Tuijottaako vauvat teitä? (ei omat)
Aina kun esim metrossa on vauva, se alkaa tuijottaa minua eikä käännä katsetta pois millään. usein myös nauraa. Olenko jotenkin erityisen huvittavan näköinen? Itselläni ei ole lapsia. Tuijottavatko vauvat teitä? Äidit; tuijottaako vauvanne kaikkia ihmisiä?
Kommentit (30)
Eivät tuijota mistä päätellen olen niin tylsän ja huomiotaherättämättömän näköinen. Tiedän että joskus aiemmin olin vähän pöljän näköinen ja silloin pikkulapset kyllä tuijotti.
Tietäisitpä, mitä me ajattelemme, kun tuijotamme.
Eivät he sitä vielä ymmärrä, että tuijottamisessa on jotain outoa. Minusta se on suloista, jos kyseessä on pieni vauva 😊
Tuijottaa, ja hymyilee. Luulen sen johtuvan siitä että olen hyvin pienikokoinen ja kiltin näköinen, ehkä kokevat minut turvalliseksi.
Juu. Se on vähän outoa. Ihan kuin ne viestisivät ajatuksin/aistisivat jotain energioita.
Mäntuijotan aina vauvoja😁 ne onnihania!
Itse en koskaan tuijota vauvoja enkä juttele niille. Siksi on outoa tai välillä kiusallistakin kun ne niin tiiviisti minua tuijottavat. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan tuijota vauvoja enkä juttele niille. Siksi on outoa tai välillä kiusallistakin kun ne niin tiiviisti minua tuijottavat. t. ap
Jos ne ei ole ennen nähneet mykkää? Ihmettelevät kun ei mitään kuulu?
Vauva on kiinnostunut sinusta. Haluaa ehkä tutustua koska näytät hänen mielestään erityisen kivalta?
Vierailija kirjoitti:
Kalevauva, pist ylös!
Vauvat tuijottavat rumia ihmisiä, naamat niillä on vähän pihvisiä
Tuijottaa. Olen kaunis nainen jolla on hymyilevät kasvot. Otan sen kohteliasuutena ja vilkuttelen takaisin. 😊
Jos metrossa matkustat niin ehkä olet ainoa valkoihoinen
Minua vauvat eivät vain tuijota, vaan ihan hihkuvat riemusta. Myös koirat tuijottavat ja heiluttavat häntäänsä ja tahtovat nuolaista kättäni. En tiedä mistä tuo käytös johtuu.
Tuijottaa sun tissejä koska nälkä.
Kauniita kasvoja tuijottaa, selkeät piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Minua vauvat eivät vain tuijota, vaan ihan hihkuvat riemusta. Myös koirat tuijottavat ja heiluttavat häntäänsä ja tahtovat nuolaista kättäni. En tiedä mistä tuo käytös johtuu.
Oot hyvis.
Vauvat tuijottavat kauniita ihmisiä.
Asiantuntijat uskovat, että vauvat tuijottavat kauniita kasvoja. Vauvat eivät kuitenkaan vielä ole tietoisia sosiaalisesti hyväksytyistä kauneusihanteista, vaan heidän uskotaan tuntevan vetoa pehmeisiin, harmonisiin, pyöreisiin ja täyteläisiin muotoihin.
Tosin en ole pehmeä enkä pyörä tai täyteläinen enkä harmoninenkaan, mutta silti vauvat tuijottavat minua ja välillä hymyilevät. T:M47
Kaikkiahan ne minimaalisen aivokapasiteetin omaavat apinat tuijottavat.
Olet erikoisen ruma, siksi.