Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kuinka haluaisinkin asua hyvällä asuinalueella! Tekisin melkein mitä tahansa

Vierailija
05.09.2025 |

Sellaisessa, jota ei tarvitse hävetä aina kun sanoo osoitteen. Sellaisessa, missä asuvat kunnolliset ja työssäkäyvät ihmiset, esim. opettajat, lääkärit jne.eikä mitään siivoojia. Missään ei olisi narkkeja, juoppoja, mielenterveyspotilaita, vieraskielistä kälätystä pilaamassa tunnelmaa...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa Vanhaan Munkkiniemeen. 12 vuotta täällä olen asunut ja yhteenkään juoppoon en ole törmännyt täällä. 

Muita hyviä alueita Helsingissä:

Kulosaari, Ruskeasuo, Käpylä, kantakaupungin eteläpuoli (miinus Jätkäsaari), Lauttasaari, Arabianranta, Kuusisaari, Lehtisaari... Siinä muutamia. 

Muuten hyvä, mutta Munkkiniemessä on paljon enemmän rikollisuutta ja levottomuutta kuin Munkkivuoressa. Olen asunut molemmissa ja nähnyt myös viralliset tilastot.

En muuttaisi noista myöskään Kulosaareen, enkä Ruskeasuolle, enkä Arabianrantaan.

Toivottavasti ap löytää mieleisensä alueen. En ihan ymmärtänyt, miksi hän jumittaa inhoamallaan alueella, kun kerran kertoi, että rahaakin löytyy.

Vierailija
42/47 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa Vanhaan Munkkiniemeen. 12 vuotta täällä olen asunut ja yhteenkään juoppoon en ole törmännyt täällä. 

Kulosaari, Ruskeasuo, Käpylä, kantakaupungin eteläpuoli (miinus Jätkäsaari), Lauttasaari, Arabianranta, Kuusisaari, Lehtisaari... Siinä muutamia. 

Noista ainoastaan Kulosaari ok 

Kyllä nuista jokainen on aika huikea alue. Mutta vaatii vakaan ja korkean pinkan että noille pystyy muuttamaan, varmaan reilusti yli puoli miljoonaa? Nuissa kaikissa on hyvin vähän kaupungin asuntoja, jossain Munkkinemessä ei varmaan ollenkaan

---

Munkkiniemessä on paljon sosiaalista asuntotuotantoa, Munkkivuoressa ei ole ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemessä on myös moskeija. Tosin en usko, että siitä on tullut levottomuutta, siellä käy rauhallisia uskonnollisia ihmisiä. Nykyäänhän väkivaltaisia ovat nuoret huumeidenkäyttäjä roadmanit ja ne jengiläiset liikkuvat ihan kaupunginosasta toiseen.

Vierailija
44/47 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. hyvälle alueelle voi muuttaa myös vuokralle. Minä laitoin oman asuntoni vuokralle ja asun nyt ns. paremmalla alueella itse vuokralla. 

Vierailija
45/47 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisia paikkoja ainakaan pk-seudulla ole. Sun pitää muuttaa kauas jonnekin Kuhmon seutuville, siellä on perisuomalaista. 

korkki kiinni. Mitäs sanot Pakilasta, Munkkiniemestä tai Jollaksesta? Myös Espoossa ja Vantaakin hyviä alueita. 

Asun Vantaalla vanhalla, metsäisellä omakotitalo-alueella. Iso tontti, rauhalliset naapurit, kilometrin päässä ostari. Bussipysäkille 400m, juna-asemalle 1km. 

Vierailija
46/47 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah! Et sitten ole kauheasti liikkunut tai olet mennyt laput silmillä. Mä käyn siellä kerran viikossa ja joka kerta on joku narkki siinä heilumassa. 

Vierailija
47/47 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä keskustelua palstalla. Miten se auttaa minua taloudellisesti, että sosiaalisesti eteenpäin"taviksena" vaikka naapurissa asuisi itse Keisari. Ei muiden kaupunginosan asukkaiden pankkitili ole minun käytössä tuhlattavaksi ylimääräisiin. Terveisin, Taviksena varakkaiden kaupunginosassa.