Miksi naiset haluavat elää miehen rahoilla, mutta miehet eivät halua elää naisen rahoilla?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen haluaa elää miehen rahoilla. Moni mies sen sijaan haluaa elää naisen siivellä ja toivoo naisen tekevän kaikki kotityöt
"Harva nainen haluaa elää miehen rahoilla" hah. Miksi naisia sitten lähes aina alkaa ahdistamaan kun mies pyytää 50/50 suhdetta ja alkaa huuto että maksut menee tulojen mukaan ja miehen kuuluu suurempituloidena maksaa enemmän niin kuin tälläkin palstalla naiset huutaa aina kun tulee tämä puheeksi?
No kun se miesten käsitys 50%:sta on yleensä tosi vammainen. Siihen ei kuulu vaikkapa ruoka ja pesuaineet ja siivoustarvikkeet, koska mies ei käy ruokakaupassa eikä siivoa eikä pese pyykkiä, ja on vaan reilua, että kukin maksaa itse omat ostoksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen haluaa elää miehen rahoilla. Moni mies sen sijaan haluaa elää naisen siivellä ja toivoo naisen tekevän kaikki kotityöt
"Harva nainen haluaa elää miehen rahoilla" hah. Miksi naisia sitten lähes aina alkaa ahdistamaan kun mies pyytää 50/50 suhdetta ja alkaa huuto että maksut menee tulojen mukaan ja miehen kuuluu suurempituloidena maksaa enemmän niin kuin tälläkin palstalla naiset huutaa aina kun tulee tämä puheeksi?
No kun se miesten käsitys 50%:sta on yleensä tosi vammainen. Siihen ei kuulu vaikkapa ruoka ja pesuaineet ja siivoustarvikkeet, koska mies ei käy ruokakaupassa eikä siivoa eikä pese pyykkiä, ja on vaan reilua, että kukin maksaa itse omat ostoksensa.
Ja jos lapsia hankkii niin suhde ei yksinkertaisesti voi olla 50/50. Se ei ole mahdollista. 50/50 yleensä siis väkisinkin tarkoittaa sitä, että naiselle se on huono diili.
Ihan tilastollisesti naisia avioituminen köyhdyttää, kun taas miehiä rikastuttaa. Eläkeläisistäkin köyhimmät ovat naisia ja he ovat köyhiä koska tekivät lapsia. Eihän miehet edes haluaisi maksaa omien lastensa elareita. Kaikki pitäisi naisen yksin maksaa.
Että mun mielestä pelkästään hyvä asia, että naiset ovat alkaneet ihan suoraan vaatia miehiltä rahaa. Kyllä miehiltäkin pitää edes jotain vaatia, kun miehet ovat naiselle muutenkin lähinnä taakka. Niissä maissa missä ei ole mitään sosiaalitukia, naiset alkaa heti ensitreffeillä puhumaan rahasta. Se on siellä ihan normaalia ja suorastaan elintärkeää.
Miksi miehet haluavat naisen vaihtavan sukunimeä ja pitävän huivia? Miksi mies olettaa, että akka käyttää hänen kulttuurinsa perinnevaatteita, vaikka kukaan mies ei kulje missään kaavussa akkansa ollessa moderneissa vermeissä :D Miksi vain mies saa haluta naiselta perinteistä roolia, vaikka ette kykene edes itse omaan perinteiseen roolinne? Rusinat pullasta.
Koska ennen naisen asema oli huono, on edelleen ja silloin miehet pystyivät auttamaan naista ainakin parisuhteessa. Nykyään oletetaan että naiset alistuvat miespomolle ja naista juoksutetaan miten paljon vain. Naiset laitettu "mieheksi".
Haluaa ne. Ylpeyssyistä kääntävät vain toisin päin, että kaikki rahat tulee aina heiltä. Erossa he menettävät kaiken ja naiset saa kaiken. Vaikka kaikki näkyvä olisi naisen alunperinkin ja mies juonut koko omaisuutensa. Viina vie miesten rahat, ei naiset. Siinä vaiheessa kun meidän mainetta aletaan mustata, me tullaan kaapista tämän totuuden kanssa.
Kyllä haluaa. Minunkin mies sanoo että jos minä tienaisin yhtä paljon kuin me yhteensä, hän ei enää kävisi töissä vaan nostaisi pelkkää OVEa. Tienaan kyllä kohtalaisesti, mutta en huippuhyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä.
Terv. Hyvin tienaava työkyvyttömän miehen vaimo
Niin tuohan on nimenomaan yleistä että nainen hoitaa. Mutta jos nainen sairastuu niin avioeron todennäköisyys taisi olla 96%.
Kyllä. Omaishoitajistakin suurin osa on naisia.
Naiset rakastuu niin että rahaa saattaa palaa. Ei minun takia tarttis. Kyllä minä pärjään. Minua voi vaikka muistaa jollakin muulla pikkujutulla johon ei rahhhhaa kulu. Jollakin persoonallisella jutulla.
-M
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 20-vuotiaat miehet haluaa elää yli 60-vuotiaan naisen rahoilla.
Sitä on kuuleman mukaan paljon tuolla syvällä maaseudulla. Peräkamarin poikia joka mökissä. Saattaa olla kaupungeissakin. Äiteen eläke ja lihapullat.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen kotona tekemälle työlle+lastenhoidolle laskettaisiin hinta, niin kyllä se monesti siltä näyttäisi, että miehet on ne jotka loisii.
Olemme matkalla kohti yhteiskuntaa, jossa mies käy ainoastaan laittamassa lapsen alulle tai ehkä se tulee pipetistä, mutta jokatapauksessa miesten loisimiselle on tullut loppu!
Vierailija kirjoitti: Anteeksi mutta mitä? Miehethän on eläneet naisten rahoilla läpi vuosituhansien. Kun maatiloilla asuttiin niin nainen teki siellä pidempiä työpäiviä kuin mies. Heräsi aamulla ennen muita lypsämään lehmät, ruokkimaan kanat, keräämään munat ja sitten aampalaa tekemään muille. Tämän jälkeen taas pellolle töihin jne... Kuka sai naisen rahat? No mies, ja törsäsi ne miten tykkäsi. Miehet on AINA eläneet naisten rahoilla ja työnteolla.
Semmoinen woke-satu. Taattua mielenterveyshäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makwankin kertoi, että kun siitä tuli julkkis ja sai rahaa niin exät alko heti soitteleen.
Siinäpä luotettava ja suoraselkäinen tiedonlähde.
Aivan. Yksikään nainen maailmanhistoriassa ei ole koskaan ottanut yhteyttä vuosien jälkeen mieheen, josta on tullut rikas/julkkis.
Tiedän lähipiiristäni vain sellaisia tapauksia, joissa mies työttömänä ja nainen hyväpalkkaisessa työssä ja maksaa myös miehelle paremman elintason TAI molemmat töissä ja maksavat kulut puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makwankin kertoi, että kun siitä tuli julkkis ja sai rahaa niin exät alko heti soitteleen.
Siinäpä luotettava ja suoraselkäinen tiedonlähde.
Aivan. Yksikään nainen maailmanhistoriassa ei ole koskaan ottanut yhteyttä vuosien jälkeen mieheen, josta on tullut rikas/julkkis.
Pari-kolmekymmentä vuotta sitten joku vanha ukko oli voittanut lotossa jättipotin ja oli suostunut lehtien haastateltavaksi. Jonkin ajan kuluttua tehtiin uusi juttu, jossa mies ihmetteli saamiensa avioliittotarjousten määrää.
Kolmekymppiset sinkkuäidit etsivät deittisovelluksissa hovikuskia ja elämäänsä helpottajaa.
Simpit ja betamiehet näihin lankeaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa ne. Ylpeyssyistä kääntävät vain toisin päin, että kaikki rahat tulee aina heiltä. Erossa he menettävät kaiken ja naiset saa kaiken. Vaikka kaikki näkyvä olisi naisen alunperinkin ja mies juonut koko omaisuutensa. Viina vie miesten rahat, ei naiset. Siinä vaiheessa kun meidän mainetta aletaan mustata, me tullaan kaapista tämän totuuden kanssa.
Joo, minunkin faija paasasi eron jälkeen kuinka HÄN antoi äidille kaiken mitä äiti halusi, rivarin, auton, mökin ja lapset. Tosiasiassa isän rahat meni lähinnä kurkusta alas ja savuna ilmaan. Mutta ihan kuin hän olisi muka yksin kaiken tehnyt ja ero tuli tietysti puun takaa.
mulla on paljon rahaa, kun ei ole ukkoa kuppaamassa sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä.
Terv. Hyvin tienaava työkyvyttömän miehen vaimo
Niin tuohan on nimenomaan yleistä että nainen hoitaa. Mutta jos nainen sairastuu niin avioeron todennäköisyys taisi olla 96%.
Kyllä. Omaishoitajistakin suurin osa on naisia.
Niinpä niin. Siitäkin kuppaavat itselleen rahaa. Sellaisia naiset ovat.
Mulla sama. Yhtään naista en ole tavannut jota viitsisi elatusta vastaan katsella kotonaan. Sinkkuna mennään.