Tunnusta tässä salattu kääntöpuolesi, jota muut eivät arvaa
Minä aloitan: Työelämässä maskaan olevani täysin sinut kaiken suvaitsevaisuuden ja hyväksynnän kanssa, ja minut tunnetaan lempeänä ja maanläheisenä. Todellisuudessa minulla on kristillis-konservatiiviset arvot, joista tulisin kivitetyksi jos sanoisin ääneen.
Kommentit (69)
Heh, salattu kääntöpuoleni on se kuinka paljon näen salaa vaivaa auttaakseni muita. En halua näyttää lapselle, että jätin oman projektin kesken ollakseni jossain hänelle tärkeässä, tai en kerro että matkustin monimutkaisen ja pitkän reitin nähdäkseni sydänsuruissa vellovaa ystävää, jne. Nuorena olin kynnysmatto, ja moni käytti joustavuuttani hyväksi, mutta nykyään päätän itse milloin joustan, ja otan vastuun itse, enkä näytä sitä muille. Mutta melko pimeäähän tälläinen on.
Vierailija kirjoitti:
Heh, salattu kääntöpuoleni on se kuinka paljon näen salaa vaivaa auttaakseni muita. En halua näyttää lapselle, että jätin oman projektin kesken ollakseni jossain hänelle tärkeässä, tai en kerro että matkustin monimutkaisen ja pitkän reitin nähdäkseni sydänsuruissa vellovaa ystävää, jne. Nuorena olin kynnysmatto, ja moni käytti joustavuuttani hyväksi, mutta nykyään päätän itse milloin joustan, ja otan vastuun itse, enkä näytä sitä muille. Mutta melko pimeäähän tälläinen on.
Ei vaan IHANAA! Maailma pyörii sinun kaltaistesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin viilipytty, mutta oikeasti haluaisin LYÖDÄ ihmisiä. Minulla on rankkoja kostofantasioita nuorempana tapahtuneista vääryyksistä. Mutta fyysinen raja on se mitä ei ylitetä. Olen jo liian vanha esim kamppailuharrastukseen. Päivät menee pinnistellessä etten tapa ketään. Ei ole mitään merkintöjä minusta poliisilla, luottotiedot kunnossa aina ym nuhteettomasti elänyt. Mutta tulevaisuus on auki. N60
Väkivaltaisuus voi olla myös dementian ensioireita.
Olen ymmärtäväinen, kannustava, ratkaisukeskeinen ja positiivinen esihenkilö ja saan runsaasti hyvää palautetta tiimiltäni. Pysyn kuosissa psyykenlääkkeiden ja hormonikorvaushoidon ansiosta ja vapaa-ajalla käytän kohtuuttoman paljon alkoholia.
Vaikutan tylsältä beessiltä keski -ikäiseltä ihmiseltä.
Oikeasti olen supertaiteellinen ja mielikuvitusrikas renessanssi-ihminen.
Minulla on myös joitakin seksuaalisia perversioita mielessä.
Tarinan twisti on että: Olen oikeasti kaikin tavoin voittaja.
Kaikki vauvalaisetkin luulevat, että vain esitän nimimerkilläni jotain roolia. Eli käytännössä siis voitan internetin jatkuvasti ilman mitään yritystä sellaiseen edes. Oikeastaan se on hirmu tylsää, joten kampitan itseäni joskus ihan tahallani, jotta erinomaisuuteni saisi edes joskus jonkun särön. Yksikään kanssakirjoittajista ei kokemukseni mukaan tähän valitettavasti pysty. Jopa ne heikommat kirjoittelijat, jotka haluavat dissailla minua, tekevät sen esittämällä minua ja kuka silloin taas kerran lopulta voittikaan ;DDD
-winner-
Kukaan ei usko tätä, mutta minä todella näen tulevaisuuteen vieläpä 100 %:n tarkkuudella. Voin lukea jokaisen ihmisen "aurasta" kaiken mitä heille tulee tapahtumaan.
Hienoako? Ei todellakaan. On äärettömän raskasta tietää että meillä kaikilla on kohtalo jonka joku on päättänyt etukäteen ja johon ei voi mitenkään vaikuttaa.
Antaisin heti pois tämän "lahjan" jos vain suinkin voisin.
Vierailija kirjoitti:
Pakarassani lukee Tylo väärinpäin. Horjahdin teini-ikäisenä kännissä kiukaaseen.
mulla lukee made in.
Ei kannata kalastaa alasti
Vierailija kirjoitti:
Olen pätmän. Kouvolan virallinen vartija.
Hmm, epäilen kyllä että ennemminkin vituixmän.
Olen aika syrjäytynyt. Minulla on bulimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin viilipytty, mutta oikeasti haluaisin LYÖDÄ ihmisiä. Minulla on rankkoja kostofantasioita nuorempana tapahtuneista vääryyksistä. Mutta fyysinen raja on se mitä ei ylitetä. Olen jo liian vanha esim kamppailuharrastukseen. Päivät menee pinnistellessä etten tapa ketään. Ei ole mitään merkintöjä minusta poliisilla, luottotiedot kunnossa aina ym nuhteettomasti elänyt. Mutta tulevaisuus on auki. N60
Väkivaltaisuus voi olla myös dementian ensioireita.
Minä olen alkanut lyödä ihmisiä. Pukeudun niin että vartalonmuotojani eikä kasvojani voi tunnistaa valvontakameroista. Sitten vain hyökkäilen satunnaisten ihmisten kimppuun ja pieksen heitä pienen hetken, kunnes katoan.
Se adrelaanin tunne on suunnattoman voimauttava.
Vierailija kirjoitti:
1. Olen hyvin konservatiivinen. Olen töissä paikassa, jossa pitää leikisti hyväksyä kaikki epänormaali.
2. Juon viikonloppuisin alkoholia. Kaikki luulevat, että urheilen vain kaiken vapaa-aikani, koska olen hyvässä kunnossa.
Kun ne toiset ovat luulleet sinun urheilleen, niin et korjannut virhettä?!?
Olen kääntäjä, mutten lue käännöskirjallisuutta (enää).
Ap.lle sen verran, että Suomessa ei kivitetä.
Vierailija kirjoitti:
Voi pölhö, kivittäminen on aaprahamilaisten hommaa.
Vasurien ja arabien hommaahan se on.
Olen hyvintoimeentuleva, hyvässä työssä, hyvässä avioliitossa ja minua luullaan kokoomuksen äänestäjäksi.
Äänestän kuitenkin persuja
Vierailija kirjoitti:
Vaikutan tylsältä beessiltä keski -ikäiseltä ihmiseltä.
Oikeasti olen supertaiteellinen ja mielikuvitusrikas renessanssi-ihminen.
Minulla on myös joitakin seksuaalisia perversioita mielessä.
Mielikuvituksesi tuotetta kaikki vaan.
Olen hyvin seurallinen ja puhelias kotiväkeni kanssa.