Tunnusta tässä salattu kääntöpuolesi, jota muut eivät arvaa
Minä aloitan: Työelämässä maskaan olevani täysin sinut kaiken suvaitsevaisuuden ja hyväksynnän kanssa, ja minut tunnetaan lempeänä ja maanläheisenä. Todellisuudessa minulla on kristillis-konservatiiviset arvot, joista tulisin kivitetyksi jos sanoisin ääneen.
Kommentit (98)
Olen ihastunut naapurustossa asuvaan rouvaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää! Minuunko?
Kun sisälläni raivokiehuu, näytän ulospäin tyyneltä ja rauhalliselta, lähes uniselta. Jotkut luulee että se tyyneys on totuus minusta. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää! Minuunko?
No kuule juuri sinuun.
Olen musiikillisesti lahjakas.
Perheeni oli jo 5-v päättänyt etten ole. Mihin tämä perustui, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lempeä kuuntelija, kaikkien terapeutti ja viisauden kaivo. Oikeasti olen ihan umpihullu, solmussa, sydän hajalla ja juon kuin sieni silloin kun en vedä mömmöjä.
Lolz. Ihanks dodda. 🥳
Kysymys: Lolz, mitä se ihan oikeasti tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
1. Olen hyvin konservatiivinen. Olen töissä paikassa, jossa pitää leikisti hyväksyä kaikki epänormaali.
2. Juon viikonloppuisin alkoholia. Kaikki luulevat, että urheilen vain kaiken vapaa-aikani, koska olen hyvässä kunnossa.
Oletko Tytti tup.urainen hallituksesta ? :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ystäväpiirissä, työyhteisössä, perheen ja suvun kesken tunnettu humoristi, ystävällisyydestä, helposti lähestyttävyydestä, lojaaliudesta sekä auttavaisesta luonteestani. Olen valmis siirtämään vuoria toisten vuoksi ja minulta kysytään usein neuvoja moniin tilanteisiin ja ongelmiin. Myös kaikki lapset ja eläimet pitävät minusta, ja minua usein pyydetäänkin näitä hoitamaan, ihan sylivauvoista isompiin lapsiin ja kissoista hevosiin.
Kukaan ei ikinä uskoisi, että olen aivan romu ihmisraunio, joka haluaisi k uolla pois. Käytän myös alkoholia viikottain paetakseni viikon kuormitusta.
Minulla on tuo sama ominaisuus ja olen joutunut opettelemaan rajanvetoa. Sinä olet todennäköisesti niin poikki, koska annat ihmisille liikaa. He syö sinut tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen musiikillisesti lahjakas.
Perheeni oli jo 5-v päättänyt etten ole. Mihin tämä perustui, en tiedä.
Oma perheeni oli päättänyt ja kertonut minulle, ettei minulla ole allergioita eikä atooppista ihoa koska veljelläni oli pahempi.
Tarvitsin keski-ikäisenä ihotautilääkärin vakuuttamaan että he oli väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Oon iloinen, ulospäinsuuntautunut ja muiden kanssa toimeentuleva, mutta oikeasti oon todella yksinäinen ja vietän ajastani 99% yksin.'
Täähän se ois. 🧡
Paitsi että en k o s k a a n
koe oloani yksinäiseksi, vaan
syvä harmonia, seesteisyyys,
inspiroitunut luovuus ovat
perusolemiseni
sävynä omassa parhaassa
seurassa ollessani.
SOPISI MINUUNKIN.
Vierailija kirjoitti:
Olen lempeä kuuntelija, kaikkien terapeutti ja viisauden kaivo. Oikeasti olen ihan umpihullu, solmussa, sydän hajalla ja juon kuin sieni silloin kun en vedä mömmöjä.
Tulee mieleen In treatment sarjan terapeutti. :D
Näen välillä enneunia ja muita ennusmerkkejä. Puolisolleni olen maininnut asiasta, mutta kukaan muu ei tiedä. Kaikille muille esitän, etten usko tuollaiseen "hölynpölyyn" ollenkaan, vaikka oikeasti olen satavarma, että todellisuus on paljon muutakin kuin mitä silmin näemme ja tieteen keinoin on pystytty toteamaan.
Minulla on syömishäiriö ja ajattelen päivieni päättämistä miltei jatkuvasti. Haaveilen väkivaltaisesta kuolemasta.
En ole koskaan vahingoittanut ketään mutta ajatuksissani olen erittäin aggressiivinen. Heikkouden, pehmeyden ja inhimillisten perustarpeiden ilmaiseminen saa minut raivostumaan. Kutsun tätä puolta itsessäni alikersantti Lehdoksi.
N32
Luen fanfictioita yms. Olen 35 vuotias.
Minussa on niin monta ja myös keskenään ristiriitaista puolta, ettei oikeastaan kukaan täysin tunne minua. Edes puolisoni ei tunne kaikkia puoliani, eikä varsinkaan ymmärrä niitä. Itsellänikin on mennyt puoli elämää oppia tuntemaan itseni, enkä ole aivan varma oliko tässäkään vielä kaikki. Hermoja raastava uusi naapuri on ainakin saanut nostettua esiin vielä uuden puolen, sellaisen vihan että olen valmis kiroamaan hänet sammakoksi keskelle kurkiparvea.
Vierailija kirjoitti:
Olen ystäväpiirissä, työyhteisössä, perheen ja suvun kesken tunnettu humoristi, ystävällisyydestä, helposti lähestyttävyydestä, lojaaliudesta sekä auttavaisesta luonteestani. Olen valmis siirtämään vuoria toisten vuoksi ja minulta kysytään usein neuvoja moniin tilanteisiin ja ongelmiin. Myös kaikki lapset ja eläimet pitävät minusta, ja minua usein pyydetäänkin näitä hoitamaan, ihan sylivauvoista isompiin lapsiin ja kissoista hevosiin.
Kukaan ei ikinä uskoisi, että olen aivan romu ihmisraunio, joka haluaisi k uolla pois. Käytän myös alkoholia viikottain paetakseni viikon kuormitusta.
Hei nyt, sinä siellä. Mulla on sulle vakavaa asiaa ja puhun kokemuksesta.
Nyt sun pitää laittaa itsesi etusijalle. Muita autat vasta sitten, jos resursseja jää, ja nekin laitat tärkeysjärjestykseen. Kaikki turha pois.
Jos romahdat (ja nykymenolla se tapahtuu ennemmin kuin myöhemmin) niin auttavatko nämä ihmiset sinua? Nostavatko he sinut jaloilleen? Eivät. Vaikka he olisivat läheisiäsi ja rakkaitasi, niin eivät he osaa eivätkä tajua, kun sinä olet aina kannatellut heitä. Jos romahdat, heistä tulee avuttomia tai he oppivat selviytymään, mutta ei heillä ole keinoja auttaa sinua. He eivät ehkä edes kykene näkemään sinua toisin.
Eikä muutenkaan kannata päästää asioita siihen pisteeseen. Nyt voit kertoa heille, että olet ihan lopussa, totaalisen burnoutin partaalla, ja sinun on keskityttävä toipumaan. Jos vielä satut olemaan lähellä vaihdevuosi-ikää, niin voit aina vedota siihenkin, oli sillä oikeasti vaikutusta tai ei. Sitten mietit koko elämäsi uuteen järjestykseen siten, että saat tarpeeksi palautumista, iloa ja merkitystä.
Ensimmäinen asia on lepo ja palautuminen. Sitten ravinto. Sitten kevyt liikunta, mieluiten luonnossa. Sitten se, että pohdit omaa elämääsi ja mietit, miten korjaat kurssia ja mitä oikein elämältä haluat. Et voi enää elää muita varten, tämä on sinun elämäsi. Kukaan ei edes tajua, mitä teet muiden eteen eikä siitä heru kiitosta tai vastavuoroisuutta. Kuten joku jo sanoi, nyt on vedettävä rajat.
Lisäksi sinun täytyy määritellä identiteettisi uudelleen. Todennäköisesti olet vain jotenkin ajautunut tukipylvääksi, etkä itse valinnut sitä. Nyt saat valita, mitä haluat jatkossa olla. Ajattele niin, että jos tukipylväs katkeaa niin ei siitä ole silloin hyötyä enää muillekaan. Jos laitat itsesi etusijalle ja saat voimasi takaisin, niin sinulla on aina hieman resursseja myös muiden auttamiseen, kunhan pidät itsesi jatkossa aina ykkösenä etkä enää uhraudu yli voimiesi. Ja nyt et siirrä sitä enää. Aina tulee jotain, uusi kriisi tai muu. Mutta nyt on sinun vuorosi olla huomiosi kohteena. Halaus.
Olen nuorena viettänyt vuosia Aasiassa syventyen täysin erääseen kamppailulajiin.
Työskentelen ylemmässä johtoportaassa ja elän "pikkuporvarin" elämää perheen isänä ja puolisona. Vaimoani lukuunottamatta kukaan ei tiedä että pystyn paljain käsin surmaamaan itseäni isokokoisemman ja aseistetun vastustajan.
Muutama vuosi sitten firman TYHY tapahtumassa näin sivusilmällä käärmeen lähestyvän erään työtoverin jalkaa. Ihmetystä herätti, kun silmänräpäyksessä loikkasin usean metrin napaten käärmeen ja heittäen sen veteen. Sanoin ihmettelijöille että joku refleksi varmaankin...