Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti suhteen mutta pitää yhteyttä

Vierailija
06.09.2025 |

Miesystävä lopetti vuoden kestäneen suhteemme. Syinä tai tekosyinä oli ajanpuute ja se ettei tuntenut minua kohtaan niin syvästi kuin olisi halunnut. Arvostaa minua ja meillä oli hyvä suhde, jäi ikävöimään asioita meidän suhteesta. Olen ihan puulla päähän lyöty. En osaa nähdä elämää ilman häntä, ja pysymme ystävinä. Minä olen se jolle hän kuitenkin raportoi arjen asioita, kertoo mm. lapsen sairastumisesta. Itse olen häneen yhteydessä jos on oikeasti jotain asiaa. En kerro arkisia asioita, koska mielestäni hän teki selväksi että suhde ei jatku niin miksi ne hänelle kuuluisi. Mitä hänen toimintansa kertoo? Pitääkö minua varalla (seksiä ei kyllä tule minulta saamaan) vai haluaako kuitenkin olla kanssani? 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että hän pitää sinua ystävänä, jolle haluaa jakaa kuulumisiaan. Ja todennäköisesti hän olisi valmis kuuntelemaan myös sinun kuulumisiasi, jos haluaisit niitä hänelle kertoa.

Jos ei ole kumppania, on ihan normaalia haluta jakaa arkisia juttuja jonkun kanssa. Joku juttelee arkikuulumiset työpaikalla työkavereille, joku soittaa äidille, kolmas juttelee ystävälle.

Jos jommalla kummalla on vielä tunteita jäljellä, noi ystävinä pysymiset harvoin toimii, viimeistään siinä vaiheessa sattuu kun toinen alkaa tapailla jotain uutta. Jos itsellä on sellainen fiilis, että yhteydenpidosta tulee kurja olo, ei sitä kannata jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan