Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kivaa töissä?

Vierailija
05.09.2025 |

Käykö suurin osa vain rahan takia työssä ja lopettaisi heti, jos voisi?

Minä ainakin. 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kivaa jo 23 vuotta samassa paikassa. En lopettaisi mistään hinnasta.

Vierailija
2/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on mukavaa mutta manipuloivat ja ilkeät työkaverit pilaa työpaikan. Kiusaa tehdään keinolla millä tahansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huono johtaminen ja (erittäin vauraan) kaupungin saituus pilaa koko työn. Sama ongelma kiertää nyt monessa paikassa. 

Ap

Vierailija
4/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan hyvä ja mukava työ, mutta arvostan vapaa-aikaani enemmän. Siellä on se elämän tärkein sisältö. Käyn töissä rahan takia, kuten varmaan suurin osa ihmisistä. Jos minulla olisi paljon rahaa, keksisin elämääni muutakin järkevämpää ja mielekkäämpää tekemistä kuin työssäkäynti. Työkaverit ovat kivoja, asiakkaat pääosin mukavia, mutta jos saisin valita, niin en heräisi arkiaamuisin klo 5.00.

Vierailija
5/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat työkaverit pitää mielen raikkaana ja kirkkaana. Motivaatio on ihan huipussaan ja töihin on aina mukava palata.

Vierailija
6/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on, joskus ei.

Vierailija
7/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ on mukavaa mutta manipuloivat ja ilkeät työkaverit pilaa työpaikan. Kiusaa tehdään keinolla millä tahansa. 

Juurikin tämä. Ja kenellekään et voi noista asioista puhua, koska ketään ei kiinnosta eikä siihen puututa 

Vierailija
8/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä huono johtaminen ja (erittäin vauraan) kaupungin saituus pilaa koko työn. Sama ongelma kiertää nyt monessa paikassa. 

Ap

Eikö tästä saisi keskustella, vai miksi alapeukutetaan?

Vierailija
9/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Jos huomenna kilahtaisi sun tilille 5 miljoonaa niin miten olis?

Vierailija
10/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus meinaa tuntua kivalta.  Mutta siinä tapauksessa istuudun hetkeksi niin tunne menee ohi.

Vierailija
11/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt suorastaan riemukasta, mutta hyvin tehdystä työstä tulee hyvä mieli. En lopettaisi, vähennän kyllä heti kun se on taloudellisesti mahdollista.

Vierailija
12/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni mutta nillittävä esimies on rasite. Hommat sujuu hyvin ja työporukka mukava.

Ongelmana on esimies joka uskoo ettei ilman häntä tapahdu yhtään mitään. Vahtii ja kyttää minkä ehtii. Etsii virheitä ja heti aamusta on valittamassa jostain. 

Vierailija
13/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään työstäni. Olen peruskoulun kieltenopettaja. Opetan luokkia 3-9. Työkaverit ovat kivoja, oppilaat ovat kivoja, työmatka on lyhyt, olen edelleen innostunut kielistä ja opiskelen koko ajan lisää. Omilla lapsillani on myös ollut paljon kivoja, työstään innostuneita opettajia. Työni on ajoittain tietysti raskasta, mutta ei ole koskaan tuntunut merkityksettömältä. 

Vierailija
14/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Jos huomenna kilahtaisi sun tilille 5 miljoonaa niin miten olis?

En lopettaisi, tekisin ehkä vain 4-päiväistä viikkoa.

Vierailija
15/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YT-neuvotteluiden keskellä lähinnä nyt vain vituttaa

Vierailija
16/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään työstäni. Olen peruskoulun kieltenopettaja. Opetan luokkia 3-9. Työkaverit ovat kivoja, oppilaat ovat kivoja, työmatka on lyhyt, olen edelleen innostunut kielistä ja opiskelen koko ajan lisää. Omilla lapsillani on myös ollut paljon kivoja, työstään innostuneita opettajia. Työni on ajoittain tietysti raskasta, mutta ei ole koskaan tuntunut merkityksettömältä. 

Sama. Olen yläkoulun opettaja, mutta jos minulla olisi 10 miljoonaa euroa tilillä, niin keksisin kyllä muutakin mukavaa tekemistä kuin opettaminen. 

Vierailija
17/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kivoja työpaikkoja, jonne on mennyt todella mielellään. Usein se on toki liittynyt kivoihin työkavereihin.

Kesätyöpaikat ja nuoruuden lyhyet työsuhteet olivat pääosin kivoja siksikin, että niiden tiesi päättyvän pian.

Ensimmäisestä vakityöstä sitä vastoin ei tainnut paljoa mieluisia muistoja jäädä, paitsi kun sai toisten YT-neuvotteluiden päätteeksi sulkea oven selkänsä takana ja suoristaa selkänsä.

Viimeisin määräaikainen olikin ihan huippukiva, mutta sitä edelsi pidempi työttömyysjakso, joten työtä arvosti ihan eri tavalla kuin nuorempana. 

Vierailija
18/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YT-neuvotteluiden keskellä lähinnä nyt vain vituttaa

Itse olen melko varma että saan potkut kun yt:t valmistuu. Minusta ei tykätä töissä ja pomo haluaa päästä minusta eroon 

Vierailija
19/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kivaa jos olis töitä.

Vierailija
20/33 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kivaa mutta inhoan teamsin tiedostokaaosta ja sähköpostia sekä monia muita järjestelmiä. Myös sitä että ihmiset käyttää sähköpostia chattina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi