Muita, jotka eivät vain pysty käyttämään printtipaitoja?
Ostin pari vuotta sitten hetkellisessä mielenhäiriössä printtiteepaidan. Siedin käyttää sitä kaksi kertaa, sitten meni yöpaidaksi. Ei printti yöpaidassa häiritsekään.
Muilla samaa?
Kommentit (25)
Minä ja olen kasvanut ulos niistä. Musta on hyvä väri paidalle ja hupparille.
Juljus kirjoitti:
Onko tuo sun naama??
En pysty pitämään mitään printtipaitoja, joissa kuvia tai tekstejä tai bling bling koristeita.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Onko tuo sun naama??
On. Onko siinä jotai vikaa?
En pysty! Hyvin harvoja, jonka takana voin seistä esim.bändi.
Mulla on sellainen missä lohikäärme oon niin cool!
Mitä helvettiä, joku ei pysty pitämään printtipaitoja ?
Riippuu aika paljon siitä että millainen printti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, joku ei pysty pitämään printtipaitoja ?
Ei pysty kun ovat helevetin rumia.
En minäkään. Haluaisin ostaa lempibändini paidan mutta ei, en vaan viihdy yleensäkään t-paidoissa saati että siinä olisi joku sanoma joka kiinnittäisi muiden ihmisten huomion
Pidän jatkuvasti mutten julkisesti. Yli-ikäinen siihen. Ihailen kyllä vanhuksia jotka ilkeää pitää.
Huumori-t-paidat on parhaita!
Kyllä siinä väkisinkin tiukkapipoisimmankin tyylitaiturin huulille nousee vieno hymynkare kun naapurin isäntä tulee vastaan "En ole gynekologi mutta voin vilkaista" -paidassa.
Ne on parhaita <3 Mutta on niissä yksi ISO miinus. Joissakin merkkiprinttipaidoissakin se printti tahtoo alkaa irtoamaan/halkeilemaan ihan parin pesukerran jälkeen vaikka olisi pessyt ihan pesuohjeiden mukaan. Sitten taas keikkapaitoja oon pessyt joskus 60 asteessakin ja niissä laatu on erinomainen. Mut harmittavasti isoimmassa osassa printti ei kestä kuten vaate muuten kestäisi.
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Onko tuo sun naama??
On. Onko siinä jotai vikaa?
Onhan se nyt vähän hassu.
Mä en pysty käyttään sellaisia joissa on joku teksti, vaikka se ois joku merkki, esim missä lukis Nike. Musta ne on vaan rumia.
Ostan aina vain yksivärisiä paitoja. Ja minullakin on tuo että jopa pienen pieni merkki paidan rintamuksessa, helmassa tai hihansuussa on liikaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En käytä minäkään.