Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehteleva ihminen

Vierailija
06.09.2025 |

Onko se joillekkin jokin pakkomielle vai mikä laittaa ihmisen valehtelemaan.On maininnut et hänestä on mukava valehdella.Kuuntelen joskus kun puhelee ihmisille, laittaa niin paljon muutoksia tarinaan minkä pystyy.

Liki seitsemänkymppinen ja paukuttaa soopaa minkä ehtii.

Tarkemmin mietittiny älyttömän pelokas, kyyninen, katkera, kateellinen ym.

Mielistelevä joka on aivan huipussaan kun kohtaa jonkun.

Saattaa tervehtiä oikein ylikorostuneesti Heiiiiii ja samaan aikaan sihistä haista p......

Ihme tyyppi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sen näkee ihmisestä kovin äkkiä ken on aito ja lämmin ihminen.

Jo katse kertoo paljon sekä eleet, ilmeet.

Itseni seurassa lieroilla on hankala olla koska he paljastuvat.

Vierailija
2/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vaikuttaa karu lapsuus.Valtaisa pätemisen tarve.

Kerroppas jokin tarina niin hänelle moinen on tapahtunut tuplasti pahemmin ja totuus on että niin ei ole käynyt.

Kovaati viljelee  narsisti sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti paljon valehtelevat ihmiset saavat siitä jotakin nautintoa, kun joku heidän valheensa menee läpi toiselle. Olen seurustellut kahden valehtelijan kanssa ja analysoinut heidän toimintaansa ja toiminnan syitä aika paljon. Usein valehtelu liittyy myös johonkin persoonallisuushäiriöön. 

Vierailija
4/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttu valehtelee päästäkseen hankalasta tilanteesta pois. 

Vierailija
5/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti paljon valehtelevat ihmiset saavat siitä jotakin nautintoa, kun joku heidän valheensa menee läpi toiselle. Olen seurustellut kahden valehtelijan kanssa ja analysoinut heidän toimintaansa ja toiminnan syitä aika paljon. Usein valehtelu liittyy myös johonkin persoonallisuushäiriöön. 

Moni tuollaisista on persoonallisuushäiriöinen tai ilmentää vahvasti sitä käytöksessään.

Vierailija
6/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijat ovat niin hölmöjä, että eivät tietenkään muista mitä edellisellä kerralla valehtelivat. Kun heitä muistuttaa siitä, menevät ihan hämilleen.

Vierailija
7/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet itse valehtelija ja projisoit omaa epäluotettavuuttasi toiseen. Mua pidetään monesti valehtelijana ja ihmiset ei usko mitä sanon. :( kaikki on kumminkin totta. Varmaan oma hiljaisuuteni ja epävarmuuteni saa toiset luulemaan että valehtelen. 

Vierailija
8/8 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on kokemusta valehtelusta seurustelusuhteessa. Kaksi miestä, arvelen että molemmilla persoonallisuushäiriö, toinen jopa psykopaatti. Molemmilla valehtelu oli hyvin automaattista. He valehtelivat aina, kun siitä oli heille vähänkin hyötyä. Minulla oli huono säkä tavata nämä miehet peräkkäin. Olin edellisen seurustelun järkyttämä pitkään ja kun tapasin uuden miehen, kerroin hänelle kauhukokemuksistani tämän edellisen miehen kanssa. Niinpä sitten tämä uusikin mies osoittautui patologiseksi valehtelijaksi. 

Toinen miehistä oli huomattavan älykäs, arvelen. Toinen ei. Kummallista oli, että nämä miehet eivät jotenkin olleet tajuavinaan, että valehtelu vaikutti suhteeseen. Mutta joo, he eivät olleet nomaaleja, vaan vähintäänkin narsisteja. Ja katkeria naisille.