Mitä tuo huumeiden esim. peukku käytön lisääntyminen ketään haittaa?
Itse en näe huumeiden käytössä mitään ongelmaa.
Voisi lopettaa öyhöttämisen koko asiasta ja sen sijaa opettaa lapsille miten käyttäjän seurassa toimitaan.
Kommentit (206)
Siellä hollannissa on pienempi huumeongelma kuin suomessa. Siinä nähdään kuinka nimenomaan laiton myynti lisää enemmän kovien huumeiden käyttöä. Ei ne katoa kannabiksen laillistamisella mutta jos ne saa edes vähemmäksi niin sekin on jotain. Kumma kun pitää syyttää käyttäjäksi sillä perusteella kun kertoo näitä asioita. Mut joo kyllä mä käytän ja mua tympäisee kun tuttujakin on sortunut kovien aineiden käyttöön. Kymmeniä vuosia nähnyt tuota touhua niin ihan oikeasti kannabiksen laittomuus on täysin hölmälän hommaa.
Oliko logiikka siis se, että mitä mikään ketään haittaa, ku itseä ei ole vielä joku asia haitannut?
Olet yhden satunnaisen narkin nyrkin iskun päässä julistamasta täällä, kuinka kaikki narkit pitää tappaa.
Omaisuus- ja henkeen sekä terveyteen kohdistuvat rikokset haittaavat. Siksi huumeiden käyttö haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko logiikka siis se, että mitä mikään ketään haittaa, ku itseä ei ole vielä joku asia haitannut?
Olet yhden satunnaisen narkin nyrkin iskun päässä julistamasta täällä, kuinka kaikki narkit pitää tappaa.
Aivan varmasti. Jos ensin huutaa 63 ketjun verran väkivaltafantasioitaan, on todella vaikea yhtäkkiä pelata uhrikortti uskottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Omaisuus- ja henkeen sekä terveyteen kohdistuvat rikokset haittaavat. Siksi huumeiden käyttö haittaa.
Niinpä. Alkoholi osuus väkivalta ja henkirikoksiin on 70 ja 80 %. Siihen ei tarvittaisi kovien huumeiden ongelmia lisäksi. Nykyisellä huumepolitiikalla kovien huumeiden käyttö on kolminkertaistunut kymmenessä vuodessa. Minä haluan haitat vähemmiksi ja vaadin poliitikoilta parempaa huumepolitiikkaa.
Ei se laillisuus tee niistä haitattomampia. En halua mitään peukkupäitä vapaasti hortoilemaan ja vetämään aineitaan missä tahansa. Jatkuvasti paasaat kannabiksesta, koska se on joku mielipäihteesi. Muuta vaikka Hollantiin ja vedä siellä mielin määrin. Itselle toki kannabiksen laillistaminen ei olisi mikään juttu. Kovien aineiden vetäjät ja sekakäyttäjät ovat silti olemassa, oli se laillista tai ei.