Mikä siinä on että niitä piskejä ei voi pitää kiinni yleisellä lenkkipolulla?
Tänäänkin iso saksanpaimen koira juoksee haukkuen kohti kun olin juoksulenkillä niin että meinasin saada paskahalvauksen,no onneksi ei purrut tai mitään.Omistaja ei edes pahoitellut tuota välikohtausta mitenkään.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ääripäässä ovat ne koiranomistajat, jotka käyttävät fleksiä, mutta kävelevät itse kävelytien toisella laidalla ja antavat koiran kulkea toisella laidalla.
No voi äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoossa vastaantuleva vapaana oleva saksanpaimenkoira iski mua pohkeeseen, tuli kymmenen tikkiä.
Omistajalta joka käveli perässä, pääsi suomalainen anteeksipyyntö, hän sanoi vain
"OHO!"
ja jatkoi matkaansa koiran kanssa.
Kaverille kävi sama paitsi että kyseessä oli pikkukoira joka iski nilkkaan kun käveli ohi ja omistaja oli vaan kans oho ja lähti karkuun.
Mun kaveria puree joka ilta kans koira.
Vierailija kirjoitti:
Espoossa vastaantuleva vapaana oleva saksanpaimenkoira iski mua pohkeeseen, tuli kymmenen tikkiä.
Omistajalta joka käveli perässä, pääsi suomalainen anteeksipyyntö, hän sanoi vain
"OHO!"
Kai teit rikosilmoituksen? Meinaan, omistaja olisi korvausvastuussa tuollaisessa tilanteessa ja todellakin tuollainen mulkku, joka lähtee paikalta ottamatta mitään vastuuta, ansaitsi sen paskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"OHO!"
Kai teit rikosilmoituksen? Meinaan, omistaja olisi korvausvastuussa tuollaisessa tilanteessa ja todellakin tuollainen mulkku, joka lähtee paikalta ottamatta mitään vastuuta, ansaitsi sen paskan.
aika mulkku pitää olla jos joka viikko koira puree. ja siitä jankuttaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ääripäässä ovat ne koiranomistajat, jotka käyttävät fleksiä, mutta kävelevät itse kävelytien toisella laidalla ja antavat koiran kulkea toisella laidalla.
Tuossakin tilanteessa jos menee avaamaan suunsa, saa korkeintaan jonkun vittuuntuneen katseen, aivan kuin sinä olisit tehnyt jotain väärin, kun mrs. universumin keskipiste on nyt ulkoiluttamassa koiraansa ja siihen ei ole muilla sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossakin tilanteessa jos menee avaamaan suunsa, saa korkeintaan jonkun vittuuntuneen katseen, aivan kuin sinä olisit tehnyt jotain väärin, kun mrs. universumin keskipiste on nyt ulkoiluttamassa koiraansa ja siihen ei ole muilla sanomista.
YHYY YHYY YHYY.
Mua jos koira puree, kostan omistajalle. Haava haavasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään jo monta koiraa purru?
kyl oot naurettava pelle ja sulla on lapselliset jutut.
Koira on ase, joka ei edellytä aseenkantolupaa.
Vihreät vaatii että koirat elettävä vapaasti. Se on syy. Koiravero poistettiin Helsingistä vuonna 1982.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa kirjoittaa? Koiranomistajilla on tutkitusti pienempi älykkyysosamäärä kuin kissanomistajilla.
Vierailija kirjoitti:
Koira on ase, joka ei edellytä aseenkantolupaa.
Aha just just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa kirjoittaa? Koiranomistajilla on tutkitusti pienempi älykkyysosamäärä kuin kissanomistajilla.
Puriko koira jo tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti koirat on viisaampia kun tollaisten kommenttien jankuttaja ja koirista itkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puriko koira jo tänään?
Voit ihan itse googlailla tapauksia, joissa koira on purrut sivullista, lasta tai jopa tappanut. Ei tuo mitään tuulesta temmattua ole ja poliisi saa vuosittain keskimäärin 200 ilmoitusta koiriin liittyen. Minusta ihan ymmärrettävää jos jotain pelottaa, kun isompi koira tulee vastaan, etenkin jos se on ilman hihnaa.
Vierailija kirjoitti:
Kissat saa juosta vapaana joten toden totta annan myös koirani juosta vapaana, koirat ei kuulu hihnaan sen enempää kuin kissat sisätiloihin 24/7
Sairas k.pää. Koiran omistajana vihaan tuommoisia ihmissikoja, jotka eivät piittaa muista. Älkää otatko koiraa, jos mielestänne voitte käyttäytyä miten haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat kiinni, kyllä. Mutta jossain menee sentään naurettavuuden raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puriko koira jo tänään?
Voit ihan itse googlailla tapauksia, joissa koira on purrut sivullista, lasta tai jopa tappanut. Ei tuo mitään tuulesta temmattua ole ja poliisi saa vuosittain keskimäärin 200 ilmoitusta koiriin liittyen. Minusta ihan ymmärrettävää jos jotain pelottaa, kun isompi koira tulee vastaan, etenkin jos se on ilman hihnaa.
munkin kaveria puree koira joka päivä
Aina sitä saa omalla kotitiellä olla varuillaan. Jostain ojasta aina yhtäkkiä tielle tulee koira.
Kaverille kävi sama paitsi että kyseessä oli pikkukoira joka iski nilkkaan kun käveli ohi ja omistaja oli vaan kans oho ja lähti karkuun.