Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että Esko Valtaoja on älykkäämpi kuin kukaan turkulainen?

Vierailija
02.11.2024 |

Valtaoja ainakin sanoi joskus (ehkä puolittain leikillään) olevansa Turun älykkäin mies. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä on kysytty, "Kumpi lähti ensin, hiukset vai järki?".

Vierailija
2/10 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei Turussa ole temppu eikä mikään olla paikallisia älykkäämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakas pas.cha.

Koska se tehnyt   t ö i t ä   ???

Vierailija
4/10 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Esko Valtaoja ole turkulainen? Niin ollen ei voi olla itseään älykkäämpi

Vierailija
5/10 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla Turun älykkäin mutta voi olla myös Turun hölmöin mies.

Vierailija
6/10 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaoja on varmastikin älykäs, Ja minä olen varmaan vain kateellinen hänen älykkyydelleen mutta silti minusta hän vaikuttaa tosinaan vähän besserwisslililtä, joka uskoo tietävänsä kaiken. (Siihen, että joku uskoo olevansa minua älykkäämpi taas ei vaadita kovin paljoa)

Muistan  myös kuinka minun kävi Valtaojaa hieman sääliksi jokunen vuosi sitten kun hän yritti (ja ikävä kyllä epäonnistui) keskustellessaan cancel-kulttuurista Maria Sannikan luotsaamassa keskustelussa ja väitellessään siinä Renaz Ebrahimin kanssa, - Valitettavasi he eivät onnistuneet  löytämään  yhteistuumin keinoja, joilla edistää tasa-arvoa ja parempaa maailmaa.

Uskovainen mies

Vierailija
7/10 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan häntä, mutta en oikein tunne muita Turusta.

Vierailija
8/10 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi oikein googlata tuon uskiksen mainitseman  keskustelun johdota js löysin tällaisen https://yle.fi/a/3-12195118

Samaa mieltä olen ateiistan häen kans, että sääliksi käy Valtaojan rooli tuossa ohjelmassa

Vierailija
9/10 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole keksinyt koskaan mitään omaa ja uutta. Opetellut muiden luomia teorioita ja ajatuksia. Pelkkä tyhjä kuori jota muut hölmöt kumartaa. Herätkää!!

Vierailija
10/10 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaoja on älykäs, ja joissakin asioissa myös viisas. Se, että suurin osa ihmisistä ei ymmärrä hänen ajatusmaailmaansa, johtuu ihan vain siitä, että hänen älykkyytensä poikkeaa tavanomaisesta niin paljon.

Valtaoja on tähtitieteilijä.

Jos häneltä kysytään ihmisten välisestä tasa-arvosta, se mitä hän siihen vastaa, on hänen henkilökohtainen mielipiteensä, ei mikään tieteellinen fakta. Tämä johtuu siitä, että hänen tieteellinen tutkimuksensa on suuntautunut aivan johonkin muuhun kuin ihmisten välisiin vuorovaikutussuhteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme