Miehen nöyryyttävä tapa, miksi?
Olen alkanut seurustella miehen kanssa, jolla on alakouluikäisiä lapsia. Kun olemme yhdessä, hän saattaa yhtäkkiä suudella minua ja puristaa lujaa häpykympuani, ei siis satuttaen mutta tosi napakasti. Minusta se on tosi ällöttävää ja outoa, kun lapset ovat paikalla ja muutenkin outo ele. Hän tekee sitä silloinkin kun olemme kahdestaan, mutta vähemmän. Mikä ihme siihen voi olla syynä? Veikkauksia? Onko se huumoria, alistamista, esittämistä lapsille, että isi on kova panomies ja tekee naisille mitä huvittaa. Mies on muutenkin koko ajan p -lu mielessä ja olen miettinyt että tajuaako hän edes mitä tekee. Onko tällainen jossain wt-piireissä normaalia käytöstä? En ole kysynyt, olen ajatellut jättää näin kummallisesti käyttäytyvän miehen, enkä kysellä mitään. Mutta kiinnostaisi täällä kuulla, että onko mitään veikkauksia tai käsityksiä että mitä tämä voisi olla tai oletteko törmänneet vastaavaan?
Kommentit (39)
Mies nöyryyttää sinua, mutta silti jatkat hänen kanssaan olemista? Missä on itsekunnioituksesi? Samaten tuo, että tekee lasten edessä on täysin häiriintynyttä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin miehelle, että seuraava kerta on sitten viimeinen, tämä suhde päättyy, jos käyt käsiksi.
Miksi edes odottaa seuraavaa kertaa? Jos mies toimii tuolla lailla niin suoraan vaihtoon vaan. Ei normaaliälyiselle miehelle tarvitse todellakaan tuommoista sanoa, että toista ei satuteta ja että ei harrasteta seksuaalisia eleitä lasten läsnäollessa.
Silloin kun aikoinaan seukkasin todella häiriintyneen (vaikutti narsistilta) hänen yksi pikkukummallisuuksistaan oli erilainen seksuaalinen toiminta sellaisissa tilanteissa, että oli riski että hänen lapsensa tätä todistaisivat. Selkeästi kiihottui tästä. Tyyliin olen peiton alla ottamassa suihin, kun hän huutaa lapsensa tuomaan jotain.
Tuo yksi hänen kuvottavuuksistaan. Ja en ollut kauaa tässä suhteessa - onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Toi on ahdistavaa sulle ja varsinkin lapsille. Ei kukaan halua nähdä tuollaista, varsinkaan vanhemmiltaan. Mies saattaa pitää tuosta, mutta on huolestuttavaa jos saa lisäkiksejä siitä että joku muu , varsinkin lapsi, näkee sen. Ota puheeksi ja kerro myös lasten äidille jos mahdollista. Todella häiriintynyttä.
Ja tee myös rikosilmoitus ja lasu. Ei lasten tarvitse joutua todistamaan seksiväkivaltaa.
Laita pöksyihin xxxl-tena, ehkä märkä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun aikoinaan seukkasin todella häiriintyneen (vaikutti narsistilta) hänen yksi pikkukummallisuuksistaan oli erilainen seksuaalinen toiminta sellaisissa tilanteissa, että oli riski että hänen lapsensa tätä todistaisivat. Selkeästi kiihottui tästä. Tyyliin olen peiton alla ottamassa suihin, kun hän huutaa lapsensa tuomaan jotain.
Tuo yksi hänen kuvottavuuksistaan. Ja en ollut kauaa tässä suhteessa - onneksi.
Hyi helvetti. Itsekin olen todistanut miehen virnistelevän toisten kärsimykselle ja esim. seksuaalirikoksille. Mikä näitä sekopäitä vaivaa? Hirveä kohtalo lapselle saada tuollainen mielenvikainen vanhemmakseen
Vierailija kirjoitti:
Yhden tutun mies oli tuollainen, saattoi ihan yllättäen kesken kaiken tarrata naiseensa ja estotonta kähmintää hetken aikaa. Mielestäni se oli todella kiusallista esim jos olimme porukalla ravintolassa syömässä tms. En keksinyt tuohon mitään muuta syytä kuin sen, että hän haluaa viestittää muille miehille että hänellä on nainen ja hän ottaa naisen miten haluaa. M42
Ja tällaisten elukoiden kanssa tätä yhteiskuntaa pitäisi elää. Hyi helvetti.
Pussata voi joskus, lapset ei mene siitä rikki, mutta seksiä ei kannata esittää lasten edessä. Elinten puristelu menee sille alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Laita pöksyihin xxxl-tena, ehkä märkä.
Tai jotain, josta kuuluu iso piip! Pierutyyny?
Ainakin kannattaa kysellä vauvapalstalla sen sijaan että käyttäytyisit kuin aikuinen ihminen ja puhuisit sen miehen kanssa. Vaikea päättää kummassa teissä on enemmän vikaa.
Hauska idea tuo pierutyyny! Jätin miehen jo, mutta sille joka oli sitä mieltä, että tärkeämpi kysymys on kysyä, että miksi minä siihen alistuin. Oletko koskaan kuullut uhrien syyllistämisestä ja miksi se ei ole oikein kivaa? No, ihmiset alistuvat huonoon kohteluun erilaisten omien ongelmiensa ja vaikeuksiensa vuoksi. Tämä on useimmille aivan selvää. Oletko nyt tyytyväinen? Hienoa jos itselläsi on tosi selvät rajat mutta aika monilla ihmisillä voi olla esimerkiksi lapsuuden kaltoinkohtelun vuoksi vaikeuksia rajojen kanssa, ja voi käydä niin että alistuu huonoon kohteluun, esimerkiksi nöyryyttävään kosketteluun tai jopa pahempaan.
Vierailija kirjoitti:
'Toi on ahdistavaa sulle ja varsinkin lapsille. Ei kukaan halua nähdä tuollaista, varsinkaan vanhemmiltaan. Mies saattaa pitää tuosta, mutta on huolestuttavaa jos saa lisäkiksejä siitä että joku muu, varsinkin lapsi, näkee sen. Ota puheeksi ja kerro myös lasten äidille jos mahdollista. Todella häiriintynyttä.'
Samoilla mietteillä.
Red flag.
En päästäisi lastani
kahden kesken hänen
kanssaan, jos totta puhutaan.
Miksi edes olet tuollaisen miehen kanssa. Todella törkeä mies, Onko se niin komea että aiot olla sen kanssa loppuelämäsi?
Kokeile puristaa lujaa sen palleja samalla. Kipu ehdollistaa irti tavasta.
Selvästi kyseessä on ALFAUROS! Ei muuten ap tuollaista edes katselisi, mikäli kyseessä olisi tavis.
Ja miksi olet antanut tämän tapahtua, kouria sinua seksuaalisesti lasten edessä? Mikset ole kieltänyt miestä? Tajuatko, mitä mallia lapsille annatte?
Toivottavasti tämä oli provo. Muuten ei ap:kaan aivan terve ole, jos tuollaista käytöstä sietää mieheltä. Vieläpä lasten paikalla ollessa...
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Etsi ketju, mieheni on pelle en kestä enää. Häiriköitä on aina ollut ja ne jätetään.