HS: Vasemmiston Anna Kontula paljastaa olleensa alaikäinen seksityöntekijä - Kimmo Kiljuselta erikoinen kommentti
Siis tämä on jo aivan käsittämätöntä touhua. Suomessa kansanedustaja voi tulla ulos kirjan kanssa, jossa kehuskelee tehneensä seksityötä 16-vuotiaana, ja samaan aikaan meille muille paasataan moraalista ja tasa-arvosta. Miten on mahdollista, että vasemmiston edustaja, joka saa meidän verorahoilla palkkaa, myy avoimesti julkisuudessa tarinoita tylsistä panoista ja politisoituu vielä kommunistina eduskunnassa? Ja SDP:n konkari-Kiljunen kommentoi asiaa kuin olisi joku iso vitsi. Tämä on suora sylkäisy tavallisten perheiden arvojen päälle.
Onko tämä sitä, mitä politiikka nykyään on että nuoruuden prostituutiolla ja intiimeillä yksityiskohdilla kerätään näkyvyyttä ja kannatusta? Jos sama olisi ollut jonkun perussuomalaisen taustalla, hänet olisi lynkattu mediassa yhdessä yössä. Mutta vasemmistolle annetaan vapaat kädet vaikka kuinka rikkoa tabuja ja loukata kansan moraalia. Ja juuri sama porukka jaksaa paasata naisten oikeuksista ja sukupuolten tasa-arvosta, vaikka tässä on kysymys alaikäisen hyväksikäytöstä ja rahalla pelaamisesta. Eikö tässä mene jo raja?
Kommentit (2221)
Ettekö tajua, Kommunistit toteuttavat Raamatun oppia, älkää tehkö niin kuin minä teen. vaan kun minä opetan.
Vierailija kirjoitti:
Kiljuselta on "erikoisia kommentteja" nähty ennenkin. YLE, HS, IL, IS komppaavat/vaikenevat.
On ne Kiljusen ulostulot kieltämättä olleet enemmän tai vähemmän outoja jo aiemminkin.
334
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tajua, Kommunistit toteuttavat Raamatun oppia, älkää tehkö niin kuin minä teen. vaan kun minä opetan.
Ei ole Raamatun oppi. Ennemminkin jotain muuta kirjaa toteuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Se oli Jeesus, jonka väitetään noin sanoneen.
Siinä samalla se oli maailman ensimmäinen vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetään nyt siitä, että jos haluttaisi suojella nuoria prostituution harjoittamiselta tai tukea ettei moni sellaiseen houkutukseen sortuisi tulojen vuoksi, niin opintotuki pitäisi olla vähintään 750e.
Tämän olen laskenut ihan lukion ohuella matematiikalla. Tiukkaa tekisi mutta.
Jos Anna on joutunut tuollaiseen, niin ei hän ole ainut. Luulisi konservatiivien haluavan nuorille konservatiivista elämää ja tukea sellaista konservatiiveina?
Tukemalla opiskelijaa kelvollisella opintotuella, tuetaan opiskelijan siveyttä ja mahdollisuutta toteuttaa konservativismiä opinnoissaan ja arkisessa elämässään.
Luulisi ainakin kristillisille olevan tärkeää tämä?
Kyllä se on nähty että konservatiiveille on tärkeintä vain leikata köyhiltä ja paukuttaa Raamatulla päähän muita korostaakseen omaa erinomaisuuttan ja synnittömyyttään.
Juuri näin Purra Orpon kyljessä varakkaana rupesi kokoomuslaiseksi. Ne leikkaukset ym, iski myös persuihin... siksipä persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 😝😝😝
Olen suunnilleen saman ikäinen kuin Kontula ja muutin tuossa iässä toiselle paikkakunnalle lukioon. Se ei olisi ollut mahdollista ilman jotain opintorahaa. En myynyt itseäni eikä vanhempani olleet rikkaita.
Kontula on halunnut käyttää valtaa miehiin ja nähdä miten ne innostuu isorintaisesta teinistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kiljunenkin sitä pannut? Nyt menee jo vastenmieliseksi....
Ei varmaan yllätä, ja tuskin ollut ainut. Kiljusen vaimo on venäläinen.
Kommunistit jakavat kaiken
Ei pidä paikkansa. Kommunistille (tai demarille) kaikki mikä on sinun, on myös minun ja kaikki mikä on minun, on vain minun. Käsi toisen taskussa aina ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiljuselta on "erikoisia kommentteja" nähty ennenkin. YLE, HS, IL, IS komppaavat/vaikenevat.
On ne Kiljusen ulostulot kieltämättä olleet enemmän tai vähemmän outoja jo aiemminkin.
334
Entä Halla-ahon , Tynkkysen, Halla-ahon ym. rasistiset ulostulot joista jokaisella rikossyytteitä ??? Mitäs tähän sanot persu. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😝😝😝😝.
Vierailija kirjoitti:
Syy, miksi isorintainen haluaa rintojenpienennysleikkauksen vanhemmalla iällä on luonnollisestikin se, että maan vetovoima häiritsee liikaa, ja rinnoista saa pontevammat ja kauniimmat pienennyksen avulla.
Oletko koskaan kuullut, että isorintaisilla on paljon selkä- ja niskavaivoja. Usein alkavat myös vaivata enemmän, kun ikää tulee lisään.
Tuttavani kävi leikkauksessa juuri noiden kipujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Kommunistille (tai demarille) kaikki mikä on sinun, on myös minun ja kaikki mikä on minun, on vain minun. Käsi toisen taskussa aina ja ikuisesti.
Kyllähän se työnantaja pahimmillaan on se rosvo. Pahin rosvo, joka ryövää perheen isältä energiat ja illan tunnit ylitöihin, josta ei maksella ylityökorvauksiakaan...
Perhe tai sukulaiset odottelee että milloin isä palaa töistä. Ei näy. Isää.
Pilkkahinnalla varastetaan isä perheeltään ja ei makseta siitä korvaustakan.
Hyvin epäkonservatiivista toimintaa. Usein tätä tapahtuu vieläpä siten että on palkattu minimimäärä työntekijöitä tekemään useamman ihmisen työt.
Rosvousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Änkytä persu lisää. NYT SDP KANNATUS ON KANNATUSMITTAUKSISSA YKKÖSPAIKALLA JA PERSUJEN KANNATUS ROMAHTI RÖKÄÄLEESTI POHJAMUTIIN. NAURETAAN NÄILLÄ YHDESSÄ. 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
334
Entä Halla-ahon , Tynkkysen, Halla-ahon ym. rasistiset ulostulot joista jokaisella rikossyytteitä ??? Mitäs tähän sanot persu. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻....👍🏻👍🏻😝😝😝😝.
Toivottavasti antoi edes ilmaiseksi. Eihän kaupallinen, kapitalistinen prostituutio voi Kommunistille sopia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti antoi edes ilmaiseksi. Eihän kaupallinen, kapitalistinen prostituutio voi Kommunistille sopia.
Persaukisen toiveajattelua.Voit jatkaa tumputtamista.
Vierailija kirjoitti:
Poliittinen ura taisi olla siinä.
Mutta se ei aio olla 2027 vaaleissa ehdolla, joten taitaa vaihtaa alaa.
Joko taiteeseen tai takaisin seksiin.
Europarlamenttiin sitten seuraavaksi 2029.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetään nyt siitä, että jos haluttaisi suojella nuoria prostituution harjoittamiselta tai tukea ettei moni sellaiseen houkutukseen sortuisi tulojen vuoksi, niin opintotuki pitäisi olla vähintään 750e.
Tämän olen laskenut ihan lukion ohuella matematiikalla. Tiukkaa tekisi mutta.
Jos Anna on joutunut tuollaiseen, niin ei hän ole ainut. Luulisi konservatiivien haluavan nuorille konservatiivista elämää ja tukea sellaista konservatiiveina?
Tukemalla opiskelijaa kelvollisella opintotuella, tuetaan opiskelijan siveyttä ja mahdollisuutta toteuttaa konservativismiä opinnoissaan ja arkisessa elämässään.
Luulisi ainakin kristillisille olevan tärkeää tämä?
Jos mulla olis opintotuki ollu 750€ niin olisin voinu ostaa seksiä.
Se on tärkeää saada seksiä. Tosi monella pojalla nuorena on vaikeaa, kun on aknea ja ujoutta.
Ajattelin myös tätä näkökulmaa että on hyvä että nuorilla olisi käyttörahaa. Raha antaa mahdollisuuksia ja näkökulmia elämään.
On kamalaa jos nuori joutuu elämään opiskelijaboxissaan täysin näköalattomassa vankeudessa. Eihän se ihan hyvää lähtökohtaa anna, jos tarkoituksena on saada tuottava ihminen ja sellainen joka on avoin maailmalle.
Virikkeetön elämä opiskelija-asunnosssa voi laitostuttaa ja tehdä saman mitä ihmisille käy vankeudessa.
Olen pahoillani ettet saanut nuorena tarpeksi kosketusta. Jokainen ihminen tarvitsisi elämässään toisen ihmisen lämpöä. Se on lääke.
Kumma ettei ryhtynyt esim. huumemuuliksi. Siinä olisi tienannut vielä paremmin.
Kontula on todella älykäs ja perehtyy asioihin, erinomainen ulosanti, tämän myöntävät hänen poliittiset vastustajansakin.
Ihmettelen seksityön herättämää kohua. Asia on kyllä ollut tiedossa eikä Kontula ole sitä ikinä yrittänyt erityisesti salata. Itse olin jossain seminaarissa 20 v sitten, jossa kertoi asiasta puheenvuorossaan, mutta pyysi, että jos paikalla on toimittajia, asiasta ei tehtäisi julkista. Vetosi siihen, että hänellä on kouluikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kuåyllä se Halla-ahojen perhetuttu nainen antoi Jussille ilmaiseksi 8vuotta , ja nyt joutuu yksin kasvattamaan aviottoman lapsen, kun Jussi isä ei osallistu . Voi lapsi rahasummista parkaa, reppana riemua.. puhemiehen jälkeläinen. 😭😭😭😭😭😭