Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä oon aina kipee :(

Vierailija
09.04.2007 |

Joka toinen viikko flunssaa. Hurrei olematon vastustuskyky!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko yleiskunto ja vitamiinien puutos.

Vierailija
2/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötkö riittävästi? kuntoiletko liikaa? oletko varma ettet asu hometalossa? pesetkö käsiä riittävästi? Voi olla vaan ikävä kierre, vastustuskykysi on päässyt niin heikkoon kuntoon, että imet kaikki flunssat itseesi. Aloita vitamiinikuuri ainakin nyt alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

syötkö riittävästi? kuntoiletko liikaa? oletko varma ettet asu hometalossa? pesetkö käsiä riittävästi? Voi olla vaan ikävä kierre, vastustuskykysi on päässyt niin heikkoon kuntoon, että imet kaikki flunssat itseesi. Aloita vitamiinikuuri ainakin nyt alkuun.

Syön riittävästi, mutta vitamiinipuolta voisi kyllä parantaa. Ajattelinkin aloittaa kunnon vitamiini- ja omegakuurin.

Liikun aivan liian vähän, mikä on tietysti omiaan vähentämään vastustuskykyä. Puolustuksekseni voin sanoa, että kun on joka toinen viikko kipeä, niin ei voi hirveästi harrastaakaan liikuntaa..

Hometta ei pitäisi talossa olla (paitsi jotain pientä läikkää kylppärissä, joka tuskin on edes hometta??) ja käsiä pesen usein.

Ihan romu olen kyllä. Kai sitä pitäisi kalaa alkaa syömään, vaikka en millään haluaisi.

-vege ap

Vierailija
4/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen itsekin miettinyt sitä. Mielestäni saan kuitenkin kaikki vitamiinit ym., mutta kuten edellä sanoinkin, ei se vitamiinikuuri pahitteeksikaan olisi..

ap

Vierailija
5/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin antioksidanttiklinikalle, ja sieltä sain kunnon vitamiinikuurit, joita aloin syömään (ja eivät siis olleet mitään multitabseja kuten joku tuossa jo sanoikin). Niitä kun söin pari kuukautta, tapahtui selvä muutos. Alkuun oli aika rankkaa, kun niitä tabletteja oli päivässä jotain 16 (!!), mutta siihen sitten tottui. Vesi- ja rasvaliukoisia vitamiineja kun ei saa syödä samaan aikaan, menettävät tehoaan, niin parin tunnin välein piti olla jotain popsimassa... Mutta oli se sen arvoista, nykyisin mulla on enää käytössä biogreen+-valmiste (sellainen leväjuoma), ja lisäksi ihan perus-beroccaa käytän silloin tällöin, ja vaan yksi flunssa tänä talvena ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme