Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla suhteessa jossa joutuisit olemaan koko ajan pärjäävä ja itsenäinen?

Vierailija
06.09.2025 |

Mies ei kykenisi osoittamaan minkäänlaista huolenpitoa, ottamaan tilanteita haltuun tai kannattelemaan. 

Ei olisi kalliota johon nojata huonona/vaikeana hetkenä. 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista naisista on tuollaisessa suhteessa. Lisäksi kannattelevat sitä miestä ja pitävät sen itsetuntoa kasassa teipillä.

Kyllä kai nainen voi kannatella miehen itsetuntoa ja antaa tälle arvostusta, jotta hän voi puolestaan tarjota turvaa naiselle naisen asettamien odotusten täyttäjänä.

Mies haluaa naisen arvostusta ja kunnioitusta. Tätä ei tietysti mies ei saa, jos ei ole arvostettava ja kunnioitusta ansaitseva. Ja nainen kai haluaa miehen rakkautta huolenpidon kautta ilmaistuna?

Perhe kai on yhteistyötä, jossa tehdään työtä vastavuoroisesti hyvinvoinnin mahdollistamiseksi molemmille ja mahdollisesti tulevien lasten pesän rakentamisessa kaikilla elämän osa-alueilla?

m50+

Miksi kuvittelet naisen haluavan eri asioita kuin mies?

Miehet on itsekkäitä paskoja. Ainut mitä niiltä saa on huono muna tai nyrkki. Kunnioitus, hah!

Vierailija
22/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Kun tuollaisen miehen kanssa se ei tosiaan ole pelkästään itsestä huolehtimista, vaan lisäksi se mies kaipaa huolenpitoa kuin lapsi. Ja vastineeksi ei saa oikein yhtään mitään, ei edes suunnilleen kuuntelemista jos itsellä on huolia, ei mitään. Miehet vapaamatkustaa parisuhteissa.

Me naiset asetamme riman miehillä siihen kohtaan, mihin kuka tahansa naispuolinen ystävä yltää vasemmalla kädellä; että välittäisi, kuuntelisi, eläisi mukana iloissa ja suruissa ym. Miehiltä ei vaadita kuin että ilmestyvät paikalle välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista naisista on tuollaisessa suhteessa. Lisäksi kannattelevat sitä miestä ja pitävät sen itsetuntoa kasassa teipillä.

Kyllä kai nainen voi kannatella miehen itsetuntoa ja antaa tälle arvostusta, jotta hän voi puolestaan tarjota turvaa naiselle naisen asettamien odotusten täyttäjänä.

Mies haluaa naisen arvostusta ja kunnioitusta. Tätä ei tietysti mies ei saa, jos ei ole arvostettava ja kunnioitusta ansaitseva. Ja nainen kai haluaa miehen rakkautta huolenpidon kautta ilmaistuna?

Perhe kai on yhteistyötä, jossa tehdään työtä vastavuoroisesti hyvinvoinnin mahdollistamiseksi molemmille ja mahdollisesti tulevien lasten pesän rakentamisessa kaikilla elämän osa-alueilla?

m50+

Yhtä lailla nainen haluaa miehen arvostusta ja kunnioitusta. Ei ole mitään järkeä, jos toinen kunniottaa toista, mutta häntä itseään ei kunnioiteta. Sellainen ei toimi.

Vierailija
24/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa olla minun tapaani erittäin ratkaisukeskeinen, voimakkaasti toiminnallinen eikä välttämättä ymmärrä vihjailuja ym diibadaabaa vaikka kuinka olisi tukkaa avattu ja tuijoteltu silmiin, eli toimii pienimmästäkin rasahsuksesta ainakin omasta mielestään naisen parhaaksi. Tällöin älä koskaan anna ymmärtää mitään piilomerkityksillä ja verbaalisesti kiellä tai käske selkeästi. On sanottava päin näköä laitahan äijä auto kuntoon tai hanki uutta sitä sun tätä kampetta, muuten mies tekee nopean ratkaisun ja ostaa ensimmäisestä (väärin)tulkinnastaan sen naiselta puuttuvan moottorisahan tai alu-tikkaat. 

Onhan se mies nyt ihan läpeensä daiju jos autossa on vikaa ja se ratkaisee ongelman ostamalla moottorisahan. Jotain vastuuta nyt siitä omasta toiminnasta.

Jos naiseni haluaa moottorisahan, niin ostan hänelle moottorisahan.

Vierailija
25/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa olla minun tapaani erittäin ratkaisukeskeinen, voimakkaasti toiminnallinen eikä välttämättä ymmärrä vihjailuja ym diibadaabaa vaikka kuinka olisi tukkaa avattu ja tuijoteltu silmiin, eli toimii pienimmästäkin rasahsuksesta ainakin omasta mielestään naisen parhaaksi. Tällöin älä koskaan anna ymmärtää mitään piilomerkityksillä ja verbaalisesti kiellä tai käske selkeästi. On sanottava päin näköä laitahan äijä auto kuntoon tai hanki uutta sitä sun tätä kampetta, muuten mies tekee nopean ratkaisun ja ostaa ensimmäisestä (väärin)tulkinnastaan sen naiselta puuttuvan moottorisahan tai alu-tikkaat. 

Onhan se mies nyt ihan läpeensä daiju jos autossa on vikaa ja se ratkaisee ongelman ostamalla moottorisahan. Jotain vastuuta nyt siitä omasta toiminnasta.

Jos naiseni haluaa moottorisaha

Eihän nyt ollut siitä kyse vaan siitä että sulle pitää sanoa, että laitahan äijä auto kuntoon. Mikset tee sitä sanomatta?

Vierailija
26/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni molempien kuuluu olla toistensa turva ja peruskallio. Molempien on hyvä osata olla itsenäisiä mutta kuitenkin viihtyä paljon yhdessä. 

Näinhän se kuuluisi olla vaan totuus on toinen.

Vierailija
27/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla suhteessa kynnysmaton kanssa, Petteri.

Vierailija
28/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi minun pitäisi olla mieheen ripustautuva olio?

Vierailija
29/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on tullut perheen johtajia.

Vierailija
30/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tällaisessa suhteessa.

Vierailija
31/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko se on olla pärjäävä ja itsenäinen, koska muuta vaihtoehtoa ei ole. Suomalainen mies ei useinkaan ole kallio vaan suo. Sinne uppoaa kaikki naisenkin aika, energia ja raha. 

Vierailija
32/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ilmeisimmin näköjään pystyn.

N52

Vierailija
33/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat ehkä aina olleetkin sitä.

Vierailija
34/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Voihan sitä yksinkin pärjätä. 

35/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se omalla kohdallani olis silloin mikään parisuhde. Olen itse ihminen johon voi luottaa ja nojata, ja suhteessa koetan nostaa toista ja olen huolehtivainen. Vähennän myös murhetaakkaa pyytämättä, kuten hoidan asioita ihan vain siksi ettei toisen tarvitse miettiä. Jos en ikinä voisi luottaa toiseen edes kriisissä, niin mikä suhde se sitten on? Itsenäinen osaan olla yksinkin, parisuhteelta odotan kahden ihmisen luovan osiaan vahvemman yksikön.

Muut saa elää millaisissa suhteissa heille sopii, minulle sopii vain tämä.

Vierailija
36/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suhteessa oleminen on yhteispeliä. Niin että 1+1 on lopulta enemmän kuin kaksi. Muussa tapauksessa olen täysin onnellinen ilman vakavaa suhdetta. 

Vierailija
37/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnostani itsenäinen ja pärjäävä. Ollut teinistä saakka. Enkä koe, että minun olisi PITÄNYT olla (no emotionaalisesto ehkä, valitettavasti), mutta ei ole ikinä ollut tilannetta, että vanhemmat eivät olisi huolehtineet meistä. Halusin silti pitää huolen omista asioistani, viettää öitä yksin kotona ja olla itsenäinen. Suhteessa kaipaan kuitenkin pientä huolenpitoa, vaikka kenenkään holhottavaksi en ikinä tulekaan heittäytymään. Koska en halua.

Vierailija
38/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnostani itsenäinen ja pärjäävä. Ollut teinistä saakka. Enkä koe, että minun olisi PITÄNYT olla (no emotionaalisesti ehkä, valitettavasti), mutta ei ole ikinä ollut tilannetta, että vanhemmat eivät olisi huolehtineet meistä. Halusin silti pitää huolen omista asioistani, viettää öitä yksin kotona ja olla itsenäinen. Suhteessa kaipaan kuitenkin pientä huolenpitoa, vaikka kenenkään holhottavaksi en ikinä tulekaan heittäytymään. Koska en halua.

Vierailija
39/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesarilla 😇

Vierailija
40/95 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat aina olleet perheen johtajia. Mieshän on perinteisesti maksanut perheen kuluista korkeintaan puolet eikä kantanut päävastuuta sen enempää lapsista kuin kodistakaan. Millä näytöillä sellainen olisi perheen pää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä