Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa jättäytyä kotirouvaksi

Vierailija
06.09.2025 |

Tässä pitäisi yksin kantaa taloudellinen vastuu. Olen hyvin toimeentuleva, mutta onko tämä nyt ihan oikein?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua.

Miten ihmeessä olen onnistunut kasvamaan aikuiseksi kun minulla oli juuri noin lapsuduessani että äiti kävi töissä ja isä oli kotona pitämässä huolta kodista ja minusta. Äiti lähti takaisin työelämään kun aloin syömään kiinteää ruokaa ja isä jättäytyi pois töistä. Isältä puuttuu kohtu ja rinnat, joten ei millään olisi voinut pitää minusta huolta kun eihän se nyt millään voi onnistua.

Niin kyllähän se ihminen kasvaa lehmänmaidollakin. Tyhmäksi. Ja koirasapinatkin osaavat syöttää varastamilleen poikasille esim. pullaa. Ja heistä tulee sitten sairaalloisen ylipainoisia ja tunnevammaisia. 

Ihan hyvän alun elämälleni sain. Ihan normaalipainoinen olen ja töissä hyväpalkkaisessa työssä. 

Sinä se tyhmältä tunnut kun joka toisessa viesissä muista haukut.

Vierailija
62/64 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei taas toimi. Kirjoittajalle 59. 

Kotona oleva voi toki vaatia mitä haluaa. Sanon vaan "joo joo" ja jatkan entiseen malliin. Ainahan ne miehet jotain vinkuu. Jos jatkuu, niin sanon, ettei huvita mitään tehdä, kun mies aina nalkuttaa asiasta. Ja takaisin sohvalle odottamaan palvelua. 

Lomapyyntöihin voi vastata ettei rahaa ole ja syyllistää koti-isää asiasta. Olisihan sitä rahaa lomiin muuten, mutta kun sinä istut kotona kaikki päivät tekemättä mitään...

Mitään eläkkeitä en rupea miehelle maksamaan, kun eihän miehetkään kotiäideille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna jäädä. Miksi siitä pitäisi vääntää joku ongelma?

Kotirouva hän tosin ei ole, hän on koti-isä.

Kotirouvuus on elämäntapa, joka ei katso sukupuolta.

Vierailija
64/64 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen järjestely toimii ainakin meillä. Mies hoitaa kodin, ruuanlaiton, siivouksen, puutarhanhoidon, nikkarointihommat, lapsen, jne. On aivan mahtavaa tulla raskaan työpäivän jälkeen valmiiseen pöytään ja siistiin kotiin. Päädyimme tällaiseen ratkaisuun, koska olimme molemmat aivan täysin puhki arjen pyörittämisestä. Nyt homma toimii kuin rasvattu:D

Näin. Ja seksikin sujuu, toisin kuin exän kanssa, joka ikäväkseen oli kolmivuorotyössä. Ei auttanut silloin edes se että itse oli työttömänä kotona, kun ei se mitään jaksanut. Sitten taas kun oltiin molemmat töissä, ei jaksanut kun kotihommat jäi edelleen mulle. Tämä toimii hyvin, että mies häärii kotona, mä töissä ja työpäivän jälkeen voi perheillä, lepäillä ja illan tullen nussia kuin eläimet (mutta hiljaa, ettei lapset herää...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä