Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnusta tässä salattu kääntöpuolesi, jota muut eivät arvaa

Vierailija
05.09.2025 |

Minä aloitan: Työelämässä maskaan olevani täysin sinut kaiken suvaitsevaisuuden ja hyväksynnän kanssa, ja minut tunnetaan lempeänä ja maanläheisenä. Todellisuudessa minulla on kristillis-konservatiiviset arvot, joista tulisin kivitetyksi jos sanoisin ääneen.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota minäkään, aluksi. Sitten kun tapaa toisen, uuden ihmisen; toisen kerran: suojauksia auki ja ... hyvä, no kohtalainen siitä tulee.

Mulle vaan tullu sellanen tunne, että suojelusenkeli istuu mun olkapäällä - varjelee minua kaikesta pahasta (=älä lähde nyt tollaseen tyhmään/typerään paikkaan). Joskus sitten taas kaduttaa, miksen lähtenyt, oisin voinut voittaa/saada jotain .... Relaa nyt vähän, suojelusenkeli.

Huumori (tai mukahuumori) on kuulemma tapa suojella itseään ....

Vierailija
62/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kääntäjä, mutten lue käännöskirjallisuutta (enää).

Minäkin olen kääntäjä, jotenkin kaupassa moni tavara vaan kääntyy mun haltuun ilman maksua. Harrastan vain niissä liikkeissä, joiden lähellä en asu ja joissa en asioi säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamani sijaitsevat etupuoleni kääntöpuolella.

Vierailija
64/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkävihainen ja tuomitseva. Mulle ei ole mitään "päässä vain napsahti", huonona päivänä tuli tehtyä typeryyksiä tai kännissä tuli hölmöiltä saatika suutuspäissään tuli sanottua. Kyynisenä ihmisenä tulen hyvin toimeen sen faktan kanssa, että me ihmiset olemme aika ikäviä otuksia, myös minä. Mutta möläytykset, erehdykset ja hölmöily paljastavat ihmisen todellisen minän ja se ei pahoitteluilla muuksi muutu. Miksi ylipäätään pahoitella sitä mikä on. 

Vierailija
65/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja muualla arvostettu. Ihmiset pitävät minusta ja olen pidetty esimies ja toivottua seuraa. Mutta tää kaikki johtuu älykkyydestä, sivistyksestä ja käytöstavoista. Todellisuudessa en pidä juuri kenestäkään. Suurin osa on ihan pölvästejä ja mielistelijät saavat mun niskavillat pystyyn. Viihdyn parhaiten yksin, metsän keskellä mökillä lukien, käsitöitä tehden ja puutarhaa hoitaen. 

Vierailija
66/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naapurintytön ja vähän harmaavarpusen oloinen pienikokoinen blondi nainen, mutta vapaa-ajallani käyn BDSM-juhlissa täydessä reivitällingissä ja tykkään alistaa miehiä.

En häpeä "kääntöpuoltani" mutta päivittäiselämäni ja vapaa-aikani piirit eivät voisi olla erilaisempia kuin nyt.

Vierailija
67/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ihmisten huonot puolet ja keskityn niihin. En ole erityisen älykäs, mutta pidän suurinta osaa ihmisistä jollain tasolla tyhminä. Niin kuin että keskitytään elämässä sellaisiin asioihin, joilla ei ole mitään merkitystä ja valehdellaan itselle asioista. Suurin osa ihmisistä toimii niin.

Vierailija
68/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota minäkään, aluksi. Sitten kun tapaa toisen, uuden ihmisen; toisen kerran: suojauksia auki ja ... hyvä, no kohtalainen siitä tulee.

Mulle vaan tullu sellanen tunne, että suojelusenkeli istuu mun olkapäällä - varjelee minua kaikesta pahasta (=älä lähde nyt tollaseen tyhmään/typerään paikkaan). Joskus sitten taas kaduttaa, miksen lähtenyt, oisin voinut voittaa/saada jotain .... Relaa nyt vähän, suojelusenkeli.

Huumori (tai mukahuumori) on kuulemma tapa suojella itseään ....

Mulla ihan sama

Vierailija
69/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alani arvostettu asiantuntija, työmyyrä, huumormies, sijoittaja, kahden lapsen isä. 

Tätäkin, lisäksi olen rankkaan SM:ään hurahtanut master usealle naiselle ja juopottelen lähes kaikki vapaa-aikani.

Vierailija
70/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä mua pidetään raittiina urheilijana ("en tykkää olla humalassa") mutta oikeasti olen enemmän vähemmän riippuvainen piristä. Koska olen vuosia käynyt töissä aineissa, olemukseni ei ole oleellisesti muuttunut. 

Vierailija
71/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita sellaisia ominaisuuksia, ajatuksia, taitoja ja tapoja, joista kukaan ei tiedä. Osa sellaisia, joita edes aviomies ei tiedä. Olen hyvin monitahoinen henkilö, mutta ympäristölleni sopii tää ylempään keskiluokkaan kuuluva rouvahenkilö. Eivät uskoisi jos tietäisivät, eivätkä varmaan osaisi suhtautua minuun jos kävisi ilmi mitä oikeasti ajattelen. 

Vierailija
72/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään itsenäisenä sinkkuna, joka ei edes etsi itselleen kumppania vaan viihtyy vuosi vuodelta yksikseen. Todellisuudessa olen kokeillut kaikki kikat löytääkseni puolison ja pistänyt itseni alttiiksi puolison tapaamiselle, mutta tuloksia ei vaan synny. Ehkä joku noita-akka kirosi minut entisessä elämässä. Olen ihan tavan Prisma-pulliainen ja etsin toista Prisma-pulliaista. (Samaan aikaan kuuntelen muiden ihmisten helppoa pariutumista tyyliin tavattiin koirapuistossa, tavattiin harrastuksissa, tavattiin lomamatkalla ulkomailla, tavattiin Tinderissä, tavattiin kaverin häissä, tavattiin keikalla. Ystäväni kirjaimellisesti tapasi puolisonsa kodissaan, kun isoon yhteiskommuuniin muutti henkilö, jonka kanssa hän on nykyisin naimisissa).

Vierailija
73/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelen kaikkien koiria ääneen ja kyselen töissä turrukoiden kuulumisia, mutta en oikeasti pidä koirista ollenkaan enkä halua olla niiden kanssa vapaaehtoisesti missään tekemisissä. 

Vierailija
74/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanojen varsinaisissa merkityksissä f*scisti, r*sisti ja n*tsi

Vierailija
75/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystäväpiirissä, työyhteisössä, perheen ja suvun kesken tunnettu humoristi, ystävällisyydestä, helposti lähestyttävyydestä, lojaaliudesta sekä auttavaisesta luonteestani. Olen valmis siirtämään vuoria toisten vuoksi ja minulta kysytään usein neuvoja moniin tilanteisiin ja ongelmiin. Myös kaikki lapset ja eläimet pitävät minusta, ja minua usein pyydetäänkin näitä hoitamaan, ihan sylivauvoista isompiin lapsiin ja kissoista hevosiin.

Kukaan ei ikinä uskoisi, että olen aivan romu ihmisraunio, joka haluaisi k uolla pois. Käytän myös alkoholia viikottain paetakseni viikon kuormitusta. 

Vierailija
76/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti välitä muista ihmisistä vähääkään lukuunottamatta hyvin tiukasti rajattua lähipiiriäni. En vieraista lapsista, nälkäänäkevistä, Gazan kärsivistä - kenestäkään. Kotimaa (Suomi, joskin olen muuttamassa ulkomaille vuodenvaihteessa) ei merkitse minulle yhtään mitään. Pidän suomalaisia ja suomalaista kulttuuria vastenmielisenä ja takapajuisena, eikä niillä ole minulle mitään arvoa. 

Omaan elämääni olen erinomaisen tyytyväinen ja nautin arjestani paljon. Moni ei tiedä sitäkään, että olen taloudellisesti riippumaton.

n45

Vierailija
77/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ja arvostettu työntekijä. Kohtelen työkavereitani ystävällisesti.

Meillä on ma-muja töissä jonkin verran. Suurin osa heistä on ihan kivoja ja ok. Mä vihaan yhtä laiskaa ma-musairaanhoitajaa, jolla on leveä per-se. Hän istuu tuolla valtavalla per-seellään, siirtää töitään muille, puhuu huonoa suomea ja ammattitaito on huono. Hän menee siitä, mistä aita on matalin.

Vierailija
78/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useita sellaisia ominaisuuksia, ajatuksia, taitoja ja tapoja, joista kukaan ei tiedä. Osa sellaisia, joita edes aviomies ei tiedä. Olen hyvin monitahoinen henkilö, mutta ympäristölleni sopii tää ylempään keskiluokkaan kuuluva rouvahenkilö. Eivät uskoisi jos tietäisivät, eivätkä varmaan osaisi suhtautua minuun jos kävisi ilmi mitä oikeasti ajattelen. 

Eli olet hörhöilevä wannabe-noita.

Vierailija
79/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakarassani lukee Tylo väärinpäin. Horjahdin teini-ikäisenä kännissä kiukaaseen.

Eikö tuo idea ole lainaus yhdestä vanhasta ruotsalaisesta elokuvasta, jonka nimeä en muista. Siinä ukko oli horjahtanut päin tulikuumaa liettä, minkä vuoksi ahteriin paloi väärinpäin nimi Potifar. Se hävetti häntä.

tapahtuu sitä varmaan  muillekin.ihan kaikkea

Vierailija
80/98 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ikinä arvaisi, että rentoudun kirjoittelemalla tänne vauvapalstalle. Mua ei varmasti kukaan tuttu pitäisi sellaisena joka täällä viettää aikaansa. Mutta tää on vaan niin rentouttavaa ja pääsee ihanasti purkamaan paineita, kun voi vinoilla ärsyttäville tyypeille, eikä moderaattorit ole turhantarkkoja.