Miksi olet lapseton?
Kommentit (49)
Tota on kysynyt tyhmät miehet ihmisiltä joiden lapset on muuttanut omilleen jo 40 vuotta sitten. Eihän ne jää vaan lähtee opiskelemaan omaa elämäänsä. Älkää nyt tyhmiä enää kyselkö. Voi olla keskenmeno tai sairaus. Yhdeltä naiselta joku ulkomaamies kyseli miksei sillä ole lapsia , tarkoitti varmaan pieniä. No hänen lapsi oli kuollut jo 30 vuotta sitten kolarissa. Ei helvetti että voi olla tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on tämä MEETOO-vouhotus...kiitti vaan v i t u s t i
Mikä vouhotus? Oletko sinäkin niitä miehiä jotka nyt kärsivät siitä kun et enää saa ahdistella naisia?
Ei ole oma valinta eikä vapaaehtoista vaan sopivaa kumppania ei kohdalle koskaan osunut. Ei niitä montaa väärääkään ole ollut, mutta yhtä kaikki epäsopivia ajatellen perheenperustamista.
Sitten sen aika olikin yhtäkkiä vaan ohi. Iso suru tämä on varmasti lopun ikää.
Vierailija kirjoitti:
Tota on kysynyt tyhmät miehet ihmisiltä joiden lapset on muuttanut omilleen jo 40 vuotta sitten. Eihän ne jää vaan lähtee opiskelemaan omaa elämäänsä. Älkää nyt tyhmiä enää kyselkö. Voi olla keskenmeno tai sairaus. Yhdeltä naiselta joku ulkomaamies kyseli miksei sillä ole lapsia , tarkoitti varmaan pieniä. No hänen lapsi oli kuollut jo 30 vuotta sitten kolarissa. Ei helvetti että voi olla tyhmiä.
Minunkin lapseni on kuollut, mutta olen silti kuolleen lapsen äiti.
Voidaanko kysyä miksi aloittajalla on lapsia . Saitko siitä rahaa ? Kuka maksaa elatuksen .
Tahattomasti sosiaalisista syistä.
Enpä ole tullut edes yrittäneeksi päästä pukille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin lapseni on kuollut, mutta olen silti kuolleen lapsen äiti.
No et voi kysellä syyttäen ihmisiä kuin aloittaja kyselee täällä moneen kertaan . Aloittaja on juuri se tyyppi joka syyttää ihmisiä lapsettomuudesta. Parempi olla syyttämättä kun ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
En halua enkä ole koskaan halunnut lapsia. Jos haluaisin, en niitä saisi koska en ole koskaan saanut edes miestä. N36
Mulle kävi just noin eli halusin lapsia, mieluiten kolme mutta lopulta olisin ollut ikionnellinen yhdestäkin jos vain olisin saanut parisuhteen ja voinut realistisesti alkaa perheenperustamista suunnittelemaan. Enää en haaveile mistään, en edes parisuhteesta.
Siksi kun siittiöni eivät ole olleet koskaan ehkäisemättömän naisen kohdussa.
Tapasin puolisoni vasta yli 35-vuotiaana. Haluttiin suhde vakaalle pohjalle ennen kuin yritettiin lasta. Olen nyt 43-vuotias ja takana yksi keskenmeno. Hedelmöityshoitoihin en halua, mutta yritetään vielä hetki perinteisin menetelmin. Iso suru on, jos lasta ei tule, mutta olen onnellinen etten lapsia hankkinut nuorempana kenenkään muun kanssa.
Ajatelkaa että aloittaja kahjo voi kysyä ihmisiltä miksi olet lapseton jotka ei ole lapsettomia tai jotka ei saa lasta. Lestadiolainen selittää homoille että pitää tehdä lapsi. Oikeesti ei ole pakko.
Miehet myös syöttää niitä keskeytys pillereitä .
En edelleenkään osaa mieltää itseäni lapsettomaksi vaikka sellainen olen ja tulen sellaisena myös pysymään. Niin pahasti se sotii omaa minäkuvaa ja identiteettiäkin vastaan etten tiedä voinko sitä ikinä hyväksyä.
Sen varmasti voisin ainakin ajan kanssa hyväksyä, jos lapsettomuudelleni olisi jokin biologinen syy enkä yrittämisestä ja hoidoista huolimatta olisi ikinä tullut raskaaksi mutta tämä, etten ikinä päässyt edes yrittämään on jotenkin ihan toinen juttu.
asia on käsitelty palstalla noin 10000000000 kertaa, käytä hakua
En halua enkä ole koskaan halunnut lapsia. Jos haluaisin, en niitä saisi koska en ole koskaan saanut edes miestä. N36