Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä oikeudella tuhoatte luontoa; yksityisautoilijat ja ylisuurissa taloissa asuvat?

Vierailija
09.04.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasella paskan määrällä varmaan lannottais yhden kolhoosin pellot!

Vierailija
2/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonkin talon voi rakentaa energiaystävälliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on jo täälä ollut monen monta piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkää ketjua.

Vierailija
4/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne vanhat talot ja vanhat autot, jotka eniten kuormittavat ympäristöä.

Vierailija
5/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtaja ja hän saa tehdä juuri niinkuin tykkää.



Mölyapinat sulkekaa jo suunne:)

Vierailija
6/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asutaan uudehkossa ahtaassa rivitaloasunnossa... =)



repikää siitä, kiihkoilijat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menis elämä aika onnettomaksi ilman yksityisautoilua. Täällä landella kun bussi kulkee kerran kesällä kekiviikkona ja kiertää joka maitolaiturin pari kertaa.

Vierailija
8/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkainta olisi tietty tehdä joukkoitsemurha. Mutta koska ehkä kuitenkin haluamme elää ihmislajille ominaista elämää lapsineen, niin pitänee vaan satsata energiataloudellisiin vaihtoehtoisin mitä tulee asumiseen, liikkumiseen ja syömiseen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tollaset viherpiipittäjät niin paljon että, hyvinkin voisin ajaa autollani sellasen päälle. Ei siitä montaa vuotta sais, parhaassa tapauksessa pelkän syytteen, sakon ja ehdonalaista.



Vierailija
10/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka loksahti lattiaan kun luin näitä vastauksia. Eikö ihmisillä oikeasti ole ollenkaan vastuuntuntoa ympäristön tilasta?



Jos nyt hetkeksi vaikka unohdetaan ne autot ja isot talot kun niistä näyttää tulevan vain riitaa, niin mistä teille tulee sähkö? Paljonko vettä kuluu vuodessa? Mikä lämmitys? Paljonko autoillanne ajatte? Kuinka pitkä on autoilla ajamanne työmatka/kauppamatka? Paljonko lennätte vuodessa? Mitä harrastatte? Otatteko laturit pois seinästä kun ette lataa, sammutatteko sähkölaitteet käytön jälkeen kokonaan vai jätättekö stand by -tilaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossamme muuten on reippaasti alhaisemmat päästöt

kun saisi olla. Vaikkei se ihan uusi olekaan. Mielummin asumme täällä vähän syrjässä ja raikkaammassa ilmassa kun tuolla keskustassa jossa pakokaasuja ja liikennepölyä piisaa. Autoa on pakko käyttää isoimmilla ostoksilla ja pidemmälle mennessä. Täällä on niin huonot julkiset yhteydet mihinkään.