Kontulan kritisoijat, teilläkö ei ole menneisyydessä mitään hävettävää?
Itselläni ainakin on. Olin nuorena todella naiivi ja hain hyväksyntää vääriltä miehiltä. Siksi ymmärrän myös Annaa.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä olisi ollut joku mies ja perussuomalainen joka kertoisi taannoisesta hanurinsa myymisestään opintokulujensa kattamiseksi, niin ap ja muut vasemmistolaiset miettisivät enää minkä paksuisilla nauloilla tuo sika ristiinnaulitaan mediassa.
Sen lisäksi että mikrofoni työnnettäisiin pääuutislähetyksessä Riikka Purran suuhun kysymyksen 'Mikä on puolueenne kanta tähän rikokseen!?' kanssa.
Oikea leiri ja kaikki teot kääntyvät hyväksi ja päinvastoin. Näin toimitaan kulttiuskonnoissa ja heimosodissa.
Kun kyseessä ei ole eikä olisi ollut rikos persumiehen kohdallakaan, niin kukaan ei olisi kysynyt Purran kantaa rikokseen.
Oliko verot maksettu prostituutiosta saaduista tuloista?
Maksoiko Jussi verot tehdessään samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt ihminen ei retostele sivistymättömyydellään.
Kontula on yhteiskuntatieteiden tohtori. Arvelisin hänen olevan hieman sinua sivistyneempi.
Sivistys ei rajoitu pelkkään tiedon määrään, vaan se sisältää myös kykyä arvostella, empatiaa, esteettistä tajua ja kypsää käyttäytymistä.
Pelkkä tohtorin titteli ei tee ihmisestä sivistynyttä.
Nämä ovat Kontulalla kunnissa, mutta Halla-aholla ja Keskisarjalla hukassa.
Kontula on sentään tuottanut iloa ja hyvinvointia muille, toisin kuin nämä persujen turhat syöttösiat.
Vierailija kirjoitti:
Saa ääniä kaikilta itsensä myyjiltä.
Tai ostajilta.
Anna Kontula ei häpeä menneisyyttään.
On, mutta häpeän typeriä tekojani, niin etten halua niiden tulevan julki. En osaa sanoa kuinka paljon niitä on, mutta on asioita joita joutuisin selittelemään ja kertomaan katuvani.
En ole Kontulaa vastaan ja pidän häntä yhtenä mielittävimmistä Vasemmistolaisena (itse olen PS kannattaja).
Jos kritisoisin Kontulaa, niin ehkä hänen antamansa positiivinen kuva seksikaupasta ja tarinat siitä kuinka hän aloitti jo 16v aiheuttavat minulle moraalista ahdistusta ja itseinhoa.
Nykyään monet naiset seksualisoivat itse itseään ja esimerkiksi OF s-kauppa on main streamia. Monet nuoret naiset pukeutuvat todella muotoja korostavasti ja vapaamielisesti. Samalla osa naisista protestoi naisten seksualisointia vastaan ja vaativat missikisojen, mainosten etc. muuttamista siveämmiksi.
En tiedä miten saavutettaisiin yhteiskunta missä ei olisi naisten tekemisiä ja pukeutumista määrääviä uskontoja ja kulttuureja. Toisaalta vapaamielisessä yhteisössä ei voi välttää että miehet ovat valmiita maksamaan naisista ja naisten katselusta ja myös monet naiset ovat valmiita tekemään tällä rahaa.
Miehenä en voi rehellisesti sanoa etten nauttisi kauniiden nuorten naisten katselusta. M51
Hm, suurin osa palstalaisista on niin sanotusti synnittömiä ja siten voivat heittää ensimmäisen kiven.
Anna Kontula halusi julkisuutta kirjalla. HS teki ilmaisen promootion kuullaan Anna Kontula myi itseään 16 vuotiaana. Kaikilla on jotakin josta ei julkisesti halua puhua. Anna Kontula tavoitteli juuri kohtuullisuutta,niinkuin aina kaikilla toimillaan. sitä sai mitä halusi. Sekä vielä rahaa kirjasta. Vielä tulee lisää paljastuksia pano ministereistä kunhan media maksaa Kontulalle tarpeeksi.Aito komunist,raha on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"" "" "" "" "" Autismilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa kokeeko tehneensä jotain väärin. Jos aikoo kirjoittaa kirjan ja pistää sinne ajatuksella tekstiä, ei kyseessä ole mikään sosiaalinen kömpelyys."" "" "" "" ""
Minä en puhunut mitään sosiaalisesta kömpelyydestä. Ei se ole sosiaalista kömpelyyttä, ettei noudata jotain kulttuurista "tätä kuuluu hävetä, koska niin nyt vaan kuuluu, ja aina ennenkin on hävetty" -sääntöä.
Sillä on ihan kaikki autismin kanssa tekemistä, ettei koe häpeää pelkän sosiaalisen paineen takia.
Ei liity autismiin vaan kykyyn olla itseohjautuva ja vastustaa järjetöntä ryhmäpainetta. Liittyy korkeaan älykkyyteen ja analyyttisyyteen.
Persut ei pysty sitä vastustamaan koska ovat heikkoegoinen, pelokas sonnilauma. Te juoksette kaikki jyrkänteeltä alas Halla
Korkea älykkyys ei korreloi autismin vaan kookkaan otsalohkon ja nopeiden hermoratojen kanssa.
Osa autisteista on syvästi kehitysvammaisia. Ja vaikuttaa siltä, että iso osa persuista myös.
Neuropsykiatri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä olisi ollut joku mies ja perussuomalainen joka kertoisi taannoisesta hanurinsa myymisestään opintokulujensa kattamiseksi, niin ap ja muut vasemmistolaiset miettisivät enää minkä paksuisilla nauloilla tuo sika ristiinnaulitaan mediassa.
Sen lisäksi että mikrofoni työnnettäisiin pääuutislähetyksessä Riikka Purran suuhun kysymyksen 'Mikä on puolueenne kanta tähän rikokseen!?' kanssa.
Oikea leiri ja kaikki teot kääntyvät hyväksi ja päinvastoin. Näin toimitaan kulttiuskonnoissa ja heimosodissa.
Kun kyseessä ei ole eikä olisi ollut rikos persumiehen kohdallakaan, niin kukaan ei olisi kysynyt Purran kantaa rikokseen.
Maksoiko Jussi verot tehde
On What abautismia vetää JHA keskusteluun aiheesta että Kontua on harjoittanut s-kauppaa ja alaikäisenä.
JHA teki väärin, pettäminen on aina väärin. En ymmärrä mihin viittaa verojen maksamisella Jussin tapauksessa, vai maksoiko nainen siitä että sai olla Jussin kanssa?
Autismi huokuu hänestä ja ymmärrän sen vaikuttavan hänen ajatteluunsa, mutta samaan aikaan ihmettelen, että hän ei ilmeisen fiksuna ihmisenä nää kauemmas. Millaisia vaikutuksia hänen seksityöpositiivisuudellaan on nuoriin naisiin? Varsinkin tällaisina aikoina kun monet ovat taloudellisessa hädässä.
Miksi menneitä pitäisi hävetä jos ei ole tehnyt kenellekään pahaa?
Mitä häpeämistä naisen seksuaalisuudessa on?
Vai rahapulaako pitäisi hävetä? Vai sitä, ettei juokse sossuun kun rahat loppuvat?
Pelottaako se ap:ta, tuleeko riittämätön olo?
Haluaisitko itse myydä seksiä ja pelkäät, ettei kukaan halua sinulta ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt ihminen ei retostele sivistymättömyydellään.
Kontula on yhteiskuntatieteiden tohtori. Arvelisin hänen olevan hieman sinua sivistyneempi.
Sivistys ei rajoitu pelkkään tiedon määrään, vaan se sisältää myös kykyä arvostella, empatiaa, esteettistä tajua ja kypsää käyttäytymistä.
Pelkkä tohtorin titteli ei tee ihmisestä sivistynyttä.
Räikeänä esimerkkinä herra Keskisarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshuåra-Jussi nussi muttei osunut pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vai rahapulaako pitäisi hävetä? Vai sitä, ettei juokse sossuun kun rahat loppuvat?
Miksi rinnastat seksin myymisen ja naisen seksuaalisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Autismi huokuu hänestä ja ymmärrän sen vaikuttavan hänen ajatteluunsa, mutta samaan aikaan ihmettelen, että hän ei ilmeisen fiksuna ihmisenä nää kauemmas. Millaisia vaikutuksia hänen seksityöpositiivisuudellaan on nuoriin naisiin? Varsinkin tällaisina aikoina kun monet ovat taloudellisessa hädässä.
Mitä se suhun vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"" "" "" "" "" Autismilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa kokeeko tehneensä jotain väärin. Jos aikoo kirjoittaa kirjan ja pistää sinne ajatuksella tekstiä, ei kyseessä ole mikään sosiaalinen kömpelyys."" "" "" "" ""
Minä en puhunut mitään sosiaalisesta kömpelyydestä. Ei se ole sosiaalista kömpelyyttä, ettei noudata jotain kulttuurista "tätä kuuluu hävetä, koska niin nyt vaan kuuluu, ja aina ennenkin on hävetty" -sääntöä.
Sillä on ihan kaikki autismin kanssa tekemistä, ettei koe häpeää pelkän sosiaalisen paineen takia.
Ei liity autismiin vaan kykyyn olla itseohjautuva ja vastustaa järjetöntä ryhmäpainetta. Liittyy korkeaan älykkyyteen ja analyyttisyyteen.
Persut ei pysty sitä vastustamaan koska ovat heikkoegoinen, pelokas sonni
Korkea älykkyys ei korreloi autismin vaan kookkaan otsalohkon ja nopeiden hermoratojen kanssa.
Osa autisteista on syvästi kehitysvammaisia. Ja vaikuttaa siltä, että iso osa persuista myös.
Neuropsykiatri
Autismi korreloi sen kanssa, ettei reagoi ryhmäpaineeseen samoin kuin neurotyypilliset.
Kontulan kohdalla on täysin selvää, että hänen autismin saa vaikuttaa tässä. Sanon tämän hyvin samanlaisena autistina kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Mulle autistina ja fiksuna ihmisenä on täysin käsittämätön ajatus, että totuutta ei saisi kertoa koska totuuden kertominen saattaa vaikuttaa muihin ihmisiin jollain ei-toivotulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rinnastat seksin myymisen ja naisen seksuaalisuuden?
Miksi erotat ne toisistaan? Sitähän siinä palvelussa myydään. Sitä mies ostaa. Ei seksuaalisuus ole poistettavissa ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta häpeän typeriä tekojani, niin etten halua niiden tulevan julki. En osaa sanoa kuinka paljon niitä on, mutta on asioita joita joutuisin selittelemään ja kertomaan katuvani.
En ole Kontulaa vastaan ja pidän häntä yhtenä mielittävimmistä Vasemmistolaisena (itse olen PS kannattaja).
Jos kritisoisin Kontulaa, niin ehkä hänen antamansa positiivinen kuva seksikaupasta ja tarinat siitä kuinka hän aloitti jo 16v aiheuttavat minulle moraalista ahdistusta ja itseinhoa.
Nykyään monet naiset seksualisoivat itse itseään ja esimerkiksi OF s-kauppa on main streamia. Monet nuoret naiset pukeutuvat todella muotoja korostavasti ja vapaamielisesti. Samalla osa naisista protestoi naisten seksualisointia vastaan ja vaativat missikisojen, mainosten etc. muuttamista siveämmiksi.
En tiedä miten saavutettaisiin yhteiskunta missä ei olisi naisten tekemisiä ja pukeutumista määrääviä uskontoja ja kulttuureja. Toisaalta vapaamielisess
Hyvää pohdintaa.
Itse tunnen lähinnä myötähäpeää Kontulan puolesta. Aivan kaikkea ei tarvitse kertoa ja suoraan sanottuna, aivan kaikkea ei ihmiset halua kuulla/lukea. Mutta, jos edelleen on tarve avautua julkisesti, niin tuolla tasolla pitäisi olla kykenevä miettimään minkä näkökulman ja narratiivin asian ympärille rakentaa.
Ps. Joku vertasi tätä Keskisarja/Purra keissiin ja siihen miten media sitä kohteli. Tilanne on kyllä aika sama. Keskisarja tai Kontula ei kumpikaan ole syyllistynyt rikokseen. Yhteiskuntamoraalin suhteen kuitenkin ovat rajoilla kulkeneet ja osin reippaasti siitä yli menneet. Näin ollen myös Minja Koskelalta tulisi vaatia usemassa yhteydessä hänen kantaansa Anna Kontulan toimintaan.
Ryhmäpaine pitää ymmärtää ja tunnistaa, jotta sitä voi vastustaa. Moni ei esim liikenteessä pysty siihen vaan rikkoo sääntöjä muiden mukana.
Itse käytän vilkkua, jätän turvavälin ja noudatan nopeusrajoituksia. KOSKA TUNNISTAN ILMIÖN EIKÄ MINUN OLE PAKKO TEHDÄ TYHMÄSTI VAIKKA MUUT TEKEVÄT.
Anna K on huippuälykäs ja rehellinen joten hänellä on paljon korkeampi moraali kuin esim persuilla.