Mies haluaa jättäytyä kotirouvaksi
Tässä pitäisi yksin kantaa taloudellinen vastuu. Olen hyvin toimeentuleva, mutta onko tämä nyt ihan oikein?
Kommentit (64)
Lainaus ei taas toimi. Kirjoittajalle 59.
Kotona oleva voi toki vaatia mitä haluaa. Sanon vaan "joo joo" ja jatkan entiseen malliin. Ainahan ne miehet jotain vinkuu. Jos jatkuu, niin sanon, ettei huvita mitään tehdä, kun mies aina nalkuttaa asiasta. Ja takaisin sohvalle odottamaan palvelua.
Lomapyyntöihin voi vastata ettei rahaa ole ja syyllistää koti-isää asiasta. Olisihan sitä rahaa lomiin muuten, mutta kun sinä istut kotona kaikki päivät tekemättä mitään...
Mitään eläkkeitä en rupea miehelle maksamaan, kun eihän miehetkään kotiäideille.
Vierailija kirjoitti:
Anna jäädä. Miksi siitä pitäisi vääntää joku ongelma?
Kotirouva hän tosin ei ole, hän on koti-isä.
Kotirouvuus on elämäntapa, joka ei katso sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen järjestely toimii ainakin meillä. Mies hoitaa kodin, ruuanlaiton, siivouksen, puutarhanhoidon, nikkarointihommat, lapsen, jne. On aivan mahtavaa tulla raskaan työpäivän jälkeen valmiiseen pöytään ja siistiin kotiin. Päädyimme tällaiseen ratkaisuun, koska olimme molemmat aivan täysin puhki arjen pyörittämisestä. Nyt homma toimii kuin rasvattu:D
Näin. Ja seksikin sujuu, toisin kuin exän kanssa, joka ikäväkseen oli kolmivuorotyössä. Ei auttanut silloin edes se että itse oli työttömänä kotona, kun ei se mitään jaksanut. Sitten taas kun oltiin molemmat töissä, ei jaksanut kun kotihommat jäi edelleen mulle. Tämä toimii hyvin, että mies häärii kotona, mä töissä ja työpäivän jälkeen voi perheillä, lepäillä ja illan tullen nussia kuin eläimet (mutta hiljaa, ettei lapset herää...).
Ihan hyvän alun elämälleni sain. Ihan normaalipainoinen olen ja töissä hyväpalkkaisessa työssä.
Sinä se tyhmältä tunnut kun joka toisessa viesissä muista haukut.