Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana tuo dokumentti pmmp - ei enää ikinä. Ihan itketti.

Vierailija
06.09.2025 |

Oli kyllä todella koskettava dokumentti. Hienoa, että avaavat rehellisesti tuota aikaa kun olivat nuoria.

Ei ole ollut helppo tie mutta näen kyllä kaksi upeaa vahva naista heissä. Arvostan. 

Kommentit (219)

Vierailija
181/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spice Girlseillähän ei ollut yhtään hyvää biisiä. Olivat vaan sellainen levy-yhtiön tuote.

Vierailija
182/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinnunen uskoo yhtyeellä itsellään olleen huomattavasti sananvaltaa siihen, minkälainen mielikuva bändistä syntyi aluksi esimerkiksi seksiaiheisella esikoissinglellä Rusketusraidat ja hyvin provosoivalla levynkannella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historian käsittelyssä ratsastetaan mielestäni kaksilla rattailla, koska siitä unohtuu tuo toinen puoli. Tussusensibiliteetti-sanalla olen viitannut nimenomaan esikoislevyn aikaiseen bändin brändäykseen, jossa on ollut mukana seksillä myymisen idea. En osaa pitää silloista sanavalintaani kyseenalaisena levyarvioissa edelleenkään, Kinnunen sanoo.

Vierailija
184/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olihan pmmp melkoista herutusta ja kiusoittelua

itse loivat imagonsa ja nyt keski-ikäisenä uhriudutaan

Hassua, en mä vaan naisena kokenut tuota aikoinaan herutteluna, vaan ennemminkin kapinana tai hauskanpitona.

Vierailija
185/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä oman elämänsä sankaria itsestään, eikä jostain vesipäistä :D

Vierailija
186/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä oot heti tussu, jos nuorena naisena haaveilet seksistä???

Vierailija
187/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas itketti!

Vierailija
188/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, en mä vaan naisena kokenut tuota aikoinaan herutteluna, vaan ennemminkin kapinana tai hauskanpitona.

nyt koet sen herutteluna kun "ajat muuttuneet"

Vierailija
189/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika naurettavaa uhriutua jostain 20 vuotta vanhasta sanasta

Vierailija
190/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt koet sen herutteluna kun "ajat muuttuneet"

En koe vieläkään. 

Vierailija
191/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä, että olen tainnut katsoa noista mainituista aikoinaan tuon Hyppönen ja Enbuske haastattelun ainakin. Monikohan katsojista piti sitä silloin loukkaavana, kun itse ainakin muistan tulkinneeni koko jutun lähinnä typeränä huumorina ja läpänheittona, jota ei kannata ottaa millään tasolla vakavasti, enkä lainkaan ymmärtänyt, että ne jutut saattoi oikeasti loukata/tai olleet tarkoitettuja loukkaamaan.

Vierailija
192/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan en ymmärrä mikä siinä Sannan ja Pinjan laulussa oli niin pahaa? Minusta näytti, että sanoittivat laulua uudestaan itseensä sopivaksi. Siis toinen lauloi omista raskausarvistaan ja toinen omasta syömisestään. Ei se vitsailu kohdistunut Miraan ja Paulaan. 

Mäkin odotin jotain kamalaa näiden juttujen perusteella. Ihan oli huumoria.

Vierailija
193/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK: Paula Vesala avautuu mielenterveysongelmistaan ambulanssi kiidätti suljetulle osastolle: lopetti lääkityksen, kun rahat eivät riittäneet

Päädyin lopulta ambulanssilla suljetulle osastolle. Olin siellä vajaan kuukauden, Vesala kertoo Suomen Kuvalehden haastattelussa.

no nyt ymmärrän...

Vierailija
194/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on se niin raskasta näillä miljonääreillä

ja korona vei keikat ja rahat

Koronarajoituksista älähtänyt Paula Vesala takoi jättitulot

Yksi eniten kulttuurialan ahdingosta ääntä pitäneistä on muusikko Paula Vesala. Vesalan omassa tilipussissa korona ei näkynyt. Vuonna 2020 Vesala kuittasi ansiotuloja 234281 euroa ja pääomatuloja 11448 euroa eli yhteensä 245729.

Vuonna 2019 Vesala tahkosi ansiotuloja huimat 257626 euroa.

Paulahan älähti muiden alalla olevien puolesta. Haastattelussa sanoi, ettei hänellä itsellään ole hätää, vaan muiden takia pitää asiasta meteliä tms.

Vierailija
195/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että olen tainnut katsoa noista mainituista aikoinaan tuon Hyppönen ja Enbuske haastattelun ainakin. Monikohan katsojista piti sitä silloin loukkaavana, kun itse ainakin muistan tulkinneeni koko jutun lähinnä typeränä huumorina ja läpänheittona, jota ei kannata ottaa millään tasolla vakavasti, enkä lainkaan ymmärtänyt, että ne jutut saattoi oikeasti loukata/tai olleet tarkoitettuja loukkaamaan.

ei ne loukannukaan mutta kun nykyaikana pitää kaikesta päästä uhriutumaan ja syyttämään miehiä

Vierailija
196/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monet vihaavat upeaa PMMP : tä koska nämä kertoivat totuuden joku raja biisillään

kaikki jotka hakkaavat kumppaniaan lopputtomiin on oikeus tappaa ja se on totuus

"https://www.youtube.com/watch?v=_KvM_l1Z1UY

Myös väkivaltaiset naiset joita on vähintään yhtä paljon kuin miehiä?

Vierailija
197/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli dokumentin tärkein aihe on se että heidän muusikkia on arvosteltu, olisi pitänyt vain kehua ja mielistellä

Vierailija
198/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntui silloin että tämä liittyi jotenkin Raptorin Oi Beibi- biisiin, oli ikään kuin naisnäkökulma aiheeseen.

On mahfollista, että PMMP väärinymmärrettiin Suomessa vähän kuin Suomen t.A.T.u :ksi. Ja sehän duo esitti jotain tyttörakkausteemoja kouluouvut päällä. Siihen aikaan monilla miehillä oli lesboihin jotenkin fetissimäinen suhtautuminen. Tumputelleet liikaa elokuvien ääressä, todellisuudentaju hämärtyi kun tytöt lauloivat housujen ja paitojen heittämisestä.

Vierailija
199/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se niin raskasta näillä miljonääreillä

ja korona vei keikat ja rahat

Koronarajoituksista älähtänyt Paula Vesala takoi jättitulot

Yksi eniten kulttuurialan ahdingosta ääntä pitäneistä on muusikko Paula Vesala. Vesalan omassa tilipussissa korona ei näkynyt. Vuonna 2020 Vesala kuittasi ansiotuloja 234281 euroa ja pääomatuloja 11448 euroa eli yhteensä 245729.

Vuonna 2019 Vesala tahkosi ansiotuloja huimat 257626 euroa.

Paulahan älähti muiden alalla olevien puolesta. Haastattelussa sanoi, ettei hänellä itsellään ole hätää, vaan muiden takia pitää asiasta meteliä tms.

Eikös hän kuitenkin hakenut ja saanut itselleen koronatukea 100.000e "ansionmenetyksiin"? 

Vierailija
200/219 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinnunen uskoo yhtyeellä itsellään olleen huomattavasti sananvaltaa siihen, minkälainen mielikuva bändistä syntyi aluksi esimerkiksi seksiaiheisella esikoissinglellä Rusketusraidat ja hyvin provosoivalla levynkannella.

Provosoiva levynkansi? Miesrokkarit posaaranneet vastaavalla tavalla iät kaiket. Enemmän se ekan levyn kansi lainaa jostain punk-poseerauksista. Ei siinä mitään seksi-viittauksia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän