Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Lapseton mies kertoo, miksi ei koskaan halua tulla isäksi

Vierailija
08.09.2025 |

Antti Hartikainen päätti jo teini-iässä, ettei halua lapsia. Yhä useampi suomalainen mies päätyy samanlaiseen ratkaisuun.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011144323.html

Olipa mukava haastattelu! Arvostan rohkeutta.

Kommentit (247)

Vierailija
241/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä on niin hedonistisia, että elävät vain itselleen eikä mikään vastuunotto vapaa-ajalla kiinnosta. Sitten se naamioidaan ympäristönsuojeluksi, ettei kuulostaisi niin itsekkäältä. 

Plus se, että heillä ei usein ole ollut itsellään lapsena turvallinen ja rakastettu olo. Tavallaan siis se on ollut joku muu, joka on velan puolesta jo tehnyt sen päätöksen, mutta ihminen itse ei edes tajua sitä.

Vierailija
242/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kelvannut kenellekkään naiselle joten en saa koskaan lapsia. Naiset haluaa lapsia alkoholistien ja idioottien kanssa olen sen monta kertaa nähnyt. Seurustelin kerra mutta nainen ei halunnut lapsia ja teki sitten lapsia rikollisen kanssa joka oli tappanut miehen.

Oletko huono lähestymään naisia, onko sinulla vaikeuksia sosiaalisessa kanssa käymisessä, onko sinulla taipumus toistuvasti valita luonteeltaan samanlaisia naisia, jolloin lopputulos on luonnollisesti sama vai onkohan kuitenkin sinun luonteessasi jokin pielessä, joka karkottaa naiset luotasi.

Suosittelen ihan vakavissaan pohtimaan kaikkea yllä olevaa, koska nuo ovat yleisimpiä syitä naisen puutteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isyys olisi yhtä vaativaa vanhemmuutta kuin äitiys, niin vela-muesten määrä varmaan räjähtäisi.

Toisaalta jos äitiys olisi yhtä leppoisaa kuin isyys, niin syntyvyys voisi lähteä rajuun kasvuun.

Hassua jossittelua. Vanhemmuuden roolit on perheissä ihan miten ne haluaa määritellä.

Vierailija
244/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isyys olisi yhtä vaativaa vanhemmuutta kuin äitiys, niin vela-muesten määrä varmaan räjähtäisi.

Toisaalta jos äitiys olisi yhtä leppoisaa kuin isyys, niin syntyvyys voisi lähteä rajuun kasvuun.

Naisille tyypillistä miesten vähättelyä. Ja naisilla on vielä pokkaa uhriutua.

Vierailija
245/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kelvannut kenellekkään naiselle joten en saa koskaan lapsia. Naiset haluaa lapsia alkoholistien ja idioottien kanssa olen sen monta kertaa nähnyt. Seurustelin kerra mutta nainen ei halunnut lapsia ja teki sitten lapsia rikollisen kanssa joka oli tappanut miehen.

Eli yksi nainen piti rikollista parempana isäkandidaattina lapselleen kuin sinua, ja nyt kaikki naiset on perseestä. :D

Vierailija
246/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä on niin hedonistisia, että elävät vain itselleen eikä mikään vastuunotto vapaa-ajalla kiinnosta. Sitten se naamioidaan ympäristönsuojeluksi, ettei kuulostaisi niin itsekkäältä. 

Plus se, että heillä ei usein ole ollut itsellään lapsena turvallinen ja rakastettu olo. Tavallaan siis se on ollut joku muu, joka on velan puolesta jo tehnyt sen päätöksen, mutta ihminen itse ei edes tajua sitä.

Lähde?

Tilastollisestihan turvattoman lapsuuden kokeneet tytöt lisääntyvät todennäköisemmin ja aikaisemmin kuin turvallisissa kodeissa kasvaneet.

Vierailija
247/247 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedonistista olla tekemättä lapsia? Itsekkäämpää se lastenteko on. Ja etenkin se kun yhteiskuntaa vi gutaan maksamaan hedelmöityshoidot ja lapsilisät. Äläkä vaan lässytä mitään"kuka sun eläkkeesi maksaa". Minä, ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi