Ihana tuo dokumentti pmmp - ei enää ikinä. Ihan itketti.
Oli kyllä todella koskettava dokumentti. Hienoa, että avaavat rehellisesti tuota aikaa kun olivat nuoria.
Ei ole ollut helppo tie mutta näen kyllä kaksi upeaa vahva naista heissä. Arvostan.
Kommentit (280)
Typerä ja tylsä dokumentti. Lapsellisia esiintyjiä ja lapsellisia mielensäpahoittajia kumpikin. Voi voi, kyllä heidän tunteitansa on nyt niin kauheasti loukattu koko hoilotus uransa ajan. Osanotot vaan näille rääkyjille.
Aika noloa noi muistelot vanhoista haastatteluista. Ja kun nämä haastattelijat on vielä olemassa , elossa,,
niin luulis hävettävän !!
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa noi muistelot vanhoista haastatteluista. Ja kun nämä haastattelijat on vielä olemassa , elossa,,
Jep, olis kyllä hyvä, että ne kaikki, joilla on syytä hävetä, häpeäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tyttöjä, ( hävettävän) vaan kuka esitti typeriä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Liian avoimia olivat :((( Kaikkea ei oikeasti pidä kertoa
Tuota Miralle on käynyt varmasti kaikki nuo kähmimiset ja ukkojen lääppimiset.
Ja hänellä on kaikkea ikävää käynyt isän ja veljen kuolema. + tämä viimeisin kohu. Rakentuuko hänen kuvansa vain näiden tapahtumien kautta.
ja kylläpä oli sohvaperuna tyttelit oli nokkelia, ei kyllä naurattanut.
Paula ja Mira sortuivat itse aivan samaan mistä miehiä kritisoivat. Yhdessä kohtaa dokumenttia paljastavat naurunremakan kera että tulivat kuvanneeksi bändiin liittyvän sammuneen jäsenen sukukalleuksia ja Paula antaa ymmärtää että se oli ihan ok koska oli suhteessa. Sitä sitten nauroivat ja kommentoivat jopa kokoa. Kuvat oli teetetty ja Miran porukat olivat nähneet kuvat.
Miettikö kumpikaan missään vaiheessa miltä siitä jäbästä tuntui.
Miltä kuulostaisi jos 2 miestä kertoisi että olisivat kuvanneet bändikaverinsa (naisen) alapäätä ja kommentoisivat hekotellen genitaalien ulkonäköä vuonna 2025
Hämmentävää kuinka egosentristä on naisten oikeudentaju ja kukaan ei tunnu kiinnittävän huomiota heidän omaan käytökseen tätä bändikaveria kohtaan ja nyt ollaan siis vuodessa 2025 kun tämä tapahtuu dokumentissa kaiken kansan katsottavana.
Vierailija kirjoitti:
🧡
Ihan hyvä dokkari...paljastui samalla sekin ettei Mira osaa laulaa! Toki se ei ollut mulle mitään uutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä miten paljon pmmp naisia on seksualisoitu, tämä on itselläni mennyt täysin ohi, kun olin itse n. 15-vuotias rusketusraidat-aikoihin. Jopa itse sen ikäisenä tajusin, että he ovat ESIINTYJIÄ ja rusketusraidoissa nämä vihjailevat sanoitukset on HUUMORIA ja TARKOITUKSELLA provosointia. Eivätkä he koskaan edes pukeutuneet erityisen huomiota herättävän paljastavasti. Siitä sen huomaa, että ei ole väliä mitä laitat päällesi niin lokaa saat silti vain olemalla nuori nainen.
Ja muutenkin, miksi naisartistit aina saavat kuraa niskaan siitä, jos joku muu tekee heille biisejä? Miksei tätä nosteta miesartistien kohdalla koskaan tikun nokkaan? Ei kaikki miesartistit tee omia kappaleitaan. Paula ja Mira ovat sitä paitsi aina osallistuneet omien biisiensä tekoon, ainakin sanoituksiin. Ja myöhemmin Paula onkin keskittynyt enemm
onhan nykynuorissa tosi paljon läskejä, energiajuomaa pepsimaxia ja peukkua
Vierailija kirjoitti:
SK: Paula Vesala avautuu mielenterveysongelmistaan ambulanssi kiidätti suljetulle osastolle: lopetti lääkityksen, kun rahat eivät riittäneet
Päädyin lopulta ambulanssilla suljetulle osastolle. Olin siellä vajaan kuukauden, Vesala kertoo Suomen Kuvalehden haastattelussa.
no nyt ymmärrän...
Saako osastolle kuukaudeksi suljettua kutsua mielisairaaksi?
Muistaako kukaan kuinka tytöt itse käyttäytyivät vuosituhannen alussa? Ei ehkä kaikki kestä heilläkään päivänvaloa.
Tämän dokumentin loppupuoli oli järkyttävä !
Ihmettelen , ettei keltainen lehdistö ole revitellyt noilla asioilla . Eivätkö ole jaksaneet katsoa loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä miten paljon pmmp naisia on seksualisoitu, tämä on itselläni mennyt täysin ohi, kun olin itse n. 15-vuotias rusketusraidat-aikoihin. Jopa itse sen ikäisenä tajusin, että he ovat ESIINTYJIÄ ja rusketusraidoissa nämä vihjailevat sanoitukset on HUUMORIA ja TARKOITUKSELLA provosointia. Eivätkä he koskaan edes pukeutuneet erityisen huomiota herättävän paljastavasti. Siitä sen huomaa, että ei ole väliä mitä laitat päällesi niin lokaa saat silti vain olemalla nuori nainen.
Ja muutenkin, miksi naisartistit aina saavat kuraa niskaan siitä, jos joku muu tekee heille biisejä? Miksei tätä nosteta miesartistien kohdalla koskaan tikun nokkaan? Ei kaikki miesartistit tee omia kappaleitaan. Paula ja Mira ovat sitä paitsi aina osallistuneet omien biisiensä tekoon, ainakin sanoituksiin. Ja myöhemmin Paula onkin keskittynyt enemmänkin säveltämiseen.
Mui
Ei tosiaan tarvitse olla kuin 1970-luvulla syntynyt, niin sekä naisilla että miehillä menee misogynia ohi. Tosi moni 70-luvulla syntynyt nainen haluaa olla hyvä jätkä. Niistä on hienoa olla porukan ainut nainen jne. Näin 80-luvulla syntyneenä en vaan voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää musasta, en jäsenistä ja olen itse kohta 50v nainen. Kumma kyllä en ole juurikaan kohdannut urallani tai elämässäni samanlaisia ongelmia miesten kanssa ja armeijakin tuli ekojen naisten seassa suoritettua
Näitä 70-luvulla syntyneitä hyviä jätkiä riittää. Ovat aivan onnessaan, kun ovat ainoita naisia miesporukassa. Ja harrastuksetkin valitaan sen mukaan. Ovat täysin sokeita misogynialle. Tämä koskee kyllä miehiäkin. Siksi en deittailisi itseäni vanhempaa ukkoa. T: milleniaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡
Ihan hyvä dokkari...paljastui samalla sekin ettei Mira osaa laulaa! Toki se ei ollut mulle mitään uutta...
Niin siellä oli yksi kipale, joka ei kolahtanut. Laulu jolla ei ollut tuottajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän dokumentin loppupuoli oli järkyttävä !
Ihmettelen , ettei keltainen lehdistö ole revitellyt noilla asioilla . Eivätkö ole jaksaneet katsoa loppuun.
Onko tyttöjenkään käyttäytyminen ollut niin puhtoista kun antavat ymmärtää. Olivat hyvinkin suoria suustaan eikä aina niin korrekteja. Vai onko se eri asia.
Vaikka aiempina vuosina esim. toimittajien käytös ei ole ollut korrektiudeltaan samanlaista kuin nykyään, on silti hieman kummaa, että PMMP ottaa näin raskaasti nuo menneet - kuitenkin viihdeohjelmissa olleet huumorilla heitetyt jutut. He olivat omien sanojensa mukaan anarkisteja, heidän biiseissä kiroiltiin, kehotettiin ottamaan vaatteet pois ja näyttämään rusketusraitoja - ko. videolla he riisuivat alusvaatteensa ja meno oli muutenkin aika epäkonservatiivista. Sitten jos haastattelija(t) lähtee mukaan menoon ja kyselee sen mukaisia, loukkaannutaan ja sanotaan sitä häirinnäksi ja naisvihaksi jne.
Vähän sama kuin jos joku hertoo härskin vitsin ja itse nauraa sille, mutta sitten toinen kertoo perään samanlaisen, niin se onkin ahdistavaa. Eli hieman "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"-osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aiempina vuosina esim. toimittajien käytös ei ole ollut korrektiudeltaan samanlaista kuin nykyään, on silti hieman kummaa, että PMMP ottaa näin raskaasti nuo menneet - kuitenkin viihdeohjelmissa olleet huumorilla heitetyt jutut. He olivat omien sanojensa mukaan anarkisteja, heidän biiseissä kiroiltiin, kehotettiin ottamaan vaatteet pois ja näyttämään rusketusraitoja - ko. videolla he riisuivat alusvaatteensa ja meno oli muutenkin aika epäkonservatiivista. Sitten jos haastattelija(t) lähtee mukaan menoon ja kyselee sen mukaisia, loukkaannutaan ja sanotaan sitä häirinnäksi ja naisvihaksi jne.
Vähän sama kuin jos joku hertoo härskin vitsin ja itse nauraa sille, mutta sitten toinen kertoo perään samanlaisen, niin se onkin ahdistavaa. Eli hieman "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"-osastoa.
Koska tällä saadaan nyt otsikoita ja keskustelua joka takaa enemmän yleisöä keikoille.
Tää esiintyjä pari yrittää vain ansaita rahaa tavalla tai toisella. Vaikka rahaa on vaikka kuinka paljon. Läpinäkyvää pöhlöä toimintaa.
Todellä sälittävää julkisuuden hakua. Keksittyjä seksijuttuja että saadaan kohua aikaan. Ei jatkoon.
Liian avoimia olivat :((( Kaikkea ei oikeasti pidä kertoa