Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tässä salattu kääntöpuolesi, jota muut eivät arvaa

Vierailija
05.09.2025 |

Minä aloitan: Työelämässä maskaan olevani täysin sinut kaiken suvaitsevaisuuden ja hyväksynnän kanssa, ja minut tunnetaan lempeänä ja maanläheisenä. Todellisuudessa minulla on kristillis-konservatiiviset arvot, joista tulisin kivitetyksi jos sanoisin ääneen.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota minäkään, aluksi. Sitten kun tapaa toisen, uuden ihmisen; toisen kerran: suojauksia auki ja ... hyvä, no kohtalainen siitä tulee.

Mulle vaan tullu sellanen tunne, että suojelusenkeli istuu mun olkapäällä - varjelee minua kaikesta pahasta (=älä lähde nyt tollaseen tyhmään/typerään paikkaan). Joskus sitten taas kaduttaa, miksen lähtenyt, oisin voinut voittaa/saada jotain .... Relaa nyt vähän, suojelusenkeli.

Huumori (tai mukahuumori) on kuulemma tapa suojella itseään ....

Vierailija
62/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kääntäjä, mutten lue käännöskirjallisuutta (enää).

Minäkin olen kääntäjä, jotenkin kaupassa moni tavara vaan kääntyy mun haltuun ilman maksua. Harrastan vain niissä liikkeissä, joiden lähellä en asu ja joissa en asioi säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamani sijaitsevat etupuoleni kääntöpuolella.

Vierailija
64/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkävihainen ja tuomitseva. Mulle ei ole mitään "päässä vain napsahti", huonona päivänä tuli tehtyä typeryyksiä tai kännissä tuli hölmöiltä saatika suutuspäissään tuli sanottua. Kyynisenä ihmisenä tulen hyvin toimeen sen faktan kanssa, että me ihmiset olemme aika ikäviä otuksia, myös minä. Mutta möläytykset, erehdykset ja hölmöily paljastavat ihmisen todellisen minän ja se ei pahoitteluilla muuksi muutu. Miksi ylipäätään pahoitella sitä mikä on. 

Vierailija
65/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja muualla arvostettu. Ihmiset pitävät minusta ja olen pidetty esimies ja toivottua seuraa. Mutta tää kaikki johtuu älykkyydestä, sivistyksestä ja käytöstavoista. Todellisuudessa en pidä juuri kenestäkään. Suurin osa on ihan pölvästejä ja mielistelijät saavat mun niskavillat pystyyn. Viihdyn parhaiten yksin, metsän keskellä mökillä lukien, käsitöitä tehden ja puutarhaa hoitaen. 

Vierailija
66/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naapurintytön ja vähän harmaavarpusen oloinen pienikokoinen blondi nainen, mutta vapaa-ajallani käyn BDSM-juhlissa täydessä reivitällingissä ja tykkään alistaa miehiä.

En häpeä "kääntöpuoltani" mutta päivittäiselämäni ja vapaa-aikani piirit eivät voisi olla erilaisempia kuin nyt.

Vierailija
67/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ihmisten huonot puolet ja keskityn niihin. En ole erityisen älykäs, mutta pidän suurinta osaa ihmisistä jollain tasolla tyhminä. Niin kuin että keskitytään elämässä sellaisiin asioihin, joilla ei ole mitään merkitystä ja valehdellaan itselle asioista. Suurin osa ihmisistä toimii niin.

Vierailija
68/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota minäkään, aluksi. Sitten kun tapaa toisen, uuden ihmisen; toisen kerran: suojauksia auki ja ... hyvä, no kohtalainen siitä tulee.

Mulle vaan tullu sellanen tunne, että suojelusenkeli istuu mun olkapäällä - varjelee minua kaikesta pahasta (=älä lähde nyt tollaseen tyhmään/typerään paikkaan). Joskus sitten taas kaduttaa, miksen lähtenyt, oisin voinut voittaa/saada jotain .... Relaa nyt vähän, suojelusenkeli.

Huumori (tai mukahuumori) on kuulemma tapa suojella itseään ....

Mulla ihan sama

Vierailija
69/69 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alani arvostettu asiantuntija, työmyyrä, huumormies, sijoittaja, kahden lapsen isä. 

Tätäkin, lisäksi olen rankkaan SM:ään hurahtanut master usealle naiselle ja juopottelen lähes kaikki vapaa-aikani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme