseni läpeensä paljaana. Normaalisti ensikerran tapauksissa miehen aina on riisuttava nainen, vaikkakin nainen auttaa puuhassa kunhan mies sen ensimmäisen rievun saa riisuttua naiselta. Ensimmäisen rievun osalla nainen näyttelee empiväistä, siten nainen osoittaa miehelle että hän ei lainkaan ole helppo nainen.
Jaa, no mulla on sitten ollut vaan noita helppoja. Tosin viime kerrasta, kun uuden naisen kanssa olin on 27 vuotta aikaa. Ehkä se sukupolvi osasi riisua itse. Tai joivat enemmän, tiedä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse riisua mitään. Hameen helmaa vähän ylös ja stringejä sivuun.
Stringejä 💩 🤮
Itse koen aina ekan kerran naisen kanssa erittäin kiihottavaksi kun ei vaatteiden päältä tiedä millaiset rinnat ja nännit löytyy.niitä puristeleen ja näykkii aikansa ja sitten nappia auki ja vetoketjuja pikkuhiljaa aukipäin. Sitten kiihkoissa juttelee housuja sen verran alaspäin että saa sormia pillu reunalle jolloin liukkaus on jo käsinkosketeltavaa.siitä eteinen välittömään sormi tuntumaan jolloin tunnustella pillun tiukkuus. Mikäli tähän mennessä kaikki on hyväksyttävissä riisun naiselta loput vaatteet ja aloitan varovaisen työstön. Homma päättyy siemensyöksyyn
Vierailija kirjoitti:
Itse koen aina ekan kerran naisen kanssa erittäin kiihottavaksi kun ei vaatteiden päältä tiedä millaiset rinnat ja nännit löytyy.niitä puristeleen ja näykkii aikansa ja sitten nappia auki ja vetoketjuja pikkuhiljaa aukipäin. Sitten kiihkoissa juttelee housuja sen verran alaspäin että saa sormia pillu reunalle jolloin liukkaus on jo käsinkosketeltavaa.siitä eteinen välittömään sormi tuntumaan jolloin tunnustella pillun tiukkuus. Mikäli tähän mennessä kaikki on hyväksyttävissä riisun naiselta loput vaatteet ja aloitan varovaisen työstön. Homma päättyy siemensyöksyyn
Juu varmaan päättyykin, ja naisen pettymykseen , taas kerran.
Osalla on lahjat oksien alapuolella.