Paljonko teille jää rahaa vuokran jälkeen?
Erosin, olen töissä mutta muuton vuokralle 41v nainen. Ei lapsia. En halua ostaa vaan vuokrasin asunnon. Minulle jää vuokran, sähkön jälkeen 1000€:kk. Onko se vähän vai paljon?
Paljonko teille muille jää?
Kommentit (71)
1400e.
Asun yksin koiran kanssa, mutta tuen taloudellisesti yliopistossa opiskelevaa tytärtäni.
Vastikkeen jälkeen 2140€.
Tk- eläke
Joku 1600 varmaan, en ole jaksanut niin seuraillu kuin muihin kuluihin ei mene hirveästi mitään.
Ei mitään. Joudun olemaan syömättä pari viikkoa että saan bussikortin ladattua töitä varten.
mine maksa vuokra huvin vahan olen ojus eli bättre folk kutes hän sanoo pestä pyllys ja niastua nin saan 20€ mine tova atta perhe tanns padisos hyvan pian
Vierailija kirjoitti:
Joku 1600 varmaan, en ole jaksanut niin seuraillu kuin muihin kuluihin ei mene hirveästi mitään.
Korjaan siis 2600
Ap, tuohan on ihan hyvä summa. Sulla ei ole lapsia, joten voit jopa säästää hieman palkastasi. Toivottavasti voit elää ilman autoa, se tulee kalliiksi verrattuna julkisilla ajeluun.
Noin 8 000 e. asun yksin, ei vuokraa mutta vastike. Iso rivitalo , oma.ei velkaa.
Palkasta 2700€, mutta hiukan tulee siihen pääomatulojakin lisäksi.
Käteen jää vuokranmaksun jälkeen n 2600€
Vierailija kirjoitti:
1 Mrd. Olen pudokas.
Sama täällä, olen taustaltani amislainen.
Joku 1200 €. Mutta sillä on ostettava ruuat 1 aikuiselle ja kahdelle lapselle ja maksettava kaikki kuukauden muut menot.
5600