Uskotteko, että Esko Valtaoja on älykkäämpi kuin kukaan turkulainen?
Valtaoja ainakin sanoi joskus (ehkä puolittain leikillään) olevansa Turun älykkäin mies.
Kommentit (10)
No se ei Turussa ole temppu eikä mikään olla paikallisia älykkäämpi.
Itserakas pas.cha.
Koska se tehnyt t ö i t ä ???
Eikös Esko Valtaoja ole turkulainen? Niin ollen ei voi olla itseään älykkäämpi
Hän voi olla Turun älykkäin mutta voi olla myös Turun hölmöin mies.
Valtaoja on varmastikin älykäs, Ja minä olen varmaan vain kateellinen hänen älykkyydelleen mutta silti minusta hän vaikuttaa tosinaan vähän besserwisslililtä, joka uskoo tietävänsä kaiken. (Siihen, että joku uskoo olevansa minua älykkäämpi taas ei vaadita kovin paljoa)
Muistan myös kuinka minun kävi Valtaojaa hieman sääliksi jokunen vuosi sitten kun hän yritti (ja ikävä kyllä epäonnistui) keskustellessaan cancel-kulttuurista Maria Sannikan luotsaamassa keskustelussa ja väitellessään siinä Renaz Ebrahimin kanssa, - Valitettavasi he eivät onnistuneet löytämään yhteistuumin keinoja, joilla edistää tasa-arvoa ja parempaa maailmaa.
Uskovainen mies
Arvostan häntä, mutta en oikein tunne muita Turusta.
Täytyi oikein googlata tuon uskiksen mainitseman keskustelun johdota js löysin tällaisen https://yle.fi/a/3-12195118
Samaa mieltä olen ateiistan häen kans, että sääliksi käy Valtaojan rooli tuossa ohjelmassa
Ei ole keksinyt koskaan mitään omaa ja uutta. Opetellut muiden luomia teorioita ja ajatuksia. Pelkkä tyhjä kuori jota muut hölmöt kumartaa. Herätkää!!
Valtaoja on älykäs, ja joissakin asioissa myös viisas. Se, että suurin osa ihmisistä ei ymmärrä hänen ajatusmaailmaansa, johtuu ihan vain siitä, että hänen älykkyytensä poikkeaa tavanomaisesta niin paljon.
Valtaoja on tähtitieteilijä.
Jos häneltä kysytään ihmisten välisestä tasa-arvosta, se mitä hän siihen vastaa, on hänen henkilökohtainen mielipiteensä, ei mikään tieteellinen fakta. Tämä johtuu siitä, että hänen tieteellinen tutkimuksensa on suuntautunut aivan johonkin muuhun kuin ihmisten välisiin vuorovaikutussuhteisiin.
Hänestä on kysytty, "Kumpi lähti ensin, hiukset vai järki?".