Kimmo Kiljusen sanomisista ymmärtää kaiken mikä perinteisessä miehisessä ajattelussa on niin totaalisesti vikana
-Itseoikeutettu naisen ulkonäön arvostelu aivan käsittämättömällä tavalla,
-Naisen jokin itseensä kohdistuva tekeminen koetaan henkilökohtaisena loukkauksena vaikkei liity mieheen mitenkään eikä olla edes suhteessa,
-Oli kuitenkin aiemmin suhteessa, täysin autonomiseen itsenäiseen naiseen, mutta ei kykene siihen suhtautumaan muuten kuin ylistämällä alistamalla ja paljastamalla sen iänikuisen "minä sain häneltä" teeman joka näillä 7-kymppisillä toistuu AINA (Danny, Vesku etc. kaikki tuoneet julki keiltä kaikilta tuli elämässä saatua, )
Voi oksennus mikä tuulahdus menneiden vuosikymmenten setien ajattelusta, ja luojan kiitos minulla ei ole "omaa Kiljusta" kotona.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
"[Parhaat miehet] peittävät mieheytensä ja varsinkin sen seksuaalisen käytöksensä"
Onpa todella, todella hämmentävä puheenvuoro. Oletko ehkä aseksuaali?
Minä olen hyvin seksuaalinen ja minulla on tuollainen mies, joka ei jauha seksistä saati tuijottele naisia. Miehekäs hän kyllä mielestäni on, en ole varma mitä lainaamasi tarkoitti siinä kohtaa... Mutta siis, oma mieheni on kiihottava nimenomaan siksi, ettei ole tehnyt itsestään jutuillaan kuin jotain limaista setämiestä alikehittyneen teinipojan aivoilla. Että ei tarvi olla aseksuaali jos ei halua kuunnella näitä ällöttäviä, halun latistavia juttuja. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten tällaiset tyypit Kiljunen, Panu Rajala jne. hullaantuu vahvoihin, värikkäisiin tai ainakin näkyviin naisiin, mutta sitten sitä tilannetta eli naista halutaan "hallita" eikä nainen saisikaan enää olla sellainen mihin hullaannuttiin. Pahimmillaan alkaa täysi alaspainaminen ja vähättely. Parisuhdehelvetti.
Se on sen naisen ongelma, jos jää sellaiseen parisuhteeseen. Tosinainen vetää miestä turpaan, jos tämä yhtään yrittää mitään alistamista.
Tai ampuu sen miehen pään tohjoksi 😁
Ei naiset osaa aseita käyttää, kun eivät uskalla mennä edes armeijaan opettelemaan ihmisen tappamista. Armeijan käynyt mies puolestaan on kylmäverinen tappokone.
Tulee ihan mun isä mieleen. Naisessa tärkeintä oli hänen mielestään isot tissit. Oli muutenkin kova sovinisti, jolle naiset olivat toisen luokan kansalaisia. Oli syntynyt 30-luvulla.
Ihan perinteistä settiä jossa naisen pitää olla miehen hallinnassa. Jos sitä naista on jumaloitu ja sen menettää niin nainen pitää mitätöidä jottei miehen ego saa säröä. Sillä miehen ego on aina ykkösenä.
Moni nainen käyttää koko elämänsä parisuhteessa miehensä egon pönkittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"[Parhaat miehet] peittävät mieheytensä ja varsinkin sen seksuaalisen käytöksensä"
Onpa todella, todella hämmentävä puheenvuoro. Oletko ehkä aseksuaali?
Minä olen hyvin seksuaalinen ja minulla on tuollainen mies, joka ei jauha seksistä saati tuijottele naisia. Miehekäs hän kyllä mielestäni on, en ole varma mitä lainaamasi tarkoitti siinä kohtaa... Mutta siis, oma mieheni on kiihottava nimenomaan siksi, ettei ole tehnyt itsestään jutuillaan kuin jotain limaista setämiestä alikehittyneen teinipojan aivoilla. Että ei tarvi olla aseksuaali jos ei halua kuunnella näitä ällöttäviä, halun latistavia juttuja. -eri
Siis eihän heteromieheys ja heteroseksuaalisuus ole huonoa käytöstä. Se on kylläkin silti naisen himoa. Himo taas on luonnollinen ja hauska asia - molemmille sukupuolille. Aseksuaali on tässä poikkeus, mutta erittäin harvalla aseksuaalillakaan seksuaalisuus on pyöreä 0. Koko maassa tällaisia henkilöitä on tilastollisesti ehkä 5.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan mun isä mieleen. Naisessa tärkeintä oli hänen mielestään isot tissit. Oli muutenkin kova sovinisti, jolle naiset olivat toisen luokan kansalaisia. Oli syntynyt 30-luvulla.
Se, että mies haluaa, että nainen on naisellinen, ei tee miehestä sovinistia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä ei ole mitään outoa, että 80-vuotias mies panee 20-vuotiaan naisen paksuksi. F1-pomo Bernie Ecclestone tuli isäksi 89-vuotiaana, eikä siinä ole mitään luonnotonta tai luonnonvastaista.
Ei ole ei. Kumma, miksi työtön putkimies ei pysty samaan edes 59 vuotiaana. Onhan hän sentään kolmekymmentä vuotta nuorempi. 🤔
Seksuaalisen halun ilmaisu ei koskaan ole moraalitonta, vaan päinvastoin rehellistä.
Osa täällä puhuu kuin seksi-ilmaisun pitäisi olla erittäin lasinsiruilla kävelevää tai jopa salattua.
Vain pelkuri pelkää seksin voimaa. Sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten tällaiset tyypit Kiljunen, Panu Rajala jne. hullaantuu vahvoihin, värikkäisiin tai ainakin näkyviin naisiin, mutta sitten sitä tilannetta eli naista halutaan "hallita" eikä nainen saisikaan enää olla sellainen mihin hullaannuttiin. Pahimmillaan alkaa täysi alaspainaminen ja vähättely. Parisuhdehelvetti.
Se on sen naisen ongelma, jos jää sellaiseen parisuhteeseen. Tosinainen vetää miestä turpaan, jos tämä yhtään yrittää mitään alistamista.
Väkivalta ei järkevä ratkaisu. Paitsi jos akka nalkuttaa jatkuvasti, niin onhan sitä jotain tehtävä, että turpa menee tukkoon.
Kyllä mä sun turvan hakkaisin tukkoon aika nopeasti. Itse olet akkasi valinnut, varmaan samaa tasoa kuin sinä ressukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä ei ole mitään outoa, että 80-vuotias mies panee 20-vuotiaan naisen paksuksi. F1-pomo Bernie Ecclestone tuli isäksi 89-vuotiaana, eikä siinä ole mitään luonnotonta tai luonnonvastaista.
Ei ole ei. Kumma, miksi työtön putkimies ei pysty samaan edes 59 vuotiaana. Onhan hän sentään kolmekymmentä vuotta nuorempi. 🤔
Putkimiehet nyt harvemmin on työttömänä. Humanistimaisterimies on sitä kyllä hyvin useinkin.
Seksuaalisuuden vastustajat on äkkiä putsattu geenipoolista.
Naiset ei kyllä ymmärrä huumoria lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisen halun ilmaisu ei koskaan ole moraalitonta, vaan päinvastoin rehellistä.
Osa täällä puhuu kuin seksi-ilmaisun pitäisi olla erittäin lasinsiruilla kävelevää tai jopa salattua.
Sä oot nyt missannut jutun pointin 100%
Vierailija kirjoitti:
Vain pelkuri pelkää seksin voimaa. Sukupuolesta riippumatta.
Tämä selittää miksi suomalainen mies on niin surkea sängyssä verrattuna venäläiseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kyllä ymmärrä huumoria lainkaan.
Sama pätee miehiin.
Seksuaali-ihminen on aina valmis seksiin. Tämä ei ole moraalikysymys vaan tieteellinen löydös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta ei järkevä ratkaisu. Paitsi jos akka nalkuttaa jatkuvasti, niin onhan sitä jotain tehtävä, että turpa menee tukkoon.
Kyllä mä sun turvan hakkaisin tukkoon aika nopeasti. Itse olet akkasi valinnut, varmaan samaa tasoa kuin sinä ressukka.
Pyh! Pelkkää puhetta vain. Me toiminnan miehet nauramme moisille vosuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ampuu sen miehen pään tohjoksi 😁
Ei naiset osaa aseita käyttää, kun eivät uskalla mennä edes armeijaan opettelemaan ihmisen tappamista. Armeijan käynyt mies puolestaan on kylmäverinen tappokone.
Ampumaan voi jokainen opetella. Ei siihen armeijaa tarvita.