Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka ryhdyt riisumaan naista jota et vielä koskaan ole rakastellut?

Vierailija
09.09.2025 |

Kun olla jomankumman kodissa, olkkarissa, kynttilä vielä lepattaa ruokapöydällä kostean illallisen jälkeen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellainen elämän tilanne vielä eteen tulis, joka nyt on hyvin epätodennäköinen, niin kehuisin naista kuinka hyvältä hän näyttää. 

Vierailija
22/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi illallinen on ollut kostea? Kun seksi on mielessä, korkeintaan rentouttava viinilasillinen tai kaksi on sopiva ja auttaa jännityksen hallinnassa ja estojen poistossa. Ettei mene kännisähellykseksi.

"Kostea illallinen" on sellainen jossa tarjoillaan siten että naisesta tulee helposti kostea, eli hänen peffa ei mene olalleensa.

Tarkoittaako tämä lasillista kuivaa, italialaista valkoviiniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sellainen elämän tilanne vielä eteen tulis, joka nyt on hyvin epätodennäköinen, niin kehuisin naista kuinka hyvältä hän näyttää. 

Mitä jos ei hän näytä hyvälle, kehutko silti?

Vierailija
24/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi illallinen on ollut kostea? Kun seksi on mielessä, korkeintaan rentouttava viinilasillinen tai kaksi on sopiva ja auttaa jännityksen hallinnassa ja estojen poistossa. Ettei mene kännisähellykseksi.

"Kostea illallinen" on sellainen jossa tarjoillaan siten että naisesta tulee helposti kostea, eli hänen peffa ei mene olalleensa.

Tarkoittaako tämä lasillista kuivaa, italialaista valkoviiniä?

Enintään neljä annosta illanmittaan, estojen kanssa kamppailemisen helpottamiseksi. Siis ei pakarat olalle ryyppäämistä.

Vierailija
25/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rievut kehumalla vähene!

Vierailija
26/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa käynyt niin kun tatuoinnit ovat paljastuneet olen kehoittanut pukeutumaan hyvin nopeasti siinä ei ole itku ja selitykset auttaneet. HOPI HOPI MUUTEN HEITÄN SINUT KÄYTÄVÄÄN. jos on noin tyhmä ollut että nahkaansa on piirrellyt tiä mitä tauteja kantaa.

Vierailija
27/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloittais sukista.

Vierailija
28/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein nainen on aika arka näyttämään itseään alastomana ja toivoo kehumista.  Kyllä nainen sen aina ansaitsee.  Siis samalla kun riisuisin, niin kehuisin ja hyväilisin.   Muutenhan se olis mielestäni moukkamaista.

Vierailija
29/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena se hidas riisuminen on just se juttu, joka lisää himoa. Näistä kirjoituksista jää vaikutelma, että sitä parempi, jos naisella ei olisi edes vaatteita päällä, et pääsisi suoraan panemaan. 

Koskeeko myös miehen hidasta riisuutumista?

Vierailija
30/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein nainen on aika arka näyttämään itseään alastomana ja toivoo kehumista.  Kyllä nainen sen aina ansaitsee.  Siis samalla kun riisuisin, niin kehuisin ja hyväilisin.   Muutenhan se olis mielestäni moukkamaista.

Niin, siinä vaiheessa kun jotain paljastuu, tietenkin pitää "kehua" paljastuvaa - "sulla on maailman ihanimman tisulit", etc.

Mutta, kuinka toimit että voit ryhtyä riisumaan, eli kuinka pääset riisumaan, sitä ensimmäistä riepua?

Vierailija
31/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei hän näytä hyvälle, kehutko silti?

Kyllä kehun ilman muuta !  Kaikissa meissä omat muotovirheemme ovat ja sehän meistä yksilöitä tekeekin. Naisen vartalo on aarteen arvoinen.

Vierailija
32/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siinä vaiheessa kun jotain paljastuu, tietenkin pitää "kehua" paljastuvaa - "sulla on maailman ihanimman tisulit", etc.

Mutta, kuinka toimit että voit ryhtyä riisumaan, eli kuinka pääset riisumaan, sitä ensimmäistä riepua?

Tunnustelemalla naista jutellen,hyväillen, jne. Jos nainen sitten ehdottomasti kieltäytyy, niin kai hänellä jokin syy on. Ei väkivaltaa pidä tehdä . Noita dominointi hommia en tykkää harrastaa paisi, jos nainen sitä ehdottaisi ja toivois ,jos sittenkään.

Vierailija
33/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena se hidas riisuminen on just se juttu, joka lisää himoa. Näistä kirjoituksista jää vaikutelma, että sitä parempi, jos naisella ei olisi edes vaatteita päällä, et pääsisi suoraan panemaan. 

Koskee. Mitään strippaamista en mieheltä ainakaan halua nähdä, enkä rivoja alusvaatteita. Rauhallista etenemistä, jossa minä saan mieluiten määrätä tahdin. Sitä mä ainakin haluaisin. Sit osaan ainakin viivytellä ja kiusoitella itseäni sopivasti.

Vierailija
34/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minua alkoi kiinnostaa miten etenet, kun olet saanut pimpin paljaaksi? Kosketko sitä käsin vai alatko nuolla? ja kiinnostaisi tietää minkä ikäinen olet? Itse olen 32.

Vierailija
35/45 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, luin tätä keskustelua ja sinun viestisi alkoi kiinnostaa. Mtä tekisit, jos kehujesi jälkeen nainen näyttäisi vihreää valoa seksin suhteen? Kiinnostaisi myös tietää minkä ikäinen olet? Itse olen 32-vuotias nainen. T: Susa. 

Vierailija
36/45 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minua alkoi kiinnostaa miten etenet, kun olet saanut pimpin paljaaksi? Kosketko sitä käsin vai alatko nuolla? ja kiinnostaisi tietää minkä ikäinen olet? Itse olen 32.

Laadi uusi avaus tuosta aiheesta.

Vierailija
37/45 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fémakkoparvi on täällä haukkana valvomassa tasa-arvo-utopian toteutumista.

Mies riisuu itse itsensä, sen jälkeen kun on riisunut naisensa paljaaksi. Toinen mahdollisuus on että mies käskee naisensa riisumaan itsensä, riepu rievulta, tämä ei kuitenkaan aina ole paras lähestymistapa riisumiseen aivan ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
38/45 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toimia siten, että se nainen haluaa tosissaan, niin silloin se riisuu itse itsensä ihan oma-aloitteisesti...

Naisia jotka haluavat tosissaan seksiä, siis seksiä vain puhtaan seksuaalisen himon takia, ei ole lainkaan olemassa, mutta naiset ikäluokassa 11-15v ovat lähellä sitä, koska heitä kiinnostaa oppiminen ja uudet kokemukset enemmän kuin miehen taloudellinen asema. Heitä vanhemmat naiset, jotka miehen edessä riisuvat itsensä oma-aloitteisesti, tekevät niin muista kuin syistä seksuaalinen himo.

Vierailija
39/45 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nainen riisuutuu oma-aloitteisesti kunnes alusvaatteet ovat enää jäljellä. Usein noiden kanssa hyväily kestääkin jonkin aikaa jolloin mielikuvitus menee jo pidemmälle. Itse pidän hieman hitaammasta riisumisesta, ainakin ensimmäisellä kerralla. Tuolloin on hieman jännitettävää mitä sieltä vaatteiden alta löytyy.

Minulla ei ole ollut tuollaisia alkkari-kinkkuja yhtäkään. Lähes kaikki ovat näytelleet hyveellistä sen ensimmäisen rievun kanssa, ja vain ensimmäisen rievun kanssa. Kun nainen antaa miehen riisua minkä tahansa yhden strategisen vaatteensa, on hän silloin mielessään jo antautunut miehelle.

Poikkeuksena on ollut muutama henkeä salpaava kokemus, jossa kaunotar on ollut läpeensä paljaana ennen kuin edes olen ehtinyt ajatella sellaista toivetta. Tämä naisen lähestymistapa yleensä voittaa miehen perusluonteessa olevan häpeäntunteen, joka vastustaa iloluonteisen naisen hyväksymistä/käyttämistä.

Vierailija
40/45 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs leffa se oli , missä michael douglas repi ne vaatteet daamilta.