Paljonko teille jää rahaa vuokran jälkeen?
Erosin, olen töissä mutta muuton vuokralle 41v nainen. Ei lapsia. En halua ostaa vaan vuokrasin asunnon. Minulle jää vuokran, sähkön jälkeen 1000€:kk. Onko se vähän vai paljon?
Paljonko teille muille jää?
Kommentit (71)
Vastikkeen jälkeen 1.650 euroa. N67
800 e vuokran jälkeen , siitä tietty puhelinlasku , bussilippu , sähkö ja lääkkeet . Olen eläkkeellä . Niukkaa on .
Mulle jää vastikkeen jälkeen hiukan alle 2000e käteen kuukaudessa ja josta toki on ostettava/maksettava muu eläminen. Olen myös naimisissa, mies melko hyväpalkkaisessa työssä, joten pärjätään hyvin.
1500€ jää eläkkeestä aika tarkalleen asumiskulujen jälkeen.
No ei se tonni paljoa ole, mutta kyllä sillä pärjää kun pysyy budjetissa. Pistä jokunen kymppi myös säästöön joka kk, niin et ole heti pikavippiä vailla kun koneet hajoo tai käy muuta yllättävää.
800-1100e riippuen työvuoroista. Tosin en asu vuokralla vaan maksan lainalyhennystä.
Yhtiövastikkeen maksun jälkeen käteen jää 145 euroa, olen työtön. Siitä pitäis sitte maksaa kaikki. No ei onnistu, varastan kaiken mikä ei ole "pultattu kiinni", pakko.
Minulle jää kolme euroa tunnissa. Se tuntuu riittävän ihan hyvin. Käytännössä tietysti nukun noin kolmasosan vuorokudesta, joten valveilloloaikana käyttörahaa jää 4,5 euroa/tunti.
Vastikkeen puolikkaan jälkeen 290. Olen työtön. En saa toimeentulotukea, koska mulla on perintömökki, jota ei saa myytyä, mutta on siis mun omaisuutta. Ottaisin duunia vaikka 8e/h mutta kukaan ei halua melkein 60 ämmää.
Vierailija kirjoitti:
Vastikkeen puolikkaan jälkeen 290. Olen työtön. En saa toimeentulotukea, koska mulla on perintömökki, jota ei saa myytyä, mutta on siis mun omaisuutta. Ottaisin duunia vaikka 8e/h mutta kukaan ei halua melkein 60 ämmää.
Pane mökki oikotielle myyntiin. Kyllä sen joku ostaa kun hinta on kohdallaan. Itse sain myytyä rantatontin. Luulin, että kukaan ei sitä osta. Niin vain kaupat tuli oikotien kautta. Todella monta kyselijää oli ja yksi oli ostohousut jalassa onneksi.
Vähän yli 1600 e nyt, kun olen yksin.
Vuokrani on 380,60 euroa. Palkan jälkeen jää 1750 euroa suunnilleen mut nettiin menee 37 euroa ja sähköön 30 euro kk. Sit vielä ruokaan menee 350 euroa ja harrastukset 100 euroa. Yritän laittaa säästöön 800 euroa kk.
Vierailija kirjoitti:
Noin 7.000 euroa. Olen lääkäri.
Ei lääkärit asu vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ja muille vastikkeista kertoneille kysymys, että miksi vastatte tähän ketjuun, koska kyse oli vuokrasta/vuokra-asunnosta?
Tarviiko naisen maksaa vuokraa? Muuttaa vain miehen taloon ilmaiseksi.
Vuokran (ei sis. sähköä) jälkeen jää 700 euroa, kahdelle.