Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kivaa töissä?

Vierailija
05.09.2025 |

Käykö suurin osa vain rahan takia työssä ja lopettaisi heti, jos voisi?

Minä ainakin. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ on mukavaa mutta manipuloivat ja ilkeät työkaverit pilaa työpaikan. Kiusaa tehdään keinolla millä tahansa. 

Miksi ihmiset haluaa toisille pahaa? 

Occamin partaveitsen mukaan siksi koska ovat pahoja. Tämä on se juurisyy mistä kaikki paska saa kasvualustansa.

Vierailija
62/69 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee työtäs laulellen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin viihdyn. Erityisesti silloin kun kohteena on paikka jossa saa työskennellä yksin. Tykkään kaikista työvaiheista ja parasta on ongelmien ratkominen.

Vierailija
64/69 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia sitä töissä käydään. Ennen oli kivaa,nykyään ei. Sitä kun työt lisääntyy,mut ei ehdi tekemään edes kaikkia töitä. Nytkin mua työnjohto houkutteli töihin vapailta,kun on poissaoloja. En mene,koska eivät edes korvaa kunnolla ylityöpäiviä. Ei kiinnosta vaikka siellä ei ketään olisi. Menen pakosta kun vapaat loppuu kattomaan taas kun töitä on liikaa mitä ehtii tekemään. En tiedä kumpi lopettaa toimintansa mulla ekana,pumppu vai mieli. Onneks mulla sattuu olemaan sydärivakuutus. Hah. Se kun jos tulee, niin sit saa rahaa tilille.

Vierailija
65/69 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteosta tuli kivaa kun pääsin sisäpiiriin ja tiedän kaikki mehevinmät juorut ensimmäisten joukossa. Tästä en aio ikinä luopua

Vierailija
66/69 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ on mukavaa mutta manipuloivat ja ilkeät työkaverit pilaa työpaikan. Kiusaa tehdään keinolla millä tahansa. 

Tämä. Toivottavasti tulevaisuudessa olisi työ, jossa voisi työskennellä mahdollisimman paljon itsenäisesti ilman ns. Tiimityötä.

Vierailija
67/69 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kivaa. Todella tylsää ja ei ole työtehtäviä kovin paljon. Olen paljo netissä töissä kuten nyt. Luulen että minut irtisanotaan ens vuonna , olen kunnan töissä ja niillä menossa joku säästötoimi. Sama työ ollut 13 vuotta.

Vierailija
68/69 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ: Sarja köyhyyden aiheuttamia kouristuksen omaisia pakkoliikkeitä !

Vierailija
69/69 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän ketjun kun hain oliko tästä artikkelista jo ketjua.

Kaksi työelämän asiantuntijaa kertoo, miksi keskustelu työstä on niin negatiivista testaa, oletko itse osa ongelmaa

https://yle.fi/a/74-20177223

Työ on ihan ok, mutta minulle työ ei ole mikään voimavara enkä kaipaa työyhteisöä. Käyn siellä vain ja ainoastaan koska saan palkkaa. On niitä muitakin yhteisöjä ja rytmin osaan pitää ilman työtäkin.

Tässä tämän päivän artikkelissa jauhetaan taas sitä simpuran työyhteisön merkitystä ja rytmiä arkeen. Aika surullisia tapauksia nuo vanhat ukot ja akat joiden merkitys oli töissä. Tuossa on omassakin lähipiirissä sellaisia aika monta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme