Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kontulan kritisoijat, teilläkö ei ole menneisyydessä mitään hävettävää?

Vierailija
07.09.2025 |

Itselläni ainakin on. Olin nuorena todella naiivi ja hain hyväksyntää vääriltä miehiltä. Siksi ymmärrän myös Annaa.

Kommentit (235)

Vierailija
21/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pöyristyminen on huvittavaa. Istuvat itse pankin päällä ja pihtaavat ja sitten kun joku kehtaa hyödyntää naisille luotuja avuja, niin muut naiset joukolla tuomitsemassa ettei oman tavaran arvo romahda.

Mielestäni seksityön stigma pitäisi poistaa ja mahdollistaa sen tekeminen niille jotka haluavat. On paljon miehiä jotka kärvistelevät puutteessa vaikka helppo ratkaisu olisi maksullinen seksi jos se olisi yhteiskunnallisesti hyväksyttävää.

En ole koskaan ajatellut, että alapääni on pankki tai sillä olisi jokin rahallinen arvo vaan se on vain yksi ruumiinosa muiden joukossa. Aika sairas ajatusmaailma on kun ajattelee ihmiselimiä rahan kautta. 

Vierailija
22/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pöyristyminen on huvittavaa. Istuvat itse pankin päällä ja pihtaavat ja sitten kun joku kehtaa hyödyntää naisille luotuja avuja, niin muut naiset joukolla tuomitsemassa ettei oman tavaran arvo romahda.

Mielestäni seksityön stigma pitäisi poistaa ja mahdollistaa sen tekeminen niille jotka haluavat. On paljon miehiä jotka kärvistelevät puutteessa vaikka helppo ratkaisu olisi maksullinen seksi jos se olisi yhteiskunnallisesti hyväksyttävää.

Ei minun sukupuolielimieni arvo mihinkään romahda vaikka muut huoraisivatkin. Se kun ei ole myynnissä ja sillä on aivan muuta arvoa minulle itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden traumat ja niiden vaikutus nuoruuden sekoiluihin on ymmärrettävää, mutta Kontula on myynyt itseään vielä jopa äiti-ihmisenä. 

Vierailija
24/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on kannattanut mm. insestin sallimista.

Vierailija
25/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en ole sentään huo.rannut.

Vierailija
26/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueena varmaan ihan ok mutta tarpeeksi monta kertaa käyneenä voin kertoa ilman häpeää että parannettavaa on. Miten tämä on pois aloittajalta, jäämme ihmettelemään.

Vierailija
27/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako siltä, että Kontula häpeää?

Näinpä.

Vierailija
28/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän on kannattanut mm. insestin sallimista.

Ai?

Vierailija
29/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa ääniä kaikilta itsensä myyjiltä.

Varmaan melkoinen äänivyöry.

Ei tarvi ääniä. Ei ole asettumassa enää ehdolle.

Vierailija
30/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin taivas repeää, kun h**ra häpeää. 

Viidakon sananlasku.

Vierailija
31/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullista seksiä on valitettavasti tarjolla vaikka kuinka paljon. Toivottavasti tänne rantautuisi pian ihmisen näköiset seksirobotit. Ne ei saa traumoja eikä kärsi käytöstä. Palvelisivat nöyrästi ja himokkaasti ja kehuisivat vielä. Vähentäisi ahdistelua jaseksuaalista väkivaltaakin.

Vierailija
32/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea hetki paljastaa kaikki. Jos ei nyt, niin milloin muka? Vasemmisto ei enää tästä nouse kuitenkaan.

Vierailija
33/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpa.

Minä en ole:

- Myynyt itseäni rahasta

- Harrastanut seksiä alaikäisenä aikuisten kanssa

- Harrastanut seksiä satojen ihmisten kanssa

- Harrastanut seksiä tai ollut ylipäätään suhteessa varattujen ihmisten kanssa

Ja listaa voisi varmaan jatkaa jos jaksaisi.

Vierailija
34/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta myönnän, että häpeän niitä. 

Kontula ei häpeä tuota, vaan on tehnyt jopa väikkärin siitä, että homma pitäisi normalisoida. 

Varsinkin alaikäistä Kontulaa pidän uhrina ja heitteillejätettynä nuorena. Miksi äiti valitsi, että mieluummin oma tytär muuttaa pois kuin viinaanmenevä isäpuoli.

Vierailija
35/235 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
36/235 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole sama asia olla naiivi ja hakea hyväksyntää, kuin häpeättä myydä itseään ja vielä eduskunnasta käsin mainostaa tätä.

Vierailija
37/235 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole puolustus kansanedustaja-asemassa kirjoittaa kirjaa jossa 16 vuotias myy seksiä aikuisille. Kyse ei ole mistään seksuaalisesta vapautumisesta tai helposta rahasta vaan nykylainsäädännön mukaan rikoksesta ja tuon ikäinen on helposti houkuteltavissa tekoihin joita he eivät muutoin tekisi. Kontula on omat valintansa tehnyt, mutta tällä valinnalla hän ottaa roolia myös nykynuorten elämässä ja tuskinpa vain tunnistaa tai kantaa vastuutaan.

Osoittaa kuitenkin sen, että eivät äänestäjät tuonne Arkadianmäelle mitään ruudinkeksijöitä äänestä.

Eli ihminen ei saisi kertoa rehellisesti elämästään ja menneisyydestään? 

Vierailija
38/235 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta en jakaisi niitä kaikelle kansalle. 

Niinpä.Minulla ei tuollaisten asioiden kanssa ole ollut ongelmia .Parempi kun olisi hänkin ne pitänyt sisällään mutta jollainhan sitä pitää kirjaansa koittaa myydä.

Vierailija
39/235 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi ollut joku mies ja perussuomalainen joka kertoisi taannoisesta hanurinsa myymisestään opintokulujensa kattamiseksi, niin ap ja muut vasemmistolaiset miettisivät enää minkä paksuisilla nauloilla tuo sika ristiinnaulitaan mediassa.

Sen lisäksi että mikrofoni työnnettäisiin pääuutislähetyksessä Riikka Purran suuhun kysymyksen 'Mikä on puolueenne kanta tähän rikokseen!?' kanssa.

Oikea leiri ja kaikki teot kääntyvät hyväksi ja päinvastoin. Näin toimitaan kulttiuskonnoissa ja heimosodissa.

Vierailija
40/235 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole puolustus kansanedustaja-asemassa kirjoittaa kirjaa jossa 16 vuotias myy seksiä aikuisille. Kyse ei ole mistään seksuaalisesta vapautumisesta tai helposta rahasta vaan nykylainsäädännön mukaan rikoksesta ja tuon ikäinen on helposti houkuteltavissa tekoihin joita he eivät muutoin tekisi. Kontula on omat valintansa tehnyt, mutta tällä valinnalla hän ottaa roolia myös nykynuorten elämässä ja tuskinpa vain tunnistaa tai kantaa vastuutaan.

Osoittaa kuitenkin sen, että eivät äänestäjät tuonne Arkadianmäelle mitään ruudinkeksijöitä äänestä.

Eli ihminen ei saisi kertoa rehellisesti elämästään ja menneisyydestään? 

Hän kertoo ainakin HS kuukausiliitteen jutussa, että ei ole aiemmin viitsinyt asiasta kertoa. Nyt sitten suurieleisesti tekee tällaisen ulostulon, mitä en hyväksy. Mun mielestä tämä asian salailu on ollut epärehellistä esim äänestäjiä kohtaan. Kun se seksi on hänellä niin voimakas osa identiteettiä, mutta kuitenkin sitä pitäisi käsitellä puhtaasti työnä ilmeisesti. En ymmärrä. Olisi sitten kertonut aina, että minä olen myynyt seksiä. Mutta laskelmoiva nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä