Vaihtaisitko heti Suomen kansalaisuuden Japanin kansalaisuuteen, jos saisit mahdollisuuden?
itse kyllä heti. Japani on hieno maa, paras ruoka hieno kulttuuri, toisin kuin Suomi, jossa kaikki on pilalla ja lisää tuodaan ulkomailta ihmisiä ja muslimeja. vaikka Suomessa on sossukela, ottaisin japanin kansalaisuuden heti ja opettelisin vaikka kielen ja olisin töissä Japanissa.
never coming back to this shit land finland. Japani paras!
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Kaksois-kansalaisena voisin ostella kummastakin maasta verovapaasti tuotteita matkustaessa.
Näin pitkän matikan lukeneena kumminkin väittäisin, että ei kannata lentää Japanista Helsinkiin hakemaan yhtään mitään verovapaata. Lennot maksaa yli 1000e. Aika monta alv0 viinapulloa ja kananmunapakettia saisit ostaa että tuo kannattaa...
Vierailija kirjoitti:
Kaksois-kansalaisena voisin ostella kummastakin maasta verovapaasti tuotteita matkustaessa.
Japani ei anna kaksoiskansalaisuutta, sun on luovuttava suomen kansalaisuudesta jos haluat japsiksi
En vaihtaisi japanilaiseen. Liian vieras kulttuuri idässä päin minulle. En vaihtanut kansalaisuuttani mutta kaksoiskansalaisuus minulla on, Saksan kansalaisuus.
Japanissa on liikaa muualta muuttaneita etnisiä, siellä tulisi turvaton olo.
Vierailija kirjoitti:
Viehkeän herttaisen aasiattaret tenhoavine hymyineen.... 💖💗💓💞💞💕
Tykkäät humanoidinaamoista? Makunsa kullakin..
Suomessa on niin paljon läskejä ihmisiä ettei täällä voi edes pariutua. Japanissa laihdun itsekin sotakuntoon ja llöydän siron vaimon
Vierailija kirjoitti:
"Opettelisin kielen ja olisin töissä Japanissa"
Sanoo hän, ikään kuin olisi helppo prosessi, joka ei vie vuosikymmentä vähintään.
Kanjit ovat hauskoja :D
Mulla on Suomen ja Brittien kaksoiskansalaisuus. Suomen passista on valtava hyöty siinä mielessä, että pystyy liikkumaan ja työskentelemään vapaasti EU:ssa, joten en ikinä vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Suomen ja Brittien kaksoiskansalaisuus. Suomen passista on valtava hyöty siinä mielessä, että pystyy liikkumaan ja työskentelemään vapaasti EU:ssa, joten en ikinä vaihtaisi pois.
Hyvää iltaa rouva Suzanne Innes-Stubb
Lol, moni weeb on sinne lähtenyt ja tullut maitojunalla takaisin kun ei ollutkaan niin kiva.
Ajatelkaa, minä voisin käytännössä muuttaa sinne takaisin vaikka samantien, lapsen Japani passin/kansalaisuuden avulla, ilmoitan vaan japanilaiselle suvulle että ottakaa vastaan - mutta silti olen päättänyt että meidän on parempi elää Suomessa. Miksi? Elin siellä 1/3 elämästäni ja tulin lopputulokseen että Japani on hyvä maa huolettomalle ja sitoutumattomalle turistille. Mutta siellä ei kannata asua. Arki on todella julmaa, kaukana populaarikulttuurista ja harmonisista ihmisistä mitä aina maalataan (varsinkin niiden suulla jotka eivät ole siellä edes käyneet). Suurinosa hajoo viimeistään työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Japani ei tunnusta kaksoiskansalaisuutta paitsi jos toinen vanhemmistasi on japanilainen, ja silloinkin toisesta passista täytyy luopua kun täytät 20v.
Japani on sovinistinen ja rasistinen maa. Ei oikein olisi ulkomaalaisena naisena mitään järkeä lähteä sinne. Lisäksi työelämä ihan persiistä. Eletään vain työtä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetyt autot on siellä ihmeen halpoja. Hinta voi olla jopa vain n. kymmenesosa Suomesta.
Se johtuu siitä, että Japanissa ei saa ajaa yli 4 vuotta vanhalla autolla ollenkaan. Kun käyttöaikaa on alle vuosi niin kuka hullu maksaa käytetystä mitään?
No tämähän ei pidä paikkansa lainkaan. Mitään tuollaista 4 vuoden sääntöä ei ole olemassakaan.
Huvittavaa kun suomalaiset rasistit haaveilee muutosta maahan, jossa olisivat itse rasismin kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetyt autot on siellä ihmeen halpoja. Hinta voi olla jopa vain n. kymmenesosa Suomesta.
Se johtuu siitä, että Japanissa ei saa ajaa yli 4 vuotta vanhalla autolla ollenkaan. Kun käyttöaikaa on alle vuosi niin kuka hullu maksaa käytetystä mitään?
Japanissa autot ajavat väärällä puolella tietä ja ratti on myös oikealla. Siksi japanilaisia käytettyjä on silti vaikeaa myydä ulkomaille eikä niitä näy Euroopassa ollenkaan.
Yli kolmasosassa maailman maista on ratti oikealla. Se tarkoittaa noin 70 maata. Japanilaisia käytettyjä autoja rahdataan mm. Australiaan ja Uuteen Seelantiin.
Onpa täällä paljon Japanivihamielisiä suomipatriootteja vaikka suomi olis kuinka paska maa. Jota se nykyään ja pitkään on ollutkin. Eli lähtisin. Sieltä löytyy kaikenlaista eikä modernit nuoret ole samanlaisia kuin vanhoolliset. Niitä löytyy suomestakin vanhoollisia.
Japani. Hieno kulttuuri, ruoka, taide. Siellä eletään jo tulevaisuudessa.