Miten autoit viimeksi ja ketä? Tai mitä?
Kommentit (32)
Lahjoitin turhaa priimakuntoista tavaraa SPR:n myymälään.
Viimeksi keräsin tölkkejä ja eräs raasuissa kulkeva tuli vastaan. Annoin hänelle ne muutaamat tölkit.
Sitten avustettavalla oli rahat loppu. Minä kanssa köyhä. Mutta silti ennen kasia S-markettiin ja kärry täyteen -60% tuotteita Seuraavana aamuna sitten jaettiin ne. Ms tautia sairastaa ja vaikea liikkua. Molemmat saatiin sopivasti ja elossa ollaan edelleen.
Hänellä peruuntui saunavuoro ja olisi pitänyt olla 2 viikkoa pesemättä. Noh varasin taloyhtion saunan ja sinne vain pyörätuoli ja rolla sekä huonosti liikkuva isäntä. Minulla ei mitään kokemusta toisen ihmisen pesusta, mutta siitä se vaan sujui sähläyksien saattelemana.
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta oikeasti hänen lähipiirinsä näyttää hylänneen hänet. Mua ihan oikeasti raivostuttaa tällainen. Siksi panostan niin paljon kun voin ja on järkevää.
-Kylmis
Kaveria treenaamiseen liittyvässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Töissä ohjeistin kollegaa kun hän pyysi neuvoja
Ihanko tuhahtelematta ja huokailematta?
Hyvä juttu, että on yhä hyviä ja epäitsekkäitä ihmisiä olemassa.
Selitin koulukaverille mitä tehtävänannot tarkoittaa
Eilen. Käytin samalla selkäkipuisen kaverini koiran lenkillä kun lenkitin omaani. Ajoin 15km pääähän hakemaan sen kaverini koiran mukaan. Teen tämän muutaman kerran viikossa.
Neuvoin tuntemattoman perille eilen
Työkaveria, jonka työt oli (monesta syystä) kasautuneet.
Maksoin työttömäksi jääneen poikani ja toimeentulotuella elävän sairaan miniäni puhelinlaskun.
Auoin huoltomiehelle ovia, kun se kantoi isoja tikkaita.
Käytin taas autolla yhtä huonosti liikkuvaa vanhusta lääkärissä ja kaupassa ja annoin keskustelussa tietoa tulevasta toimenpiteestä ja käytännön järjestelyistä sen osalta
Työkaveria olen auttanut työasioissa vaikka ei ne mulle kuuluisi. Olen siis neuvonut miten ne hommat tehdään, että hän pääsee eteenpäin töissään.
Autan lapsiani päivittäin arkisissa asioissa ja uuden oppimisessa.
Eilen suomalaisia tällä palstalla. Sanoin, että älkää vaan menkö tunnustamaan Palestiinaa.
Yleensä en auta hirveän monia ihmisiä. Huutelen välikommentteja.
Mummoa kaupassa kun pyysi apua kun joku pakaste oli niin ylhäällä pakastekaapisa ettei se yltänyt sinne. Kysyin sit montako laitetaan. Yx riitti. Välil mua luullaan myyjäksi kukkakaupassa. No tosin tiedän niistä paljonkin. Aina oon vastannu. Tuu täälä maaseudulla porukka on mukavampaa mitä kaupungeissa.
Hain torstaina kaverin lapsen päiväkodista ja pidin hoidossa muutaman tunnin kun kaverilla oli menoa.
Töissä ohjeistin kollegaa kun hän pyysi neuvoja