Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihminen päätyy kuoleman jälkeen?

Vierailija
08.09.2025 |

Minua pelottaa, että joudun johonkin pahaan paikkaan kuoleman jälkeen.

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään karmaan liittyvää jälleensyntymää eli entisiä ja uusia elämiä.

Mutta uudestisyntymä kyllä on. Se on hengellinen tapahtuma ja tarkoittaa mielenmuutosta, jonka Jumala saa aikaan. Lisäksi on ylösnousemus. Siinä uudestisyntyneet saavat uuden elämän uudenlaisen maan päällä.

Myös pelastumattomat saavat ylösnousemuksen, mutta heidän kohtalonpaikkansa ei ole hyvä.

Sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.

Mistä tiedät sen ettei ole? Virginian yliopistossa on tutkittu lasten jälleensyntymismuistoja yli 50 vuotta. Ian Stevenson aikoinaan aloitti tutkimukset ja niitä on jatkanut Jim B Tucker. On tuhansia tarinoita ja tapauksia. Myös hypnoosissa on saatu tietoa lisäksi. Ei se ole täysin uskonasia. 

Vierailija
102/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään helvettiä ei ole paitsi sellaisille jotka siihen uskoo. Ei myöskään taivasta sellaisena kuin on opetettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään helvettiä ei ole paitsi sellaisille jotka siihen uskoo. Ei myöskään taivasta sellaisena kuin on opetettu. 

En pelkää kuolemaa koska se on elämän luonnollinen jatke/päätös.

Vierailija
104/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkimaailma, eikä muuta.

Vierailija
105/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kukaan tiedä,on vain arvailuja.

Vierailija
106/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä ymmärtää, pakkohan siihen on suhtautua.

Vierailija
107/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä ymmärtää, pakkohan siihen on suhtautua.

En perusta rahasta enkä maallisesta mammonasta. Se ei määritä minua paljonko on rahaa vaan se millaisia hetkiä ja muistettavia ihmissuhteita on matkansa varrella kerännyt.  Ainoa minkä täältä saa mukaansa on muistot eletystä elämästä.  Jos ymmärtää mikä on tärkeää elämässä ja tavoittelee sitä ei pelkää kuolemaa.

Vierailija
108/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni muutti elämänsä aikoinaan totaalisesti elvytyksensä jälkeen. Hyvään suuntaan. Kertoi että oli nähnyt jotain niin pelottavaa teknisen kuolemansa aikana, että halusi muuttaa loppuelämänsä.

Vierailija
109/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinne Tulikivi järveen. Gehennaan . Ja ne ku tietää evankeliumin viettää JOULUN ILOA LAHJA OIKEIN NIIN HE PÄÄTYVÄT ENIMMÄKSEEN TAIVAASEEN .  MAALLISET ON MAALLISIA HENGELLISET HENGELLISIÄ.  

Vierailija
110/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset on laittanut jopa omat lapsensa helvettiin jo täällä maan päällä . Et seuraavat itse perässä. Millä tuomiolla te sillä teidät. 

Vierailija
111/145 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentojen helkareiden vapareiden suusta tulee ulos sammakoita usein. 

Vierailija
112/145 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaaseen. Tähän on turha tulla mulle sanomaan mitään koska lupasin mun syöpään menehtyneelle tytölle kun hän ennen kuolemaansa kysyi että mitä tapahtuu kun kuolee, että sitten pääsee taivaaseen eikä oo enää mitään kipuja. Vastaus tyydytti koska hän nukahti tyytyväisenä. 

Vierailija
113/145 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK kirjoitti:

Vaikka kukakin saa mielestäni omasta puolestaan tulkita uskonnollisten tekstien sanomaa miten haluaa, niin kristinuskoon kuuluu yleisesti ottaen käsitys helvetistä. Ja perinteisesti vielä paikkana, eikä yksilön henkisenä tilana: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hell_in_Christianity

Esimerkiksi katolisen kirkon katekismuksessa puhutaan helvetistä paikkana kohdissa 1034-1037: https://www.vatican.va/content/catechism/en/part_one/section_two/chapte…

Eli vaikka jollakin kristityllä helvettioppi ei olisi osa omaa oppia, niin se kuuluu kristinuskoon yleisemmin.

Katolisella kirkolla on muutenkin paljon asioita Mitkä ovat epäraamatullisia niin en sieltä lähtisi etsimään kristinuskon sanomaa. Ota Raamattu käteen ja tutki. Siellä sanotaan että sielu koostui ruumiista ja hengestä. Ikuinen elämä annetaan niille jotka uskovat ja rakastavat, synnin palkka on taas kuolema, eli kadotus eli tiedottomuus. 

Vierailija
114/145 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman Jeesusta joudut kadotukseen. 

Ei se pelkästään riitä. Ilmestyskirjassa sanotaan myös näin:

"Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan."

Mä en ole edes kristitty, mutta jos tuo kohta Uudessa Testamentissa pitää paikkans,a mä menen heittämällä taivaaseen. Tosin en edes halua sinne, jos siellä  on kaikki viimeisinä elinpäivinään Jeesusta huutaneet sarjamurhaajatkin. 

Sitten olet varmaan myös lukenut uudesta testamentista että Jeesus sanoi että " Ei kaikki jotka sanovat Herra, Herra pääse taivastenvaltakuntaan vaan se joka tekee minun taivaallisen isäni tahdon" 

Vierailija
115/145 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman Jeesusta joudut kadotukseen. 

Kiristäjä. Ei tehoa.

Vierailija
116/145 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua pelottaa, että joudun johonkin pahaan paikkaan kuoleman jälkeen."

Ei pelkoa, koska maanpäällistä pahempaa tuskin on.

Vierailija
117/145 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttuni muutti elämänsä aikoinaan totaalisesti elvytyksensä jälkeen. Hyvään suuntaan. Kertoi että oli nähnyt jotain niin pelottavaa teknisen kuolemansa aikana, että halusi muuttaa loppuelämänsä.

Aivot voivat tehdä tepposia😁 Ei sitä kannata todesta ottaa 

Vierailija
118/145 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautaustoimistoon.

Ei sinne, arkkuun, siunaus kappelissa  ja hautaan. Omaiset käy hautaustoimistossa.

Vierailija
119/145 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkuun ja viisi metriä hiekkaa päälle. 

Vierailija
120/145 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa on sellainen palvelu, mikä puristaa asiakkaiden tuhkasta timantteja. Tai entisten😅

Että voi tulla vaikka timantti, jos saat jonkun lähettämään tuhkat sinne. Se on laitonta mutta kukaan ei vahdi sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme