Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tässä salattu kääntöpuolesi, jota muut eivät arvaa

Vierailija
05.09.2025 |

Minä aloitan: Työelämässä maskaan olevani täysin sinut kaiken suvaitsevaisuuden ja hyväksynnän kanssa, ja minut tunnetaan lempeänä ja maanläheisenä. Todellisuudessa minulla on kristillis-konservatiiviset arvot, joista tulisin kivitetyksi jos sanoisin ääneen.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän olevani tavallinen perheenäiti, olen naimisissa, omistusasunto, jne,mutta rakastan harrastaa seksiä vieraiden miesten autoissa.

Vierailija
42/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja ujo naapurintyttö ja käyn silloin tällöin kulttuurimatkoilla Euroopan kaupungeissa sivistämässä itseäni. Oikeasti käyn seksibileissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kääntäjä, mutten lue käännöskirjallisuutta (enää).

Tää on paha...

Vierailija
44/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon parisuhteessa naisen kanssa, vaikka todellisuudessa olen jotakuinkin 85 prosenttisesti homo. Etsin salaista seuraa deittipalstoilta ajoittain.

Vierailija
45/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoleni ei ole edes salattu, vaan hyvinkin näkyvissä, että haluan kaikille vain hyvää, enkä arvostele ketään. Sitä ei näe kukaan, vaan minut nähdään "läheisten" puheista päätellen täysin päinvastaisessa valossa. "Sinä olet sellainen ja sellainen/sinun mielestäsi pitää../ sinä luulet, että..". Tämä olisi taistelua tuulimyllyjä vastaan, mutta olen niin turhautunut, että olen nostanut kädet pystyyn ja luovuttanut. Nyt ajattelen ja haluan hyvää ihmisille vain keskenäni.

Vierailija
46/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton jälkeinen yksityiselämäni, en ole paljonkaan keskustellut siitä lähipiirin kanssa. 

Vierailija
47/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutan rennolta ja hyvän tuuliselta mieheltä sekä kärsivälliseltä useinmiten mutta sisälläni on suunnaton ihmisviha. 

Vierailija
48/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi hieman kesken tuo viestini 45: Sitä ei arvaa siis kukaan, että olen oikeasti sellainen kuin sanon.

Vierailija
49/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo ja hiljainen ihmisten seurassa ja oikea nössöyden perikuva noin muutoin. Mutta iltaisin pyllistän miehelleni kun hän piiskaa minua vyöllään ja anelen panemaan kovempaa. Usein myös sanallisesti alistan cuckold-miestäni, kerron kuinka panen muita isokaluisia miehiä ja miten hyvältä se tuntuu.

Vierailija
50/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns fiksu leskinainen, mutta minulla ollut suhde itseäni nuoremman ukkomiehen kanssa jo pitkän ajan. Kukaan läheisistäni ei tiedä. 

Vierailija
51/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävällinen ja ymmärtäväinen, kunnes jos joku ylittää viimeisen rajan kanssani, niin muutun jääkylmäksi ja laskelmoivaksi. 

Vierailija
52/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, salattu kääntöpuoleni on se kuinka paljon näen salaa vaivaa auttaakseni muita. En halua näyttää lapselle, että jätin oman projektin kesken ollakseni jossain hänelle tärkeässä, tai en kerro että matkustin monimutkaisen ja pitkän reitin nähdäkseni sydänsuruissa vellovaa ystävää, jne. Nuorena olin kynnysmatto, ja moni käytti joustavuuttani hyväksi, mutta nykyään päätän itse milloin joustan, ja otan vastuun itse, enkä näytä sitä muille. Mutta melko pimeäähän tälläinen on.

Samantapaista. Tapailen miestä, joka on kuin kooste existäni nepsypiirteineen. On kivaa välillä huolehtia hänestä. Hän on kuitenkin oma yksilönsä. Todennäköisesti moni kauhistuisi jos tietäisi. Esim. veljeni on tiennyt hänet jo pitkään, eikä ole löytänyt paljon hyvää sanottavaa. 

Rakastan häntä ja hän minua, vapaa suhteemme toimii hyvin. 

Vierailija
53/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Olen hyvin konservatiivinen. Olen töissä paikassa, jossa pitää leikisti hyväksyä kaikki epänormaali.

2. Juon viikonloppuisin alkoholia. Kaikki luulevat, että urheilen vain kaiken vapaa-aikani, koska olen hyvässä kunnossa. 

Määrittele"epänormaali"

Vierailija
54/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen petite, mutta oikeasti pidän yli-isoja vaatteita, jotta pömppä ei näy 🥺👉🏻👈🏻

Vierailija
55/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän mukavaa persuja varmasti äänestäneille, kun oikeasti sisimmässäni pidän tyhminä ja itsekkäinä, helposti manipuloitavina. Säälin myös, koska tiedän puolueen nimen olleen iso syy äänestysvalinnalle, koska ei moni duunari ole lukenut mitään politiikkaan liittyvää kasiluokan jälkeen, eli ei aidosti tiedä hölkäsen pöläystä oikeistosta tai vasemmistosta, saatikka populismista.

Vierailija
56/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään kivana tyyppinä, hymyilen ja käyttäydyn asiallisesti työssä. Todellisuudessa vihaan suurinta osaa tapaamistani ihmisistä. 

Olen melko konservatiivinen myös.

Vierailija
57/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoleni ei ole edes salattu, vaan hyvinkin näkyvissä, että haluan kaikille vain hyvää, enkä arvostele ketään. Sitä ei näe kukaan, vaan minut nähdään "läheisten" puheista päätellen täysin päinvastaisessa valossa. "Sinä olet sellainen ja sellainen/sinun mielestäsi pitää../ sinä luulet, että..". Tämä olisi taistelua tuulimyllyjä vastaan, mutta olen niin turhautunut, että olen nostanut kädet pystyyn ja luovuttanut. Nyt ajattelen ja haluan hyvää ihmisille vain keskenäni.

Muut projisoi usein omaa synkkää puoltaan muihin, koska eivät voi hyväksyä, että joku oikeasti voi olla aidosti hyvä ihminen. Se nostaa ihmisille häpeän pintaan, kun on itse manipulatiivinen ja ilkeä.

58/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakarassani lukee Tylo väärinpäin. Horjahdin teini-ikäisenä kännissä kiukaaseen.

mulla lukee made in.

Ei kannata kalastaa alasti

Sait... madetta hanuriin?

Vierailija
59/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota tippaakaan ihmisiin.

En niin yhtään keheenkään.

Ulospäin hymyilen kuin kaikki olisi ok.

Teeskentelen tyhmempää kuin olen.

Vierailija
60/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakarassani lukee Tylo väärinpäin. Horjahdin teini-ikäisenä kännissä kiukaaseen.

Ja mikähän kiuas kyseessä?

Veikkaan, että Harvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi